Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tallentaa pilvitiedostot helpoiten?

Vierailija
30.08.2020 |

Auttakaa tietämätöntä. Minun pitäisi saada tiedostot tallennettua "pilveen", mutta en ole koskaan tehnyt niin. Ne pitäisi saada luotettavasti tallennettua, jotta voin todistaa tekstit alun perin minun kirjoittamikseni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, en ymmärrä mitä pilveen tallennus mitään todistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis siitä pystyy näkemään ajankohdan jolloin se on sinne tallennettu. Eli kukaan ei voi jälkeen päin väittää tekstiä omakseen, kun voin tallennuksellani todistaa kirjoittaneeni tekstin aiemmin. 

Vierailija
4/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, pilvipalveluita on monia: mm. Microsoftilla on Onedrive, Googlella Google Drive, Applella iCloud. Moni tarjoaa pienen määrän tallennustilaa ilmaiseksi. Rekisteröityminen tietysti vaaditaan aluksi. Minulla kokemusta lähinnä Onedrivesta. Tallennan tiedoston normaalisti erityiseen Onedrive-kansioon, jolloin tiedosto tallentuu automaattisesti pilveen.

Vierailija
5/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis siitä pystyy näkemään ajankohdan jolloin se on sinne tallennettu. Eli kukaan ei voi jälkeen päin väittää tekstiä omakseen, kun voin tallennuksellani todistaa kirjoittaneeni tekstin aiemmin. 

Jopa poistetuista AV-teksteistä jää jälki. Jos yrität väittää jotain ei-omaasi omaksesi jollain pilvipalvelulla niin häviät :p