Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain perinnön niin osa kavereista häipyi.

Vierailija
30.08.2020 |

Onko muille käynyt näin, muutama kaveri on niin kateellinen minulle että hyvä että enää tervehtii vastaantullessaan. Eihän tämä minun syytäni ole jos sain perintöä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kateellista kansaa, ymmärrän että monet lottovoittajatkin haluavat salata voittonsa.

Vierailija
2/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Yleensähän tuossa tilanteessa ilmestyy siivestäjiä kyttäämään, saisiko jonkun ilmaisen lounaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko leuhkia sillä perinnöllä?

Kun itse olen saanut perintöjä, en ole kertonut niistä kavereilleni. 

Vierailija
4/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ollut hiljaa perinnöstä.

Vierailija
5/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko olla säästeliäästi sen perinnön kanssa tai sijoittaa sen järkevästi? Sitten ne vasta lakkaavatkin tervehtimästä, jos hassaat sen pois.

Vierailija
6/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä voi olla kateellinen, monilla on todella tiukkaa nyky Suomessa. Minuakin ärsyttää kaikki Hannu Hanhi lottovoittajat ja perintöä odottelevat................eihän he itse ole tehneet mitään sen eteen, tilille tippuu vain miljoonia, kaikki haluaisivat varmaan näin että miljoonat tippuu tilille, minua ainakin ärsyttää tällaiset ihmiset ja suurinta osaa ärsyttää mikä siinä on niin ihmeellistä, kateellinen saa olla, minä ainakin olen ja myönnän sen. Kyllä minäkin ottaisin lottovoiton  tai perinnön.

Vierailija
7/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut siitä, mutta olettavat että olen saanut mittavankin summan kun olin ainut perijä eivätkä kehtaa suoraan kysyä mitään, oletuksia vaan.

Vierailija
8/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä voi olla kateellinen, monilla on todella tiukkaa nyky Suomessa. Minuakin ärsyttää kaikki Hannu Hanhi lottovoittajat ja perintöä odottelevat................eihän he itse ole tehneet mitään sen eteen, tilille tippuu vain miljoonia, kaikki haluaisivat varmaan näin että miljoonat tippuu tilille, minua ainakin ärsyttää tällaiset ihmiset ja suurinta osaa ärsyttää mikä siinä on niin ihmeellistä, kateellinen saa olla, minä ainakin olen ja myönnän sen. Kyllä minäkin ottaisin lottovoiton  tai perinnön.

Minä en ainakaan olisi kateellinen jos ystäväni saisi jotain, mielummin haluan vanhempieni olevan elossa.

Vierailija
9/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lottovoiton saa kun alkaa lottoamaan ja valitsee sellaiset numerot, joilla voittaa.

Vierailija
10/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Yleensähän tuossa tilanteessa ilmestyy siivestäjiä kyttäämään, saisiko jonkun ilmaisen lounaan.

ei ole siivestäjiä  ollut, tietävät että se on turhaa, siks varmaan ottaa päähän

Vierailija
11/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhunut kenellekään mitään saamastani perinnöstä, koska ihmiset ovat kateellisia.

Vierailija
12/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kateellisia jos naapurille ilmestyy parempi auto, tämä on huomattu.

Vierailija
13/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko leuhkia sillä perinnöllä?

Kun itse olen saanut perintöjä, en ole kertonut niistä kavereilleni. 

Ei tarvii leuhkia, pienellä paikkakunnalla tiedetään toisten omaisuudet jo syntymästä lähtien.

Vierailija
14/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on ikävä asia. Siksi en puhu töissä suuresta omaisuudestani. Meillä on paljon kaikkea ja varmasti moni tajuaa, että rahaa on kyllä. Parempi olla hiljaa, kun osa on todella kateellista porukkaa. Sukulainenkin jättää meidät sivuun, kun on kateellinen. Pää pystyy ja hanki ystävä, aito.

Vierailija
15/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko olla säästeliäästi sen perinnön kanssa tai sijoittaa sen järkevästi? Sitten ne vasta lakkaavatkin tervehtimästä, jos hassaat sen pois.

Päinvastoin, vahingon iloisina odottavat että ryyppäisin kaikki pois. Sit niistä tulisi uudestaan kavereita.

Vierailija
16/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan perinnöstä ole kenellekään huudellut.

Vierailija
17/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus on ikävä asia. Siksi en puhu töissä suuresta omaisuudestani. Meillä on paljon kaikkea ja varmasti moni tajuaa, että rahaa on kyllä. Parempi olla hiljaa, kun osa on todella kateellista porukkaa. Sukulainenkin jättää meidät sivuun, kun on kateellinen. Pää pystyy ja hanki ystävä, aito.

Näinhän se on, hyvä kun uusia kunnon  vaatteita kehtaa ostaa, jo niistä ihmiset kateellisia. Saati sitten autoa!

Vierailija
18/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella katkeraa ja kateellista porukkaa on aina kun on rahasta kyse.

Muutaman sadantonnin Keno voitostakin naapuri aivan vihreä kateudesta.

Vierailija
19/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian täydellinen

Vierailija
20/30 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat kateellisia jos naapurille ilmestyy parempi auto, tämä on huomattu.

Öööö no minä olen nainen ja joskus hetken aikaa tulee kateus hienosta autosta, mutta sitten tajuan että minä skippasin premium-auton, koska laitoin muut asiat etusijalle. Ja auto on muutenkin helppo hankkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän