Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinäinen.

Vierailija
28.09.2013 |

Ei huvita hukuttautua töihin, niistä ei saa sitä tyydytystä mitä tartteisin vaikka unelma-ammatissani olen. Lapsiakin on, mutta hekään eivät ole koko mun elämä.

Voi kun olisi kainalo, ja vieläpä sellaisessa miehessä, josta pidän. Ja voi kun sinne kainaloon voisi käpertyä. Kaipaan kumppania.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit jalat suustani

Vierailija
2/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et etsi itsellesi kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule mun kainaloon ;)

T: yh-iskä

Vierailija
4/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 09:04"]

[/quote]

Tää on niin monipiippunen juttu. Olen yrittänyt etsiä, tosin en vaan usko, että kumppania löytää ihan etsimällä etsien. Se ei ole mulle sellainen rationaalinen prosessi, jossa tapaan tarkoituksella joukon ihmisiä ja valkkaan parhaat. En vaan pysty semmoiseen, en ole semmoinen ihminen.

Kumppaniin pitää jotenkin törmätä, jostain yllättävästä jutusta pitää tulla joku vaikutelma joka jää mieleen. Tällaista ei vaan tapahdu ihan hirveen usein vaikka kuinka liikkuisi ihmisten ilmoilla.

ap

Vierailija
5/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 09:06"]

Tule mun kainaloon ;)

[/quote]

Ja tääkään ei vaan oo näin yksinkertaista. Siihen kainaloon ja sen omistajaan pitäisi ensin tutustua ja sitten ihastua, jotta se kainalo kelpaisi. Musta on tullut vanha/vanhanaikainen... Itseasiassa päätin, että seksiä en harrasta ku enää sellaisten kanssa, joita rakastan ja jotka rakastaa mua (muulloinkin kun kännissä).

ap

Vierailija
6/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 09:20"]

[/quote]

Tää on niin monipiippunen juttu. Olen yrittänyt etsiä, tosin en vaan usko, että kumppania löytää ihan etsimällä etsien. Se ei ole mulle sellainen rationaalinen prosessi, jossa tapaan tarkoituksella joukon ihmisiä ja valkkaan parhaat. En vaan pysty semmoiseen, en ole semmoinen ihminen.

Kumppaniin pitää jotenkin törmätä, jostain yllättävästä jutusta pitää tulla joku vaikutelma joka jää mieleen. Tällaista ei vaan tapahdu ihan hirveen usein vaikka kuinka liikkuisi ihmisten ilmoilla.

ap

[/quote]

Luepa viestisi uudelleen, niin huomaat, missä ongelma on. Odotat jotakin liian erikoista, ei sinulle riitä mikä tahansa kunnon mies. Odotat liikaa, jotakin taianomaista.

Vierailija
7/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Totta. En oikein usko minäkään siihen että etsimällä etsitään sitä kumppania. Olen itsekin kokeillut nettideittailua yms mutta ei se ole mun juttu. Se on jotenkin teennäistä ja vaivalloista, siellä oli oikeastaan kahta tyyppiä liikkeelllä; eli näitä jotka epätoivoisesti haluaa löytää kumppanin lähes tulkoon hinnalla millä hyväänsä ja sit oli näitä ihmissuhde pelaajia jotka tapailee kaikkia mutta eivät ole valmiita sitoutumaan mihinkään. Haluavat aina katsoa josko vielä löytyis joku kiinnostavampi.

Kyllä se tosiaan on niin että se kumppani löytyy sattumalta jos on sattuakseen.

Vierailija
8/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 09:29"]

[/quote]

ap

[/quote]

Luepa viestisi uudelleen, niin huomaat, missä ongelma on. Odotat jotakin liian erikoista, ei sinulle riitä mikä tahansa kunnon mies. Odotat liikaa, jotakin taianomaista.

[/quote]

Huoh, en todellakaan odota eikä sellaista voi tulkita viestistäni. Ihmiset ovat mielestäni kokonaisuuksia. Se jokin juttu voi olla ele, katse, lause, mitä vaan. Ehkä olen ronkeli, tiedä häntä, koska en innostu ihan jokaisesta tyypistä. Tai sitten en vaan ole tarpeeksi epätoivoinen. Ihmisessä pitää olla sitä kliseistä jotakin, mutta ei nyt sentään taianomaista!

ap

Vierailija
9/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 08:06"]

Ei huvita hukuttautua töihin, niistä ei saa sitä tyydytystä mitä tartteisin vaikka unelma-ammatissani olen. Lapsiakin on, mutta hekään eivät ole koko mun elämä.

Voi kun olisi kainalo, ja vieläpä sellaisessa miehessä, josta pidän. Ja voi kun sinne kainaloon voisi käpertyä. Kaipaan kumppania.

[/quote]

Miksi et ole yhdessä lastesi isän kanssa? Yh ei ihan jokaiselle kelpaa ja onhan tuo sinun valituksesi vähän samaa kun työntäisi käden tarkoituksella sirkkeliin ja sitten valittaisi miten vaikea on sitoa kengännauhat.

Vierailija
10/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 09:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 08:06"]

[/quote]

Miksi et ole yhdessä lastesi isän kanssa? Yh ei ihan jokaiselle kelpaa ja onhan tuo sinun valituksesi vähän samaa kun työntäisi käden tarkoituksella sirkkeliin ja sitten valittaisi miten vaikea on sitoa kengännauhat.

[/quote]

Sitä pitää kysyä lapsen isältä. Se oli vähän sama kun se lapsen isä ois työntäny mun kädet sirkkeliin...

ap

Vierailija
11/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan seksiä, voi kun sais

t. vasta eronnut

Vierailija
12/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksiähän saa aina, ei muuta ku treffi-ilmoitus nettiin tai baariin. Varsinkin jos olet nainen, niin seksiä todellakin on tarjolla.

Vierailija
13/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on seksiä tarjolla. Minä n. 35 v. eksyin tässä joku aika sitten väärän ikäluokan baariin ja oli parikymppisiä useampikin vonkaamassa. Mutta kun haluaisin ihanan ikäiseni miehen ja parisuhteen, sellaista on vaikea löytää. Minulla kun olisi vielä perheenperustusaikeita.

Vierailija
14/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 09:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 09:29"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Huoh, en todellakaan odota eikä sellaista voi tulkita viestistäni. Ihmiset ovat mielestäni kokonaisuuksia. Se jokin juttu voi olla ele, katse, lause, mitä vaan. Ehkä olen ronkeli, tiedä häntä, koska en innostu ihan jokaisesta tyypistä. Tai sitten en vaan ole tarpeeksi epätoivoinen. Ihmisessä pitää olla sitä kliseistä jotakin, mutta ei nyt sentään taianomaista!

ap

[/quote]

Sinulle ei siis riitä, että ihminen on hyvä ja haluaa jakaa elämänsä kanssasi ja voit kunnioittaa toista ihmistä? Pitää olla "sitä jotakin"? Se on kuule harhaanjohtavaa aivokemiaa, jota sanotaan rakastumiseksi. Se perustuu usein tuttuuteen. Ihminen etsii jotakin, mikä muistuttaa esim. vanhemman hoivasta tai muusta tiedostamattomasta. Aikuistu, nainen. Olet liian romantikko ollaksesi onnellinen.

Vierailija
15/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilisit vaikka mua? Tutustutaan rauhassa ja jos tuntuu siltä niin edetään. Tai todetaan että ei ollut/tullut kipinää.

Vierailija
16/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo akkojen kainaloruikutukset kuulostaa aika epätoivoisilta.

Vierailija
17/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutultapa kuulostaa tuo ruikutuksesi. Tosin, henkilö joka minulle tuota samaa ruikuttaa on vielä lapseton. Ja lapsettomaksi varmasti jääkin, kun ei voi sitä miestä itselleen ihan tarkoituksella hankkia, vaan siihen pitäisi jotenkin sattumalta vaan jossain kahvilassa tms. törmätä, ja sitten niitä kipinöitä vaan sinkoilee...

Vierailija
18/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun yks ystävä on yli 40 v, seurustellut edellisen kerran 15 v sitten, ei käy ulkona ja aina sama marmatus, olis kiva jos olis joku.

Tänä päivänä tehoaa että ilmoitus nettiin ja treffeille. Ystävä ei viitsi laittaa, kun hänet saatetaan tunnistaa. Haloo, mitä sitten jos joku tunnistaa. Eiköhän ne jotkut tiedä että olet sinkku ja harvat ei-sinkut joilla on parisuhde käy tuttuja siellä etsimässä.

Itse kun erosin, eli mies löysi nuoremman, meni pari vuotta voivotellessa ja nyt sitten olen ihan ok oma itseni. Olen puolisin vuotta käynyt nettitreffeillä, eli minulla on ollut kaikki nämä kuukaudet ilmoitus netissä, vaihtelen pari viestiä ja sen jälkeen kahvitreffit, siis kahvilaan, jossa kupin juomiseen ei mene kauaa aikaa ja pääsee äkkiä karkuun. Aika järkyttäviä on tullut vastaan mutta myös niitä jotka eivät tiedä mitä haluaa ja pari tosi loistavaa, mutta ei ole tullut mitään klikkiä.

Harvoin ketään tullaan kotoa hakemaan, eli jos haluat jotain, pitää sinun tehdä se ensimmäinen askel.

Vierailija
19/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:43"]

Tutultapa kuulostaa tuo ruikutuksesi. Tosin, henkilö joka minulle tuota samaa ruikuttaa on vielä lapseton. Ja lapsettomaksi varmasti jääkin, kun ei voi sitä miestä itselleen ihan tarkoituksella hankkia, vaan siihen pitäisi jotenkin sattumalta vaan jossain kahvilassa tms. törmätä, ja sitten niitä kipinöitä vaan sinkoilee...

[/quote]

Mistäs itse hankit omasi? Riittikö sulle itsellesi, että on joku ihan ok tyyppi vaan ilman mitään sen kummempia kipinöintejä tai perhosia vatsassa?

Vierailija
20/23 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut, että minä olen pelkästään kotona?  Ja käännettökään se, että riittäkö mulle pelkästään se, että ihmnen on hyvä jne, niin niinpäin, että onneksi en ole vielä niin epätoivoinen, että huolisin ihan kenet tahansa "hyvän tyypin". Todellakin pitää olla jotain kipinää, ainakin aluksi.

Ja nuo akkojen kainaloruikutuksia halveksivat ihmiset ne vasta epätoivoisia taitavat ollakin. Ainakin antavat itsestään kovin moukkamaisen kuvan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi