Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua ottaa suihin, kaatuukohan suhde tähän? :(

Vierailija
26.09.2013 |

Tapailua takana useampi kuukausi ja juttu alkaa mennä vakavaksi. Minä olen vältellyt sänkyyn menoa puhtaasti sen takia, etten halua harrastaa suuseksiä puolin enkä toisin. En nyt, enkä usko että koskaan. Minusta ajatus on erittäin vastenmielinen, ollut ihan aina. En vain halua toisen sukupuolielintä suuhuni, josta tulee virtsaa. Vaikka se olisikin hyvin pesty, niin se on ollut toisten naisten alapäässä/takapuolessa ja ajatus on aivan kamala. Pelkään myös mahdollista suun alueen syöpää, ja edes kumin kanssa en moista tahdo tehdä. Onkohan tätä totaalinen no-no miehelle? Tai eiköhän se ole kaikille miehille. Todella turhauttavaa elää tässä nykyajan seksuaalisessa yhteiskunnassa, suoraan sanottuna. Olenko ainoa kaltaiseni nainen, miten te muut olette homman hoitaneet?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suuseksittömyys estä harrastamasta muuta seksiä. Pillu on parasta, ota pilluun.

t.M31

Vierailija
42/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua antaa suuseksiä (tai anaalia), seksistä muuten tykkään paljonkin, varmaan enemmän kuin useimmat naiset. Mieheni taas tykkää mieluummin nuolla kuin panna ja haluaisi itsekin suuta, mutta muidenkaan kanssa en ole sitä harjoitellut eikä tee mieli harjoitella edelleenkään. En myöskään halua suudella jos hän on nuollut minua (enkä pyydä nuolemaan) ja itse en halua imeä kusi/spermaletkua vaikka mies muuten onkin rakas.

Ollaan silti oltu 10 vuotta yhdessä. Seksi on tärkeä osa suhdetta mutta jos se muuten toimii niin kai yhden tempun voi jättää tekemättäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kaatua. Pari miespuolista ystävää on avautunut juuri tuosta asiasta, että kun tyttöystävä ei ota suihin. Siitä on tullut ylitsepääsemätön ongelma.

Vierailija
44/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko puhunut tästä asiasta kumppanisi kanssa? Sellaista mitä ei halua tehdä ei tule seksissä tehdä.

Jotenkin luulisin, että tuo ei ole suurimmalle osalle miehistä mikään kynnyskysymys. Tiedätkö edes haluaisiko hän antaa suuseksiä sinulle? Jollekin asia voi toki olla kynnyskysymys mutta sitten ero lieneekin parempi vaihtoehto.

Minusta suuseksi sekä antavana että vastaanottavana osapuolena on ok mutta emme sitä mieheni kanssa hirveän usein harrasta ja jos minä tai mieheni syystä tai toisesta olisi koskaan suuseksiä halunnut antaa/saada en usko, että suhde olisi meidän tapauksessa tähän päättynyt. Asiasta lienee kuitenkin hyvä puhua ennen sänkyynmenoa, ettei sitten tule ikäviä yllätyksiä kesken hommien...

Vierailija
45/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni opetteli minun suhteessa ottamaan miehen kalun suuhunsa. Edellisen miehen, jonka kanssa hän oli naimisissa ja teki lapsen, ei hän ottanut aviomieheltään suihin koskaan. Minun suhteen aikana hän sen opetteli. Tunsin itseni etuoikeutetuksi kun olin ensimmäinen mies, jonka kalunvartta tämä nainen nuoli ja oli mahtavaa laueta hänen imiessä kaluani. Usein otti omatoimisesti kalun suuhun kun olin painanut häntä pilluun ensin urakalla, ja kalu oli vielä pillunesteistä ja ennen aikoja karanneen touhutippasperman sekoituksesta kostea ja valkoinen tästä eritteiden sekoituksesta.

Suurin nautinto oli kun hän hyväili anustani sormellaan samalla kun otti suihin. Näin olen saanut parhaimman orgasmin koskaan ja sperma roiskui räjähtävällä voimalla hänen kasvoillensa valtoimenaan kimmoten hänen ylähampaista takaisin suun ulkopuolelle putoen rinnoille.

Vierailija
46/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 22:24"]

Naiseni opetteli minun suhteessa ottamaan miehen kalun suuhunsa. Edellisen miehen, jonka kanssa hän oli naimisissa ja teki lapsen, ei hän ottanut aviomieheltään suihin koskaan. Minun suhteen aikana hän sen opetteli. Tunsin itseni etuoikeutetuksi kun olin ensimmäinen mies, jonka kalunvartta tämä nainen nuoli ja oli mahtavaa laueta hänen imiessä kaluani. Usein otti omatoimisesti kalun suuhun kun olin painanut häntä pilluun ensin urakalla, ja kalu oli vielä pillunesteistä ja ennen aikoja karanneen touhutippasperman sekoituksesta kostea ja valkoinen tästä eritteiden sekoituksesta.

Suurin nautinto oli kun hän hyväili anustani sormellaan samalla kun otti suihin. Näin olen saanut parhaimman orgasmin koskaan ja sperma roiskui räjähtävällä voimalla hänen kasvoillensa valtoimenaan kimmoten hänen ylähampaista takaisin suun ulkopuolelle putoen rinnoille.

[/quote]

Okei. Kiitos tiedosta. Roiskuiko se sun sperma vähän niinkuin vesi paloletkusta? En nyt ihan hahmota tuota... Aika voimalla (ja paljon!) saa roiskua, että se kimpoilee yhtään mihinkään.

Vierailija
47/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

tosi vitun mielenkiintoista...huoh

Vierailija
48/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ongelma jos toinen ottaa suihin, mutta toinen ei. Sitten taas jos kumpikaan ei ota, niin molemmat saa yhtä vähän. Jos mieheni ei ottaisi minulta koskaan suihin, niin lakkaisin itsekin ottamasta. Ihan vaan protestina, vaikka se ihan kivaa puuhaa onkin.

AP: eräs kaverini jota myös hieman ällötti nuo suihinotto jutut, pystyi kuitenkin ottamaan niin suihin, että imeskeli samalla pastillia suussaan. Se kuulemma helpotti ällötystä. Kuulostaa hieman eriskummalliselta, mutta ehkä kokeilemisen arvoista. 

Vierailija
49/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ongelma jos toinen ottaa suihin, mutta toinen ei. Sitten taas jos kumpikaan ei ota, niin molemmat saa yhtä vähän. Jos mieheni ei ottaisi minulta koskaan suihin, niin lakkaisin itsekin ottamasta. Ihan vaan protestina, vaikka se ihan kivaa puuhaa onkin.

AP: eräs kaverini jota myös hieman ällötti nuo suihinotto jutut, pystyi kuitenkin ottamaan niin suihin, että imeskeli samalla pastillia suussaan. Se kuulemma helpotti ällötystä. Kuulostaa hieman eriskummalliselta, mutta ehkä kokeilemisen arvoista. 

Vierailija
50/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 22:47"]

[/quote]

Ei yksipuolinenkaan "ottaminen" ole ongelma, jollei se ottava osapuoli tilannetta ongelmaksi koe. Mulla on aina ollut just noin, eli en itse ota suihin mutta miehet on kyllä nuolleet. Ja on vaikuttanut siltä, että olisi tullut murhe puseroon, jos olisin kieltänyt heitä nuolemasta. Pääasia että kaikilla on kivaa eikä kenenkään tarvitse tehdä sellaista mitä ei halua :)

Vierailija
51/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja sitten heräsit.

Vierailija
52/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asiassa niin kauhean suuria kiksejä nuoltavana olosta edes saa, eli jos mies rupeaisi vaatimaan suihinottoa vastapalvelukseksi, ei tekisi tuskaa luopua nuoluista. Mutta kun vastapuoli on näyttänyt tosissaan nauttivan puuhailusta jalkovälissäni, niin antaa touhuta :)

Vierailija
53/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 22:49"]

[/quote]

Miksi pitäisi koettaa kaikenlaisia kikkoja, jotta pystyisi tekemään jotain omasta mielestään ällöttävää? Seksin on tarkoitus olla nautinnollista eikä suorittamista. 

Vierailija
54/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 22:49"]

[/quote]

Miksi pitäisi koettaa kaikenlaisia kikkoja, jotta pystyisi tekemään jotain omasta mielestään ällöttävää? Seksin on tarkoitus olla nautinnollista eikä suorittamista. 

[/quote]

Juuri näin =) 

Vierailija
55/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkyllä todella vaikeaa kuvitella millaista on "kokeileva" tai muuten nautiskelevaan seksi, jos kumpikaan ei voi koskea suullaan toisen sukuelimiin ja vieläpä jos syynä on joku bakteerikammo tai ajatukset virtsan likaisuudesta! Kuulostaa niin estyneeltä ja pakko-oireiselta käytöksestä, etten usko aidosti nautinnollisen ja vapautuneet seksin olevan mahdollista tuollaisessa suhteessa. Jollain tapaa vääristynyt käsitys vartalosta ja normaaleista eritteistä täytyy olla - ja sekä estää kyllä hyvän seksin. Kannattaisi ehkä harkita seksuaaliterapiaa tai muuta ajattelutapojan uudelleenarviointia.

Vierailija
56/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerikammo tuskin virtsaan liittyy. Ainakaan järjellä ajatellen.

Vierailija
57/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 23:09"]

Onkyllä todella vaikeaa kuvitella millaista on "kokeileva" tai muuten nautiskelevaan seksi, jos kumpikaan ei voi koskea suullaan toisen sukuelimiin ja vieläpä jos syynä on joku bakteerikammo tai ajatukset virtsan likaisuudesta! Kuulostaa niin estyneeltä ja pakko-oireiselta käytöksestä, etten usko aidosti nautinnollisen ja vapautuneet seksin olevan mahdollista tuollaisessa suhteessa. Jollain tapaa vääristynyt käsitys vartalosta ja normaaleista eritteistä täytyy olla - ja sekä estää kyllä hyvän seksin. Kannattaisi ehkä harkita seksuaaliterapiaa tai muuta ajattelutapojan uudelleenarviointia.

[/quote]

Ihmisillä on yleensä sellainen määrä seksikumppaneita (joilla puolestaan taas on ollut useita kumppaneita) historiassaan, että miettisin kaksi kertaa ketä nuolen ja koska. Aika monella on HPV ja sitä en omaan suuhuni halua. 

En ole pakko-oireinen suinkaan, vaan hammaslääkäri, ja näen työssäni nuorilla ihmisillä suun ja nielun alueen syöpiä aika usein. 

Oman puolison kanssa voimme tehdä mitä huvittaa, koska kumpikaan ei ole ollut kenenkään muun kanssa. Mutta jos menisi jostain syystä kumppani vaihtoon, niin enpä tiedä.

Eipä niissä eritteissä niin vikaa ole mutta on hyvä muistaa, ettei kaikki lähde saippualla pois :D

Vierailija
58/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 23:21"]

[/quote]

Ihmisillä on yleensä sellainen määrä seksikumppaneita (joilla puolestaan taas on ollut useita kumppaneita) historiassaan, että miettisin kaksi kertaa ketä nuolen ja koska. Aika monella on HPV ja sitä en omaan suuhuni halua. 

En ole pakko-oireinen suinkaan, vaan hammaslääkäri, ja näen työssäni nuorilla ihmisillä suun ja nielun alueen syöpiä aika usein. 

Oman puolison kanssa voimme tehdä mitä huvittaa, koska kumpikaan ei ole ollut kenenkään muun kanssa. Mutta jos menisi jostain syystä kumppani vaihtoon, niin enpä tiedä.

Eipä niissä eritteissä niin vikaa ole mutta on hyvä muistaa, ettei kaikki lähde saippualla pois :D

[/quote]

Melkoinen hammaslääkäri kun ihan syövänkin toteat :D

Vierailija
59/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 23:21"]

[/quote]

[/quote]

Melkoinen hammaslääkäri kun ihan syövänkin toteat :D

[/quote]

Luuletko, että hammaslääkäri vain paikkaa hampaita tai ettei syöpäpotilas käy hammaslääkärissä? Voi sinua.

Vierailija
60/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "hammaslääkärin" viesti oli kyllä paras esimerkki siitä ihmistyypistä, jonka kanssa seksi olisi varmasti todella ankeaa. Huh mikä neurootikko!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän