Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on joskus elämässään ollut herpes-infektio häpykummun alueella ja baarissa tutustuu tyyppiin, jonka kanssa on todennäköisesti lähdössä samaan osoitteeseen...

Vierailija
30.08.2020 |

...Kun täälläkin on aina sanottu että pitää aina kertoa jos on joskus ollut herpes itsellään...Niin missä vaiheessa tuo olisi luontevaa kertoa kun tavataan baarissa joku potentiaalinen uusi tyyppi, ja molemmat haluaisivat viettää yön yhdessä?
Pitääkö se kertoa heti jo sinä tiskillä jutellessa? Vai vähän ennen kuin lähdetään baarista yhdessä pois?
Vasta jomman kumman luona? Vai kenties vasta sängyssä? Milloin?

Milloin vaiheessa iltaa olisi luontevaa kertoa siitä että elimistössä on todennäköisesti herpes-virus?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se pitäisi heti siinä tiskillä kertoa, jotta toinen voi tehdä päätöksen että haluaako hän ottaa riskiä.

Muuten saatat tuhlata hänen aikaansa.

Vierailija
2/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että viimeistään taksissa pitäisi tällaisesta asiasta kertoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiinnittää puseron rintamukseen nimikylttikotelon tekstillä "Herpes Simplex II". Vastuu siirtyy seurantarjoajalle.

Vierailija
4/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyseessä on siis tapaus jossa joskus aikaisemmin historiassasi on ollut herpes? Mutta ei näkyviä oireita nyt?

Kyllä tuostakin pitäisi informoida jo baarin puolella silti

Vierailija
5/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kyseessä on siis tapaus jossa joskus aikaisemmin historiassasi on ollut herpes? Mutta ei näkyviä oireita nyt?

Kyllä, sillä herpeshän jää elimistöön viruksena eikä ns. "parane" koskaan

Vierailija
6/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi Pitkätossu asuu juuri häpykummussa, asutko ap samassa talossa?

Vierailija
7/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppi Pitkätossu asuu juuri häpykummussa, asutko ap samassa talossa?

Asiallisia vastauksia, kiitos!

Vierailija
8/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo. Te jotka vaaditte kerrottavaksi, kerrotteko te itse jos teillä on hsv1, cmv ebv??? Eipä koskaan kukaan mulle vaan oo kertonut ja oon baarista pokaillut satoja muijia.

Vierailija
9/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo. Te jotka vaaditte kerrottavaksi, kerrotteko te itse jos teillä on hsv1, cmv ebv??? Eipä koskaan kukaan mulle vaan oo kertonut ja oon baarista pokaillut satoja muijia.

Väitätkö että mielestäsi tuollaista ei tulisi kertoa?!

Kyseessä on VIRUS joka ei koskaan poistu elimistöstä

Vierailija
10/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sillä herpeshän jää elimistöön viruksena eikä ns. "parane" koskaan

Ei se kaikille välttämättä jää elimistöön. Varsinkin jos ottaa lääkityksen sen ensipuhkeamisen aikana.

Vierailija
11/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö että mielestäsi tuollaista ei tulisi kertoa?!

Kyseessä on VIRUS joka ei koskaan poistu elimistöstä

Eli oletko sinä kertonut?

Vierailija
12/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on paha, en oo päätynyt tollaseen tilanteeseen kun oon aina vaan vakavammissa jutuissa harrastanut seksiä ja on sit kertonut reippaasti ennen petipuuhia.

Mutta kertoisin heti kun homma näyttäs etenevän semmoiseen suuntaan, että lähtö yhdessä on mahdollinen.

Vierailija
13/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes trolli iski taas. Vtut muijat mitään tollaisia edes harkitsisi kertovansa.

Vierailija
14/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herpes trolli iski taas. Vtut muijat mitään tollaisia edes harkitsisi kertovansa.

Miten niin? Täällä kirjoittelee pääasiassa naisia, ja aina täällä sanotaan että pitää kertoa jos on ollut tartunta joskus

Vierailija
15/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ymmärtänyt, että melkein kaikilla aikuisilla on herpesvirus, mutta suurin osa on immuuneja sille, eikä herpes puhkeaa koskaan. En tiedä onko eri sitten genitaalien alueen herpeksen kanssa. Mutta ei kai tuo tartu, jos virus ei ole aktiivisena? Saatan olla väärässä.

Vierailija
16/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on paha, en oo päätynyt tollaseen tilanteeseen kun oon aina vaan vakavammissa jutuissa harrastanut seksiä ja on sit kertonut reippaasti ennen petipuuhia.

Mutta kertoisin heti kun homma näyttäs etenevän semmoiseen suuntaan, että lähtö yhdessä on mahdollinen.

Eli siis sinun mielestäsi pitäisi kertoa jo vaikka siinä ensijuttelun lomassa tiskillä? Vai kuinka tarkoitit?

Vierailija
17/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ymmärtänyt, että melkein kaikilla aikuisilla on herpesvirus, mutta suurin osa on immuuneja sille, eikä herpes puhkeaa koskaan. En tiedä onko eri sitten genitaalien alueen herpeksen kanssa. Mutta ei kai tuo tartu, jos virus ei ole aktiivisena? Saatan olla väärässä.

Kyllä se voi tarttua aina, tästä on ihan tutkittua faktaa!

AINA pitää kertoa tartunnasta.

Mielellään jo siis heti baaritiskillä kun juttelee ensimmäisen kerran

Vierailija
18/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain herpeksen mieheltä, joka kivenkovaan väitti olevansa puhdas!!! Sen voi tartuttaa oireettomanakin ja helpommin tarttuu mieheltä naiseen kuin päinvastoin.

Vierailija
19/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis sinun mielestäsi pitäisi kertoa jo vaikka siinä ensijuttelun lomassa tiskillä? Vai kuinka tarkoitit?

Sitten jos molemminpuolinen kiinnostus on selkeä. Ei nyt ekassa lauseessa. Niin, että hetki on tehty tuttavuutta.

Ehkä panostaisin avoimuuteen että panemaanhan tässä ollaan lähdössä, niin puhutaan sitten suoraan ku aikuisia ollaan :D

Vierailija
20/58 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut yli 20 vuotta täysin oireeton se herpes niin pitääkö sillonkin kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan