Vinkki naisille: Calvin Klein -pikkiksiä käyttävät miehet, joilla on
Kommentit (20)
"pikkiksiä" käyttävä mies on miehiin päin.
Vinkki naisille.
Vierailija kirjoitti:
"pikkiksiä" käyttävä mies on miehiin päin.
Vinkki naisille.
Hullu!!! 😠
AP
Jep, on tietyissä piireissä suosittuja.
Mitä tuolla pikkiksillä tarkoitetaan? Pitkiä kalsareitako, eihän niitä kai nyt näin lämpimällä ilmalla vielä käytetä?
Jännä informaatio kyllä muutenkin. Harvoinpa tulee tilannetta eteen, että näkisin miehen pikkiksissään ilman, että niitä aletaan myös riisumaan. Siinähän sen näkee sitten, koison koon. Ja moniko muuten tietää edes minkä merkin kalsareita oma puoliso käyttää, jos puoliso ostaa ne itse? Ei mulla ainakaan oo mitään käsitystä oman mieheni kalsareista, paitsi ne yhdet Armanin jockstrapit osaan mainita, ne jotka ostin hänelle itse.
CKt on sateenkaarimiesten kalsareita. Kaikki tuo tietää.
Harva mies käyttää pikkuhousuja. Minkään merkkisiä.
The alkuperäinen CK-kalsarimalli totesi joskus, että ainakin hänen kuviinsa oli lisätty toppauksia.
Niin niissä liiterin alekalsareissa mitä siis tarkoitit. Ei teillä ikinä rahaa ole mihinkään laatuun. Ei kelasossu niin paljon maksa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, on tietyissä piireissä suosittuja.
Mitä yrität vihjailla??? 😠😠👎👎
AP
MÄHÖNE kalsareit käyttävil on viel isompi.
Varoitus! Andrew Christianin alushousuja käyttävät miehet ovat homoja!
Vierailija kirjoitti:
Hä? Mulla on CK:n pikkikset eikä ole iso :(
Sama.
T. 13 senttinen
C.K. Käyttää ne jotka haluu isoa kakkoseen, ihan perus koodistoa fetissihomopiireissä, monesti yhdistetty myös punaiseen tai keltaiseen bandanaan oikeassa takataskussa.
Myydään:
useita paketteja CK pikkareita.
Näin eksäni pyykkinarulla CK pöksyjä; sillä on aivan nakki joten teoriasi kusee.
Hä? Mulla on CK:n pikkikset eikä ole iso :(