Olen 23v nainen, kysy mitä vaan
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras dippi/sipsi kombo?
En syö paljon sipsejä, mutta ranch-dipistä tykkään ja suurin osa sipseistä menee kyllä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä teet työksesi?
Olen toimistosihteeri. Ap
Ai kiva! Ite oon just miettinyt työpaikan vaihtoa ja nimenomaan toimistohommat kiinnostais. Ootko viihtynyt työssäsi? Teetkö töitä etänä vai pysytkö kotona?
terkuin sama :)
Ihan firman yksikössä joudun tekemään. Oon tykännyt, paljon vaihtelevia tehtäviä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä teet työksesi?
Ai kiva! Ite oon just miettinyt työpaikan vaihtoa ja nimenomaan toimistohommat kiinnostais. Ootko viihtynyt työssäsi? Teetkö töitä etänä vai pysytkö kotona?
Ihan firman yksikössä joudun tekemään. Oon tykännyt, paljon vaihtelevia tehtäviä. Ap
Kuulostaa paljon paremmalta kuin nykyinen tylsä ja ykstoikkoinen työni...
Asutko yksin?
-sama
Vierailija kirjoitti:
Minkä kirjan luit viimeksi?
The glass hotel. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä teet työksesi?
Kuulostaa paljon paremmalta kuin nykyinen tylsä ja ykstoikkoinen työni...
Asutko yksin?
-sama
Kahden koiran kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuvottava läski?
Bmi 19 eli en. Ap
Jos tämmöinen kaljamahainen 44v mies tulisi kysymään sinua panolle niin lähtisitkö?
Rupsahtaminen on tuossa iässä niin nopeaa, että kuuluuko siitä oikein rupsahtelua ääneen?
Vierailija kirjoitti:
Jos tämmöinen kaljamahainen 44v mies tulisi kysymään sinua panolle niin lähtisitkö?
No mitäpä veikkaat? En todellakaan. Ap
Annatko peppua ekoilla treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtaminen on tuossa iässä niin nopeaa, että kuuluuko siitä oikein rupsahtelua ääneen?
Ei mikään ole rupsahtanut ja tuohan on tyhmä ja retorinen kysymys, mitäpä luulet voiko ihmisen kuuloaistilla kuulla solumuutoksia? Ei voi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Annatko peppua ekoilla treffeillä?
En. Vastaan jatkossa vain asiallisiin kysymyksiin. Ap
Jos tämmöinen kaljamahainen 48v mies tulisi kysymään sinua panolle niin lähtisitkö?
Mulla on 100 e rahaa kahvinkeittimeen. Mitä suosittelet? Jos en saa mitään hyviä vinkkejä, joudun ostamaan Moccamasterin joka maksaa yli 120 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko pillua? Entä kakkoseen?
Annan parisuhteessa. Ap
No mite olis sellanen noin tunnin parisuhde?
Kumpi painaa enemmän, kilo höyheniä vai kilo rautaa?
En syljeskele kaduille ja ruoan ja juoman nielen tietysti. Ap