Rintakehän kipu keskellä rintaa
mikähän mua vaivaa? Luulin ensin, että rintalihas on jumissa ja se on kipeä, mutta vaiva on kestänyt nyt ainakin neljä päivää ja nyt illasta on pahin, sattuu keskelle rintakehää kun kyykistyn tai hengitän syvään tai jos liikutan vasempaa kättä oikealle tai oikeaa vasemmalle, ei ole närästystä ja renniee otin 2kpl yli tunti sitten varmuuden vuoksi, oon raskaana vkolla 18 että edellisessä raskaudessa kyllä närästi mutta ei tunne ollut näin ylhäällä eikä näin pistävä vaan enemmänkin polttava. En tästä mihinkään pääse lähtemäänkään kun lapset nukkuu ja mies on töissä..eikai sydänkohtaus nyt ihan todennäköisin ole kun oon 28v? ja eikai sen tuleminen kestä neljää päivää..en oo käyny nyt salilla että ois rintalihakset rasittuneet, mikä tää voi olla?
Kommentit (25)
Hei, mutta voisko sulla ollakin kuumeeton keuhkokuume? Kun kerran teillä noin korkeaa kuumetta on pyörimässä.
taisi olla tuo lukko, nyt on helpottanut kun makoilin illan pyyhkeen päällä ja vaihtelin pyyhkeen paikkaa ja liikuttelin käsiä puolelta toiselle niin kuului pauketta ja tänään jo paljon parempi :)
ap
Apua! Kävin kaverini kanssa eilen uimassa. No sitten sattui semmoinen vahinko että sellaisessa putkiliuku mäessä tuli jyrkkä käännös ja kaverini tuli täysiin rintakehäni päälle ja sen jälkee siihen rupesi koskemaan. Aluksi oli vaikea hengittää koska hengittäminen sattui meni noin. Puoltuntii ja hengittäminen ei enää sattunut, mutta kävely ja hyppiminen sattu. Nukuin yön yli ja kun aamulla heräsin niin koko rintakehä oli jumissa ja en pystynyt kääntymään enkä liikkumaan. Meneekö tämä ohi vai pitääkö tätä mennä näyttämään lääkäriin?
AUTTAKAA
Vierailija kirjoitti:
fasettilukko
Se voi olla myös riippulukko Todennäköisesti ABLOY.
lähen nyt pötkötteleen pyyhkeen päälle, katotaa auttaisko ees vähän että sais nukuttua jos sitä nyt nukkua saa muutenkaan kun pienin on 40asteen kuumeessa :((
ap