Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen! Ottaako vaimot päähän?

Vierailija
18.07.2006 |

:D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tyytyväinen kakkostilaan, mielummin ykkönen - joka asiassa. Mutta ainahan jonkun on tyytyminen siihen kakkostilaankin ;D

Vierailija
2/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolen tunnin päästä ap nyyhkii kuinka joskus ajattelee miltä tuntuis jos olis yhteinen lapsi nyyh nyyh joulunakin saa aina istua yksin nyyh nyyh blaa blaa :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ittelläs =). Me vaimot huokaistaan helpotuksesta kun saat niskoillesi moisen selkärangattoman häntäheikin. Oikeasti. Kuinka kukaan voi olla iloinen, että on noin luokaton mies sängyssä :o.

Vierailija
4/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta te " toiset naiset" ovat lähinnä vain säälittäviä. Olette kirjaimellisesti " toisia" . Ette koskaan tule olemaan ykkösiä sille miehelle. Olette vaan panopuita. Minusta se on todella säälittävää.

Vierailija
5/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläkerrassa :) Ja nyt häivyn niiden luokse! ;) Ajattele TOINEN nainen,kohta joudut taas eroamaan miehestä :( Onko kivaa? On varmaan ;) Onnea vaan tulevaisuuteen! ;)

Vierailija
6/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla ylpeä ja voitonriemuinen siitä, että on saanut pettäjäjä-tyypin miehen petiinsä. Ja vielä itse teossa pettämässä. TOOOOOSI hyvä saalis....

Vierailija
7/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYYTYVÄINEN. en ole mitenkään sitoutuvaa tyyppiä oleva ihminen. joten seksi jossa taudit ovat poissaluettuja on ok. nyt olen yhden varatun miehen kansa ollut suhteessa 2,5 vuotta. ja hyvin menee ;) meillä molemmilla. hän saa puolestani meidän seksin jälkeen laittaa päänsä rakkaansa (ihan kenen tahansa) vierelleen kunhan ei laita sitä minun tyynylleni ;) että ei kaikkia harmita olla kakkonen. ihan tosi. uskoisitte kerrankin. kaikki ei kaipaa joka iltaista " nyhjäämistä"

t. " se toinen nainen"

Vierailija
8/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko aika vähän tutkailla sisimpiä tuntoja.

Vierailija
9/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan takuulla löytyis miehiä, jotka olis vaan tyytyväisiä että nainen ei halua sitoutua.

Vierailija
10/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin hän ei vaivautuisi käymään täällä purkamassa (hoitonsa vaimoon kohdistuvaa?) aggressiota. Siitä puhe mistä puute taitaa päteä tässäkin tapauksessa. Rupeaako pännimään kun mies aina lähtee?

Vierailija:

TYYTYVÄINEN. en ole mitenkään sitoutuvaa tyyppiä oleva ihminen. joten seksi jossa taudit ovat poissaluettuja on ok. nyt olen yhden varatun miehen kansa ollut suhteessa 2,5 vuotta. ja hyvin menee ;) meillä molemmilla. hän saa puolestani meidän seksin jälkeen laittaa päänsä rakkaansa (ihan kenen tahansa) vierelleen kunhan ei laita sitä minun tyynylleni ;) että ei kaikkia harmita olla kakkonen. ihan tosi. uskoisitte kerrankin. kaikki ei kaipaa joka iltaista " nyhjäämistä"

t. " se toinen nainen"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän