Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun rakkaus kuolee

Vierailija
30.08.2020 |

Mitä sitten tehdään? Erotaan? Miehen mielestä menee hyvin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota voi käyttää hyvänä tekosyynä käydä vieraissa. Ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa. Etenkin jos on yhteisiä lapsia ja jos ei oikein alunperinkään ole ollut kartalla mitä koko sana tarkoittaa tuo on hyvä ja usein käytetty syy.

Vierailija
2/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on rakastuttu johonkuhun, on se mahdollista tehdä uudelleenkin. Vaatii vain tahtoa ja vaivannäköä, mutta ei nykyihmiset tätä halua. Kaiken täytyy olla vaan helppoa ja huumaavaa. Seuraavaa kahden vuoden huumaa kohti 👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran on rakastuttu johonkuhun, on se mahdollista tehdä uudelleenkin. Vaatii vain tahtoa ja vaivannäköä, mutta ei nykyihmiset tätä halua. Kaiken täytyy olla vaan helppoa ja huumaavaa. Seuraavaa kahden vuoden huumaa kohti 👌

Minä yritän panostaa suhteeseen mutta mies ei. Miten sitä yksin suhdetta voi hoitaa?

Vierailija
4/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastua voi niin monella tavalla. Voi myös rakastua illuusioon ja olla riippuvainen ihmisestä, jota ei oikeastaan osaa arvostaa ja josta ei pidä.

Kuinka sellaiseen rakastuu uudelleen, kun on oppinut tuntemaan? Edelleenkin toinen voi olla esimerkiksi kiva kaveri, mutta puoliso?

Vierailija
5/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä yritän panostaa suhteeseen mutta mies ei. Miten sitä yksin suhdetta voi hoitaa?

Mitä tarkoittaa panostaa suhteeseen? Meillä mies sanoo musta samaa. Mä en panosta, hän panostaa. Minun näkökulmastani hän haluaa manageroida meidän parisuhdetta jatkuvasti.

Vierailija
6/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa panostaa suhteeseen? Meillä mies sanoo musta samaa. Mä en panosta, hän panostaa. Minun näkökulmastani hän haluaa manageroida meidän parisuhdetta jatkuvasti.

Yritän järjestää kerran tai kaksi vuodessa lapsen yökylään, vaikka isovanhemmat kuolleet ja yökyläpaikkoja vähän

Ehdotan seksiä vaikka mies torjuu eikä halua kuin ehkä kerran tai kaksi kuukaudessa

Laitan lempiruokaa, välillä leivon sämpylöitä tms mistä hän tykkää

Keitän aamulla kahvit ja teen hänelle eväät töihin

Tällaisia juttuja. ap

Vierailija
7/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuminen on paha virhe. Siinä menee sydän rikki. Sitten voi vain ryypätä kun tohtoreilta ei saa apua eli riittävästi kipulääkettä että saa mennä pois.

Vierailija
8/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus kuolee, kun toinen pitää kumppania itsestäänselvyytenä. Takaisin sitä ei saa.

Vierailija
9/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mielestäni jatkuvasti vaihda kumppania kun yhdessä on oltu 15 vuotta. ap

Vierailija
10/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yleensä eron paikka on. Voi rakkaudettomassa liitossa notkua vuosia tai koko elämänsä, mutta jossain vaiheessa voi tulla paha oli ja kertyä liian suureksi. Parempi ajoissa erota helpomman kautta ja ehtii vielä elää omaa elämäänsä.

Vierailija
11/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus kuolee, kun toinen pitää kumppania itsestäänselvyytenä. Takaisin sitä ei saa.

Voi saada kun huomaa omat virheensä.

Vierailija
12/13 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän järjestää kerran tai kaksi vuodessa lapsen yökylään, vaikka isovanhemmat kuolleet ja yökyläpaikkoja vähän

Ehdotan seksiä vaikka mies torjuu eikä halua kuin ehkä kerran tai kaksi kuukaudessa

Laitan lempiruokaa, välillä leivon sämpylöitä tms mistä hän tykkää

Keitän aamulla kahvit ja teen hänelle eväät töihin

Tällaisia juttuja. ap

Ok. Oman mieheni mielestä noi eivät ole suhteen hoitamista. Ehkä eväiden teko olisi, mutta hän ei tarvitse niitä. Ei syö eväitä. Minä tosin en ehdota seksiä koskaan, koska en halua sitä yhtään, mutta annan melkein aina, eli monta kertaa viikossa.

Vierailija
13/13 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Yritin vuosia. Mies vain loittoni. Ex yksinkertaisesti kieltäytyi kaikesta mitä parisuhteessa voisi tehdä. Lopulta muutti sohvalle nukkuun. Puhumaan ei suostunut.

Ihastuin toiseen, sain huomiota ja lähdin. Tajusin sitten, että exän tunteet oli kuolleet vuosia sitten. Hällä oli vain helppoa olla minun kanssa, kun yritin vain miellyttää ja olla kiva.