Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehillä kaukoihastuksia, joita ikävöivät?

Vierailija
30.08.2020 |

Naisilla on aika paljon sellaista, että ihastutaan johonkin puolituttuun ja vaikka mitään suhdetta ei ole, jäädään haaveilemaan siitä miehestä. Niin onko miehillä tuota samaa?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on - Ohis  Sanataieilija Juice Leskinen teki yhdestä monen miehen kaukoihastuksesta Marilyn Monroesta ikivihreän kappaleen, joka kuvasti (ja kuvannee edelleen) monen meistä miehistä tunteita Monroeta  kohtaan. 

Vierailija
2/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin just vastata, että varmaankin on, jos sillä on isot tissit, mutta edellisessä vastauksessahan tämä asia jo tulikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut täysin saavuttamattomista julkkiksista haaveilua, vaan ihmisistä, jotka jollain tasolla tietää/tuntee ja on tavannut.

Vierailija
4/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut täysin saavuttamattomista julkkiksista haaveilua, vaan ihmisistä, jotka jollain tasolla tietää/tuntee ja on tavannut.

Ei ole.

Vierailija
5/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole.

Vierailija
6/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti on ja paljon onkin.

Miehet ne vasta naisia muistelevatkin ja kaipailevat ja tuntevat kaukorakkautta.

Jos naiset tietäisivät miten paljon, niin siinä moni moni mies saisi äkkiä potkut pois suhteesta.

Vierailija
7/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps.

Muistelen useinkin yhtä tummatukkaa, jonka kanssa hengailin aikoinaan, muistelen vaikka olenkin nyt vakaassa parisuhteessa.

Vierailija
8/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, haaveilen työpaikkani kivannäköisestä naisesta, ei ole mitään suhdetta ollut, mutta mielessä pyörii toisinaan.

Ja joo, olen avioliitossa.

Vierailija
9/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muita olekaan.

Vierailija
10/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON!

Siinäpä se aika meneekin.

Vierailija
11/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihastus jonka kanssa olen tekemisissä päivittäin ja joka on ilmoittanut aikoja sitten että ei halua kaveruutta kummempaa. Hyväksyn toki asian ja kunnioitan sitä mutta vituttaa silti kuin sikaa joulun alla.

Vierailija
12/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin on ollut. Sellaisia ihmisiä, joita en välttämättä ole koskaan tavannut enkä tule tapaamaan mutta joiden kanssa olen kirjoitellut pitkiä ja antoisia sähköpostiviestejä.

Vierailija
13/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps.

Muistelen useinkin yhtä tummatukkaa, jonka kanssa hengailin aikoinaan, muistelen vaikka olenkin nyt vakaassa parisuhteessa.

Ihana, hän on ehkä tehnyt sinuun vaikutuksen silloin aikanaan.

Vierailija
14/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ne sitten rajoittuvatkin.

Vierailija
15/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule

Muistelen edelleen yhtä naista jonka tapasin Hollannissa 98. Oli Espanjalainen vaihto-oppilas korkeakoululla.

Vierailija
16/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne. Meillä on miehen kanssa sopimus voimassa, että jos hänen yli 20 v sitten ihastus tarjoaisi itseään hänelle, niin saisi ns vetää yhdet.

Itse pidän tilannetta hyvin epätodennäköisenä.

Vierailija
17/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Totta kai on. Kestävät jopa vuosikymmeniä. :(

Vierailija
18/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä, haaveilen työpaikkani kivannäköisestä naisesta, ei ole mitään suhdetta ollut, mutta mielessä pyörii toisinaan.

Ja joo, olen avioliitossa.

Kiitos tästä :)

Vierailija
19/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne. Meillä on miehen kanssa sopimus voimassa, että jos hänen yli 20 v sitten ihastus tarjoaisi itseään hänelle, niin saisi ns vetää yhdet.

Itse pidän tilannetta hyvin epätodennäköisenä.

Tuskin jäis yhteen kertaan, jos on noin sekaisin edelleen siitä naisesta.

Vierailija
20/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan olin Aasiassa vaihdossa ja rakastuin siellä tyttöön. Olemme molemmat naimisissa mutta tapaamme aina parin vuoden välein muistelemaan hyviä aikoja :)