Luettele niiden etunimet, ketä olet pannut.
Aloitan.
Markus x 2
Toni
Esko
Tatu
Heikki
Harri
Saaga
Johanna
Jani
Jarno
Marko
Mikko
Kommentit (29)
Luetellaanko seuraavaksi sukunimet?
Sama täällä...
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 08:20"]
En millään pysty koska niitä on niin paljon ja suurin osa ajalta jolloin olin 19 - 24 vuotias. Ja tuosta on jo kohta 20 vuotta aikaa.
[/quote]
En voi, kun en muista kaikkia. Ollut jotain 70-80 panoa ainakin
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 07:52"]
Esko
Mauno
Teppo
Nikita
Niko
Jucci
Jani
Matias
Joel
Samuli
Sauli
Kimmo
Riku
[/quote]
Sä tykkäät Hunkseista!
Oi voi. Ihan samalla lailla pakkomielteisesti listailin ja vatvoin seksielämääni nuorempana kun mulla oli seksuaalikäyttäytyminen muutenkin hyvin pakkomielteenomaista. Olen vasta jälkikäteen alkanut tunnistaa niitä monenlaisia ongelmia joita käytökseni takana oli. En nyt siis vihjaa että kaikki seksuaalisesti keskimääräistä aktiivisemmat ihmiset olisivat moniongelmaisia, mutta aika usein kuitenkin on niin että jotain siellä taustalla on. En osaa sanoa olinko seksiriippuvainen, ehkä olin. Ainakin seksi hallitsi ajatuksiani ja ihmissuhteitani näin jälkikäteen ajateltuna aivan kohtuuttomassa määrin.
Ja ennen kuin joku ehtii aloittaa neitsyt/huora-paasausta, niin kerron että olen ennen kaikkea entisen "harrastukseni" ansiosta tavannut monia miehiäkin joilla seksi ihan oikeasti on aina mielessä. Ja ei, en pidä heitä yhtään sen terveempinä kuin naisia joilla seksi on aina mielessä.
Ei mulla muuta kuin että toivon ettei ap:llä ole seksuaalisuutensa alla samanlaista ongelmavyyhtiä kuin minulla, joka lääkitsin omia ongelmiani päihteillä ja irtosuhteilla.
Laittaa nimen perään myös puhelinnumero!
Jouni, Aleksi, toinen Aleksi, Mika.