Kuka on keksinyt että aamupala vuoteeseen olisi luksusta? En voisi syödä sängyssä, pitää päästä vessaan ja pöydän ääreen
Vessaan, pissalle, hampaiden harjaus, aamutoimille ja katetun kauniin pöydän ääreen aamupalalle. Se on luksusta.
Kommentit (83)
Oletko joku 80-vuotias jos vessaan pitää päästä heti kun herää?
Oikeassa olet.
Mun painajainen olisi nauttia aamiainen sängyssä 🙃
Huomenna on äitienpäivä ja sun on pakko teeskennellä nukkuvaa kunnes lapset ovat kantaneet aamiaistarjottimen sänkyyn.
Niinpä, ensin kuselle ja aamupesut. Hampaat pestään ennen aamupalaa.
Vierailija kirjoitti:
Heh,heh,vain vanhat käy pissalla herättyään.
Kuinka vanha itse olet ??
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei käy vessassa kun herää?
Minusta aamiainen sänkyyn on parasta! WC on makkarin vieressä. Käyn pikaisesti siellä ja sitten takaisin peiton alle puoli-istuvaan asentoon kahvia ryystämään. Verhot avaan myös, jotta voin ihailla maisemia sängystä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 45v ja menen vessaan herättyäni.
Puistattaa ajatuskin sängyssä syöminen. Kuinka vaivalloista on terveen ihmisen nousta sängystä pöydän ääreen syömään?
Olen lapseton nainen ja syön melkein aina aamupalan sängyssä. Käyn toki ekana vessassa ja pesen hampaat, sit teen aamupalan ja -kahvin ja menen peiton alle syömään. Joskus on on töissä (teen pelkkää etää) kiire, joudun syömään pöydän/koneen ääressä aamupalan. Se on jotenkin ankeaa.
Joo. Samaa mieltä. En halua syödä mitään ennen kun olen pessyt hampaat. Ja ne murut kautta mahdolliset kahvitahrat sängyssä hyh.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on äitienpäivä ja sun on pakko teeskennellä nukkuvaa kunnes lapset ovat kantaneet aamiaistarjottimen sänkyyn.
Mä olen ollut äiti jo 21 vuotta enkä ole kertaakaan saanut aamiaistarjotinta sänkyyn. Se on ollut aina hienosti katettuna keittiöön.
-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Oletpa harvinaisen typerä...
Ihanaa, mulla on sielunkumppani! Oon aina ajatellut näin, mutten sitä voi kauheasti julki tuoda. Onneksi mies tietää ja on sisäistänyt tämän.
Kusihätä, huono asento kahvin juomiseen ja aamiaisen syömiseen, muruset, kahvin läikyttely sänkyyn. Todellista luksusta.
Mä syön aina sängyssä, kun oon kotona, kaikki ateriat
Ällöttäisi syödä aamiaista sängyssä, ja muruttaa sämpylöitä ja läikytellä kahvia ympäriinsä! Ei kiitos. Ei omalle äidillekään viety aamiaista sänkyyn, vaan äitienpäiväaamiainen katettiin kauniisti ruokapöytään.
Hotellissa se on ihanaa, kun hääyön jälkeen oveen koputetaan ja sisään marssii kulkue tarjoilijoita kantaen monenlaisia herkkuja rakastavaisten syödä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät käy vessassa. Naisilla ei ole samanlaisia alhaisia ruumiintoimintoja kuin miehillä. Ne sänkykahvit juodaan mukisematta.
Ihanko totta? Mä käyn kuule paskalla ja kusella ja sitten kuuluu prööt!
Naiset eivät käy vessassa. Naisilla ei ole samanlaisia alhaisia ruumiintoimintoja kuin miehillä. Ne sänkykahvit juodaan mukisematta.