Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinä et kierrätä älypuhelinta?

Vierailija
30.08.2020 |

Mikä on sinun syysi olla kierrättämättä vanhaa älypuhelintasi?

Minulla syy on se että käytän puhelimen aina nii loppuun että se simahtaa, eikä aukea enää. Ja kun se ei aukea, en saa myöskään tyhjennettyä puhelimen muistia. Pelkään siis että viestini ja kuvani joutuvat vääriin käsiin kierrätyksessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole tullut vietyä vanhoja romuja kierrätykseen. Ovat laatikossa odottamassa. Ottavatko kaikki puhelimia myyvät liikkeet myös kierrätysromuja vastaan?

Vierailija
2/9 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vielä samoin, kuin kierrätetyille tietokoneille on käynyt, kun niitä on myyty huijareille, ja kovalevyiltä on löytynyt ihmisten tietoja.

Vierailija
4/9 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on tallessa vanhoja pahoinpitely ja tappouhkauksia. Minusta on mukava pitää muistoja ihmisistä.

Vierailija
5/9 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vasta ensimmäinen älypuhelin käytössä, 3 vuotta vanha ja hyvin toimii vielä. Ei ole tarvettauudelle eli taitaa tämä jäädä käyttöön kunnes ei enää toimi. En kokenut tarpeelliseksi hommata älypuhelinta aikaisemmin.

Vierailija
6/9 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vasta ensimmäinen älypuhelin käytössä, 3 vuotta vanha ja hyvin toimii vielä. Ei ole tarvettauudelle eli taitaa tämä jäädä käyttöön kunnes ei enää toimi. En kokenut tarpeelliseksi hommata älypuhelinta aikaisemmin.

Mulla toimii 8 vuotta vanha malli myös, päivityksiä siihen ei tosin enää tule.

Vierailija
7/9 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina puhelimen "loppuun" niin ei tarvii.

Vierailija
8/9 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina puhelimen "loppuun" niin ei tarvii.

Vierailija
9/9 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kierrätän jo siitä syystä , että vaihdossa voi saada hyvitystä ihan kohtuullisesti. Viimeksi iäkkäästä ja kolhuilla olevasta iPhonesta 50 euroa