Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miltä näytät ulkoisesti työssäsi?

Vierailija
27.09.2013 |

+

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen takki päällä, pitkät hiukset kiinni, työsandaalit jalassa.

Vierailija
22/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan kamalalta ja vanhalta, pullukalta. Ymmärrän, jos joku ei ankeassa työuniformussa näytä miltään, mutta minä olen toimistoduunissa ja yritän aamuisin saada itsestäni ihmisen näköisen. Aamuisin vielä olen jotenkin säällinen, mutta iltapäivästä meikki on jo haihtunut pois, tukka lätsähtänyt ja vaatteet ryppyiset. Näytän oikeasti ihan siltä kuin olisin käynyt pesukoneessa ja kuivausrummussa. Erityisen mukava havainto kun kaikki muut naiset duunissa ovat kauniita, tyylikkäitä ja huoliteltuja. Tulee ihan fiilis, että tämä habitus syö jo ammattitaitoani ja uskottavuuttani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan kamalalta ja vanhalta, pullukalta. Ymmärrän, jos joku ei ankeassa työuniformussa näytä miltään, mutta minä olen toimistoduunissa ja yritän aamuisin saada itsestäni ihmisen näköisen. Aamuisin vielä olen jotenkin säällinen, mutta iltapäivästä meikki on jo haihtunut pois, tukka lätsähtänyt ja vaatteet ryppyiset. Näytän oikeasti ihan siltä kuin olisin käynyt pesukoneessa ja kuivausrummussa. Erityisen mukava havainto kun kaikki muut naiset duunissa ovat kauniita, tyylikkäitä ja huoliteltuja. Tulee ihan fiilis, että tämä habitus syö jo ammattitaitoani ja uskottavuuttani.

Vierailija
24/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalta. Mustat työhousut, musta t-paita, musta huppari, mustat sukat ja mustat turvakengät. Välillä saatan irrotella ja laittaa värilliset alkkarit...

Vierailija
27/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 22:06"]

Näytän oikeasti ihan siltä kuin olisin käynyt pesukoneessa ja kuivausrummussa.

[/quote]

Anteeksi kun nauran! Tiedän tunteen! :D

Vierailija
28/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimiston kaunein nainen

Vierailija
29/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ikkunaverholta. Tykkään isoja, kuviollisia mekkoja. Välillä pukeudun kokomustaan. Meikkiä käytän maltillisesti, tukan sitaisen sykerölle niskaan.

Vierailija
30/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kauniilta ja normaalilta. Asiakaspalvelutyössä olisi aina hyvä olla suurinpiirtein ihmisen näköinen... Tällä hetkellä olen assistenttina hyvin pienessä yrityksessä, pukeudun töihin samalla tavalla kuin vapaapäivinäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä