Sain perinnön niin osa kavereista häipyi.
Onko muille käynyt näin, muutama kaveri on niin kateellinen minulle että hyvä että enää tervehtii vastaantullessaan. Eihän tämä minun syytäni ole jos sain perintöä.
Kommentit (30)
Outoa. Yleensähän tuossa tilanteessa ilmestyy siivestäjiä kyttäämään, saisiko jonkun ilmaisen lounaan.
Kannattiko leuhkia sillä perinnöllä?
Kun itse olen saanut perintöjä, en ole kertonut niistä kavereilleni.
Osaatko olla säästeliäästi sen perinnön kanssa tai sijoittaa sen järkevästi? Sitten ne vasta lakkaavatkin tervehtimästä, jos hassaat sen pois.
Totta helvetissä voi olla kateellinen, monilla on todella tiukkaa nyky Suomessa. Minuakin ärsyttää kaikki Hannu Hanhi lottovoittajat ja perintöä odottelevat................eihän he itse ole tehneet mitään sen eteen, tilille tippuu vain miljoonia, kaikki haluaisivat varmaan näin että miljoonat tippuu tilille, minua ainakin ärsyttää tällaiset ihmiset ja suurinta osaa ärsyttää mikä siinä on niin ihmeellistä, kateellinen saa olla, minä ainakin olen ja myönnän sen. Kyllä minäkin ottaisin lottovoiton tai perinnön.
En kertonut siitä, mutta olettavat että olen saanut mittavankin summan kun olin ainut perijä eivätkä kehtaa suoraan kysyä mitään, oletuksia vaan.
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä voi olla kateellinen, monilla on todella tiukkaa nyky Suomessa. Minuakin ärsyttää kaikki Hannu Hanhi lottovoittajat ja perintöä odottelevat................eihän he itse ole tehneet mitään sen eteen, tilille tippuu vain miljoonia, kaikki haluaisivat varmaan näin että miljoonat tippuu tilille, minua ainakin ärsyttää tällaiset ihmiset ja suurinta osaa ärsyttää mikä siinä on niin ihmeellistä, kateellinen saa olla, minä ainakin olen ja myönnän sen. Kyllä minäkin ottaisin lottovoiton tai perinnön.
Minä en ainakaan olisi kateellinen jos ystäväni saisi jotain, mielummin haluan vanhempieni olevan elossa.
Vierailija kirjoitti:
Lottovoiton saa kun alkaa lottoamaan ja valitsee sellaiset numerot, joilla voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Yleensähän tuossa tilanteessa ilmestyy siivestäjiä kyttäämään, saisiko jonkun ilmaisen lounaan.
ei ole siivestäjiä ollut, tietävät että se on turhaa, siks varmaan ottaa päähän
En ole puhunut kenellekään mitään saamastani perinnöstä, koska ihmiset ovat kateellisia.
Miehet ovat kateellisia jos naapurille ilmestyy parempi auto, tämä on huomattu.
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko leuhkia sillä perinnöllä?
Kun itse olen saanut perintöjä, en ole kertonut niistä kavereilleni.
Ei tarvii leuhkia, pienellä paikkakunnalla tiedetään toisten omaisuudet jo syntymästä lähtien.
Kateus on ikävä asia. Siksi en puhu töissä suuresta omaisuudestani. Meillä on paljon kaikkea ja varmasti moni tajuaa, että rahaa on kyllä. Parempi olla hiljaa, kun osa on todella kateellista porukkaa. Sukulainenkin jättää meidät sivuun, kun on kateellinen. Pää pystyy ja hanki ystävä, aito.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko olla säästeliäästi sen perinnön kanssa tai sijoittaa sen järkevästi? Sitten ne vasta lakkaavatkin tervehtimästä, jos hassaat sen pois.
Päinvastoin, vahingon iloisina odottavat että ryyppäisin kaikki pois. Sit niistä tulisi uudestaan kavereita.
En minä ainakaan perinnöstä ole kenellekään huudellut.
Vierailija kirjoitti:
Kateus on ikävä asia. Siksi en puhu töissä suuresta omaisuudestani. Meillä on paljon kaikkea ja varmasti moni tajuaa, että rahaa on kyllä. Parempi olla hiljaa, kun osa on todella kateellista porukkaa. Sukulainenkin jättää meidät sivuun, kun on kateellinen. Pää pystyy ja hanki ystävä, aito.
Näinhän se on, hyvä kun uusia kunnon vaatteita kehtaa ostaa, jo niistä ihmiset kateellisia. Saati sitten autoa!
Todella katkeraa ja kateellista porukkaa on aina kun on rahasta kyse.
Muutaman sadantonnin Keno voitostakin naapuri aivan vihreä kateudesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kateellisia jos naapurille ilmestyy parempi auto, tämä on huomattu.
Öööö no minä olen nainen ja joskus hetken aikaa tulee kateus hienosta autosta, mutta sitten tajuan että minä skippasin premium-auton, koska laitoin muut asiat etusijalle. Ja auto on muutenkin helppo hankkia.
Suomalaiset ovat kateellista kansaa, ymmärrän että monet lottovoittajatkin haluavat salata voittonsa.