Sain perinnön niin osa kavereista häipyi.
Onko muille käynyt näin, muutama kaveri on niin kateellinen minulle että hyvä että enää tervehtii vastaantullessaan. Eihän tämä minun syytäni ole jos sain perintöä.
Kommentit (30)
Minulle alettiin töissä vittuilla kun he huomasivat, että mieheni menestyi työssään ja osti meille hienon auton ja pian ostimme yhdessä omakotitalon, jonka sisustimme aika pian oman näköiseksi. Ilmeisesti ei saisi nauttia omista rahoistaankaan ettei muille tule paha mieli. Kyllä siinä paljon kavereitakin alkoi kadota hiljalleen, kun omaisuutta alkoi kertyä. Pakkasimme lopulta tavarat ja häivyimme Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle alettiin töissä vittuilla kun he huomasivat, että mieheni menestyi työssään ja osti meille hienon auton ja pian ostimme yhdessä omakotitalon, jonka sisustimme aika pian oman näköiseksi. Ilmeisesti ei saisi nauttia omista rahoistaankaan ettei muille tule paha mieli. Kyllä siinä paljon kavereitakin alkoi kadota hiljalleen, kun omaisuutta alkoi kertyä. Pakkasimme lopulta tavarat ja häivyimme Suomesta.
No wau mikä stoori XDDD. Minä olen opiskelija ja asun omassa erillistalossa. Osaan laittaa välit poikki kateellisiin ilkeilijöihin. Ei tarvitse heidän takiaan häipyä Suomesta XDDDDDDDDD Tosin saatan häipyä joskus ihan muuten vain, mene ja tiedä.
Anna ne rahat kavereillesi, niin ongelma korjaantuu.
Tästä opimme että raha ei tee onnelliseksi. Vai oletko nyt onnellinen? Löydätkö jostain rikkaita kavereita?
Joo no ei kateus aina ole pahaa ja katkeraa. Moni kateellinen suhtautuu kateutensa kohteeseen vihamielisesti joo. Mutta voi myös olla että toisen onni satuttaa liikaa ilman että siihen sisältyy vihamielisyys sitä ihmistä itseään kohtaan. Mieti kun joku asuu hometalossa ja tappelee terveytensä puolesta. Sitten kaveri saa perinnön ja vaihtaa kelpo talonsa vielä parempaan. Se kipu vaan on niin kova että on pakko ottaa etäisyyttä että kestää. Ei pahaa tarkoittaen.
Et ole saanut mitään perintöä, valehtelet ja provoat.
Ja miksi joku, joka saa perintöä kertoisi tai kertoo siitä kellekään kaverilleen?
Tuollaisestahan peruskateelliset ihmiset tulevat vaan entistä kateellisemmaksi.
Ja toiset voivat alkaa jopa röyhkeiksi. pyytämällä rahaa lainaan, tai olemaan usein siipeilemässä, sanomalla, että maksapa sinä nyt nämä kahvit, siiderit, oluet, kun sulla sitä pätäkää on ällä kertaa, kun vasta olet perinnönkin saanut.
Fiksut ihmiset pitävät saamistaan perinnöistä suunsa kiinni, eivätkä toitottele sitä joka puolelle.
Kuinka paljon sait? Jos sait miljoonia,niin ehkä voisit hiukan jeesiä sitä kaveriasi,jos hänellä on todella tiukkaa esim.taloudellisesti. Mitä on joku 2000 esim. 20 miljoonan peinnöstä??? Kyllä aiheuttaa kateutta,jos tietää,että itsellä ei ole varaa edes uuteen talvitakkiin,vaan samalla takilla on menty jo kymmenen vuotta ja kaveri parkkaa pihaansa mersun ja kehuskelee sillä..
Ap ei edes tiedä, mitä sana perintö tarkoittaa.
Keksipä vain pröystäilevän provon sunnuntai-iltansa tylsyyteen.
Mitä perintöä ap sait?
Asunnon, rahaa, osakkeita, taulun, auton, astiaston, vanhan puukupin vai mitä.
Perintö kun nykyisin on erittäin harvoin käteistä rahaa.
Kerro tarkemmin perinnöstäsi, että voisin ymmärtää miksi ystävät kaikkosivat.
Hauskaa huomata miten yrität ihan vaatimattomasti leuhkia, ja sieltähän se sana ME tulikin XDDDDDD Jonkun miekkosen kanssa sinulla on omaisuutta ja olet niin olevinasi. Kaikilla on vaikka ja mitä, jos puhutaan MEISTÄ. Mutta mitä SINÄ omistat?