Olen yksinäinen.
Ei huvita hukuttautua töihin, niistä ei saa sitä tyydytystä mitä tartteisin vaikka unelma-ammatissani olen. Lapsiakin on, mutta hekään eivät ole koko mun elämä.
Voi kun olisi kainalo, ja vieläpä sellaisessa miehessä, josta pidän. Ja voi kun sinne kainaloon voisi käpertyä. Kaipaan kumppania.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 14:18"]
Kuinka epätoivoinen minä sitten olen? Olen mies ja roikun täällä yrittämässä edes jotain kontaktia naisiin.
Kyllä minäkin liikun hyvin paljon "ulkona", en juottoloissa, mutta muuten. Mutta ei sellaisia tilanteita vaan synny, että voisi/uskaltaisi osoittaa kiinnostusta toiseen. Ja 99,9% naisista ei tee aloitetta eli itse se olisi uskallettava yrittää..
Ajattelin että tässä ympäristössä olisi helpompaa, kun kaikki ovat suurin piirtein samalla asialla. Se oli kuitenkin virhearvio. Täällä vasta on vaikea päästä ketään edes niin "lähelle", että saisi edes keskustelua aikaiseksi.
[/quote]
Eihän tämä nyt mikään seuranhakupalsta ole. Suurin osa täällä on perheenäitejä, joiden elämän täyttävät ihan muut asiat kuin uuden miehen pyydystys.
Kertoisiko joku mikä niisä "juottoloissa" on niin pahaa. Itse siellä käyneenä olen tavannut todella mukavia tyyppejä, joihin en olisi muualla törmännyt. "Juottoloissa" on vielä yleensä niitä seuraahakevia paljon enemmän kuin kaupassa, kirjastossa tai konsertissa. Tietty sekaan mahtuu pelureita, juoppoja, mutta niiden ohi voi kävellä suoraan ja keskittyä niihin samanhenkisiin. Baarissa on myös helpompi mennä juttelemaan toiselle helpommin kuin lenkkipolulla.
Kuinka epätoivoinen minä sitten olen? Olen mies ja roikun täällä yrittämässä edes jotain kontaktia naisiin.
Kyllä minäkin liikun hyvin paljon "ulkona", en juottoloissa, mutta muuten. Mutta ei sellaisia tilanteita vaan synny, että voisi/uskaltaisi osoittaa kiinnostusta toiseen. Ja 99,9% naisista ei tee aloitetta eli itse se olisi uskallettava yrittää..
Ajattelin että tässä ympäristössä olisi helpompaa, kun kaikki ovat suurin piirtein samalla asialla. Se oli kuitenkin virhearvio. Täällä vasta on vaikea päästä ketään edes niin "lähelle", että saisi edes keskustelua aikaiseksi.