Onko miehillä kaukoihastuksia, joita ikävöivät?
Naisilla on aika paljon sellaista, että ihastutaan johonkin puolituttuun ja vaikka mitään suhdetta ei ole, jäädään haaveilemaan siitä miehestä. Niin onko miehillä tuota samaa?
Kommentit (37)
Miksi alapeukutatte, jos naimisissa oleva haaveilee toisesta? Se on normaalia ja tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutatte, jos naimisissa oleva haaveilee toisesta? Se on normaalia ja tervettä.
Niin on, mutta ei 20 vuotta samasta sentään. Se ei ole ihan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Mies suhtautuu vaimonsa haikailuihin muiden miesten perään yhtä leppoisasti?
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä ihan tervettä..
Mies joka ei koskaan haaveile kuin vaimostaan... montako tällaista on? Varmasti monta jotka vaimolleen niin valehtelevat, mutta jotka eivät oikeasti ikinä haaveile muista?
Miksi se saavuttamaton tai saavutettu ihastus pitäisi ikinä unohtaa? Se voi olla se kipinä ja pilke silmäkulmassa joka pitää sen oikean suhteen hengissä.
Joo, lukioihastukseni 20 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä saa haaveilemaan naisesta 20 vuotta? Se on melko pitkä aika.
Ei ole tullut parempaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se saavuttamaton tai saavutettu ihastus pitäisi ikinä unohtaa? Se voi olla se kipinä ja pilke silmäkulmassa joka pitää sen oikean suhteen hengissä.
Suuruusharhoja.
Vierailija kirjoitti:
Joku ihminen vain jää mieleen. Tuskin niitä ihmisiä muistelisi samalla tavalla jos heidät kohtaisi aina pahana päivänä.
-Hollanti98
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne. Meillä on miehen kanssa sopimus voimassa, että jos hänen yli 20 v sitten ihastus tarjoaisi itseään hänelle, niin saisi ns vetää yhdet.
Itse pidän tilannetta hyvin epätodennäköisenä.
Miehesi jäisi kyllä sille tielleen...
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä ihan tervettä..
Palsta on täynnä ketjuja, joissa valitetaan miesten sitoutumiskyvyttömyyttä. Siellä on teille terveitä miehiä.
Exää, joka on tuttu jo koulusta ja vanha ystäväni, tuntuu ketuttavan ettei sittenkään jääty yhteen.
Eräs toinen ihastui minuun, vaikka ja koska olin varattu.
(Olen nainen).
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti on ja paljon onkin.
Miehet ne vasta naisia muistelevatkin ja kaipailevat ja tuntevat kaukorakkautta.
Jos naiset tietäisivät miten paljon, niin siinä moni moni mies saisi äkkiä potkut pois suhteesta.
Eräs nainen sanoi mulle aikoinaan että katsoa saa muttei koskea.
Olin parisuhteessa, hän ei.
Onhan niitä ollut, paljon. Työkavereita, harrastuskavereita. Osasta tullut muutakin kuin kaukoihastuksia. Viimeisin, jonka luulin ihan varmana jäävän yksipuoliseksi ihastukseksi vaikuttaakin molemminpuoliselta. Toivon että tästä tulee jotakin kaunista.
On toki. Yleensä (ikinä) niistä ei kehity mitään, koska toinen on varattu tai ei saa minkäänlaista aloitetta tehtyä eikä naiset ikinä tee aloitteita. Sellaista yksipuolista tykkäämistä ja kaihoa.