Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei halua enään lasta, eli abortti tehtävä

Vierailija
27.09.2013 |

Olemme naimisissa oleva pari ja ennestään jos useampi lapsi. Nuorin täytti 1vuoden. Nyt olen raskaana ja tiistaina olisi np-ultra. Silloin on 12+3, nyt mies totesi äsken että lapsi määrä jo riittävä! Olimme varovaisia ja itse jaksaisin kyllä vielä yhden lapsen mutta mieheni ei.  En halua aiheuttaa meille ongelmia mutta kyllä nyt on suru suuri jos abortti pitää tehdä. Joudun varmaan maanantaina soittamaan neuvolaan ja kysyä neuvoa. Luulen että pitää perua no ultrakin, en sinne pysty kyllä menemään. Onko kellään ollut vastaava kokemusta.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 23:19"]

Todella itsekästä synnyttää lapsi, jota toinen vanhemmista ei toivo!

[/quote]

Täyttä asiaa! Aina jaksetaan puhua naisen oikeudesta pitää lapsi tai keskeyttää raskaus. Entä miehen oikeus samaan? Mutta tärkeimpänä pitäisin lapsen oikeutta! Jokaisella lapsella on tarve olla haluttu ja rakastettu. Haluaisiko joku teistä alapeukun painajista olla se vahinko, jota kukaan ei olisi halunnut ja jolle ei enää aika ja rakkaus riitä? En minä ainakaan.

Vierailija
22/39 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä nää tekopyhät ämmäntekeleet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 22:01"]

Eiks jo raskausviikot kerro teille että tää on provo? Ei naimisissa oleva sais edes aborttia viikosta 12+0 eteenpäin vaikka haluis.

[/quote]

Miten niin ei saa? Millä perusteella sä väität tällaista? Kyllä abortin saa kuka vaan millä siviilisäädyllä vaan.

Vierailija
24/39 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 22:01"]

Eiks jo raskausviikot kerro teille että tää on provo? Ei naimisissa oleva sais edes aborttia viikosta 12+0 eteenpäin vaikka haluis.

[/quote]

Miten niin ei saa? Millä perusteella sä väität tällaista? Kyllä abortin saa kuka vaan millä siviilisäädyllä vaan.

[/quote]

jep, näinpä. Siviilisäädyllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
25/39 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista ja ei ole kyllä provo. Viikonloppu nyt aikaa miettiä mitä tehdä?

Vierailija
26/39 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 02:06"]

Kiitos vastauksista ja ei ole kyllä provo. Viikonloppu nyt aikaa miettiä mitä tehdä?

[/quote]

Et tee aborttia mikäli itse et sitä halua tehdä. Miehelläsi on tietenkin yhtälailla oikeus mielipiteeseen perheen lapsiluvusta kuin sinulla, mutta ei sitä mieltä enää siinä vaiheessa saa muuttaa kun toinen on jo raskaana. Piste.

Ja muutenkin, seksiä harrastettaessa on AINA se pieni riski että tulee raskaaksi, vaikka kuinka käyttäisi ehkäisyä. Niin valitettavaa kuin se ehkä miehille onkin. Usein näissä tapauksissa mies tyyliin itse vielä kieltäytyy huolehtimasta ehkäisystä ja sitten itketään jälkikäteen. 

Vierailija
27/39 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siviilisäädyllä ei ole väliä, mutta abortti on tehtävä ennen 12:ta viikkoa. Eli tässä tapauksessa olisi jo liian myöhäistä.

Vierailija
28/39 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä on miehen olla haluammatta lasta! hän tiesi silloin kun mulkkunsa pilluun työnsi että tästä voi seurata lapsi. Eli jos oikeasti ei halua lasta, olisi hänen pitänyt pidättäytyä seksistä tai huolehtia itse ehkäisystä!

Älä missään nimessä tee aborttia, kadut sitä loppuelämän!

Vierailija
29/39 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärtäisin jos sä olisit hankkiutunut salaa raskaaksi, että silloin miehellä yksinään olisi oikeus päättää mitä teette, mutta jos mies ei suostu tekemään mitään ehkäisyn eteen ja sä tuut raskaaksi, niin mies ei todellakaan päätä mitä tehdään.

Jos sä päädyt aborttiin, niin sanot miehelle ettet tee sitä ellei mies mene sterilisaatioon.

Vierailija
30/39 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte varovaisia eli käytit pillereitä/kierukkaa ja mies kumia vai varovaisia niin, että  imetys, varmat päivät tai keskeytetty yhdyntä riittävät estämään vauvan tulon?

Vierailija
31/39 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lasta voi haluta ja ei haluta edestakaisin. Kuulostaa todella oudolta. Tilanteessani miettisin, että miehesi mielipiteet kuulostaa siltä, että kohta hän saattaa päättää myös että se 1-vuotiaskin on liikaa tai koko perhe.

Vierailija
32/39 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi mahdollisesti mielessään perustaa perhe/tehdä lapsia jonkun toisen kanssa kun ei suostu steriloitavaksi?

Vierailija
33/39 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole oikeutta päättää tästä. Piste.

Vierailija
34/39 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:18"]

Jos minun mieheni pakottaisi minut tekemään abortin, niin ottaisin kyllä eron. Jos on valmis harrastamaan seksiä, niin sitten pitäisi olla valmis myös kantamaan vastuu siitä. Jonkun teinipojan suusta tuollaisen vielä uskoisin, mutta että aikuisen miehen?

[/quote]

Ja jos minun vaimoni pakottaisi minut ottamaan lapsen, niin ottaisin kyllä eron. Miehellä on oltava yhtä suuri päätösvalta lastenhankinnassa kuin naisellakin!

Vierailija
35/39 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee aborttia. Anna mieluummin adoptoitavaksi. Näin teet jonkun lapsettoman parin onnelliseksi ketkä eivät saa omaa lasta vaikka kuinka toivovat.

Vierailija
36/39 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:18"]

Jos minun mieheni pakottaisi minut tekemään abortin, niin ottaisin kyllä eron. Jos on valmis harrastamaan seksiä, niin sitten pitäisi olla valmis myös kantamaan vastuu siitä. Jonkun teinipojan suusta tuollaisen vielä uskoisin, mutta että aikuisen miehen?

[/quote]

Luitko edes aloitusta? Vai etkö ymmärtänyt lukemaasi? Kukaan ei pakota AP:ta tekemään aborttia, hänen miehensä vain kertoi mielipiteensä. Onko mielipiteen kertominen sinusta väärin?

Vierailija
37/39 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mitään aborttia tee. Ethän? Luultavasti mies on vain hämillään ja järkyttynyt perheenlisäyksestä ja se menee ohi ajan kanssa, jos on mennäkseen.

Vierailija
38/39 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoittaa olitte varavaisia ? Seksiä varmoina päivinä ?

4 lasta on paljon, 5 vielä enemmän. Jos ehkäisy on ollut mitätöntä, silloin pitää kummankin katsoa peiliin ja todeta siellä toisella puolen katsoo takas idiootti.

Eiköhän 4 lapsen jälkeen pitäis tyhmänkin tajuta miten raskaaksi tullaan.

Vierailija
39/39 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko teillä mitään ehkäisyä? Jos ei, niin sitten ukon kannattaa pitää turpansa kiinni. Kondomitkin on keksitty.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi