Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä että vieläkin ihmisillä on harhakäsitys

Vierailija
27.09.2013 |

kuivausrummuista että ne haperruttaa kankaat tai syö sähköä valtavasti. Kuluttajalehti tutki jo vuosia sitten kuivausrummun sähkönkulutuksen vs. kuivauksen telineellä pesuhuoneessa jossa lattialämmitys.

Ja itse en ole vielä 10 vuoden aikana onnistunut saamaan kankaita kulumaan loppuun kuivausrummussa. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraperheessä on niitä karvoja kyllä ihan joka paikassa, tuli koira sänkyyn tai ei. Oman koirani kuolemasta on monta vuotta, ja vieläkin niitä karvoja välillä ilmestyy jostain, vaikka olen todella tarkka siivoamaan.

Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, niin kyllä se kuivausrumpu vaatteita kuluttaa ainakin vähän, ja varsinkin kutistaa. Paremmat vaatteet kuivatan mieluummin narulla. Sähkönkulutus taas ei ole ainakaan mitenkään erityisesti noussut sen jälkeen, kun kuivausrumpu tuli taloon.

Vierailija
22/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään. Silti olen huomannut, että esim. sukat kuluvat aivan älyttömän nopeasti. Mä en laita niitä kuivausrumpuun, mutta viimesten vuosien aikana en ole löytänyt hyviä sukka ja jos joku ne heittää kuivausrumpuun, niin hyvin voi kuvitella vehkeen olevan paska, kun kuluttaa sukatkin parissa kuukaudessa loppuun eikä tajua, että niidenKIN laatu on vain huonontunut, kuten monien muidenkin vaatteiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, meille ei edes mahtuis kuivausrumpu mihinkään joten pakko kuivata narulla pyykit. (ja vaikka mahtuis niin en silti huolis kuivausrumpua)

Vierailija
24/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, tottakai on, niin kuin sanoin, riippuu vaatteiden laadusta, kyllä meilläkin on paskimman laatuiset vaatteet menneet kulahtaineksi rummussa.

Ei se tarkoita että jos omistaa kuivausrummun, sinne tungetaan ihan kaikki vaatteet ja pyykit, mutta esim juuri liinavaatteissakin rumpu helpottaa elämää kun on kaappivalmista puhdasta kuivaa pyykkiä heti.

Vaatteiden kestävyyteen vaikuttaa se pesuainekin todella paljon, hyvällä pesuaineella saa vaatteiden värit pysymään kirkkaina ja oikeanlainen pesu saa vaatteet pysymään kuosissaan.

Rumpu ja pesu pilaa kyllä vaatteita, jos ei  tiedä mitä tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi