Miksi naiset eivät arvosta miesten kehuja yhtä paljon kuin miehet naisten kehuja?
Jos esimerkiksi baarissa joku tuntematon nainen sanoo minulle, että minulla on kiva kampaus tai kuuma kroppa, niin olen mielissäni. Mutta jos joku mies kehuu esim. naisen tissejä tai persettä, niin nainen ei usein suhtaudu yhtä positiivisesti. Miksi näin?
Kommentit (11)
Oliko ap nainen pyytänyt kommenttia kehostaan? Tähän on selvä nyrkkisääntö, älä kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ap nainen pyytänyt kommenttia kehostaan? Tähän on selvä nyrkkisääntö, älä kommentoi.
En puhunut mistään yksittäisestä tilanteesta enkä edes vain itsestäni, vaan sukupuolten välisestä erosta kehuihin suhtautumisessa.
Ap
Koitapa vaikka kehua naisen kampausta välillä.
Heishä oot tosi hyvän näköinen. Mitä tuohon nyt sanoo? Okei kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Heishä oot tosi hyvän näköinen. Mitä tuohon nyt sanoo? Okei kiitos?
"Okei kiitos" käy. Myös ihan pelkkä "kiitos" olisi oikein passeli vastaus.
Ap
Suurin osa miehistä on niin naisenjanoisia ja vajaaälyisiä, että se naisten "ooo se osaa kävellä ja kakata"-kehuminen uppoaa kuin mummo lumeen.
>Nainen avaa instagramin
>100 intialaista miestä on kommentoinut naisen selfiekuviin: "u veri botiful, i wan yur poosy"
Eipä kiinnosta enää miesten kehut, kun niihin on turtunut.
Ulkonäön kehuminen (tai moittiminen) on typerää ylipäätään.
Ei kenenkään itsetunto saa olla tuommoisessa.
Kehua voi esim. hyvää (työ)suoritusta, lauluääntä, ystävällistä käytöstä jne.
Okei. Elibmiesten kehut ovat itsestäänselvyys?
Ap
Naisten ulkonäköpaineet ovat varmasti paljon kovemmat kuin miehillä ja lujemmin sidoksissa itsetuntoon. Jos mies vanhenee, se tuo vain charmia mutta vanheneva nainen ei taas ole hyvä juttu ulkonäöllisesti... nuoruutta ihannoidaan.
koska naisen KUULUU loukkaantua kaikesta. metoo