Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua ottaa suihin, kaatuukohan suhde tähän? :(

Vierailija
26.09.2013 |

Tapailua takana useampi kuukausi ja juttu alkaa mennä vakavaksi. Minä olen vältellyt sänkyyn menoa puhtaasti sen takia, etten halua harrastaa suuseksiä puolin enkä toisin. En nyt, enkä usko että koskaan. Minusta ajatus on erittäin vastenmielinen, ollut ihan aina. En vain halua toisen sukupuolielintä suuhuni, josta tulee virtsaa. Vaikka se olisikin hyvin pesty, niin se on ollut toisten naisten alapäässä/takapuolessa ja ajatus on aivan kamala. Pelkään myös mahdollista suun alueen syöpää, ja edes kumin kanssa en moista tahdo tehdä. Onkohan tätä totaalinen no-no miehelle? Tai eiköhän se ole kaikille miehille. Todella turhauttavaa elää tässä nykyajan seksuaalisessa yhteiskunnassa, suoraan sanottuna. Olenko ainoa kaltaiseni nainen, miten te muut olette homman hoitaneet?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi on vaikka kuinka paljon miehiä jotka eivät pidä pillun nuolemisesta eivätkä sitä myöskään tee. Jännä ettei siitä puhuta mitään, eikä sitä pidetä outona. Vain naisia painostetaan tekemään yhtä sun toista miesten nautinnon nimissä. 

Vierailija
22/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 19:05"]

No riippuu varmaan miehestä, eivät kaikki miehetkään rakasta suuseksiä. (Vaikka harvassa taitavat olla ne, jotka eivät sitä halua saada...) Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että nykyajan yhteiskunta on monella tavalla ihan yliseksualisoitunut, mutta en oikein tajua asennettasi suuseksiin? Mulle tulee mieleen jotenkin ylihygieenisyys, bakteerikammo ja aika rajoittunut asenne, ei seksin suhteen, vaan sen suhteen, mikä on luonnollista ja mikä ei, vähän sama juttu kuin nämä ihmiset, jotka heittävät avaamattomat pakkaukset roskiin jääkaapista viimeisenä käyttöpäivänä edes haistamatta, koska pelkäävät NIIIN hirveästi pöpöjä. 

Oletko koskaan ajatellut, että koko ihmiskunta olisi tuhoutunut ja kuollut jo kauan sitten, jos toisen puhtaat sukuelimet olisivat jotenkin epähygieeniset?

[/quote]

Ihmiskunta tuhoutuu koko ajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi on vaikka kuinka paljon miehiä jotka eivät pidä pillun nuolemisesta eivätkä sitä myöskään tee. Jännä ettei siitä puhuta mitään, eikä sitä pidetä outona. Vain naisia painostetaan tekemään yhtä sun toista miesten nautinnon nimissä. 

Vierailija
24/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa voisit ottaa asian puheeksi. Tiedän, ei mikään helpoin puheenaihe, mutta saisitpa selville, onko asia miehelle tärkeä. Mikäli on, ja se vaivaa häntä, voit vielä lopettaa suhteen. Paljon vaikeampaa se on myöhemmin.

Eikä se ole kaikille miehille supertärkeää. Osalle kyllä on. 

Vierailija
25/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jostain valistuksesta jäänyt mieleen sellainen hygieniasääntö, että pimppiin ei saa työntää mitään, mitä ilkeisi suuhunsa panna. 

Vierailija
26/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kohdalla seksihalut mieheen on loppuneet, koska ei pidä suuseksin antamisesta ja musta se on ihanaa. en voisi olla ihmisen kanssa, joka ei haluaisi antaa tai saada suuseksiä, tässä rehellinen vastaus naiselta. 

ehkä kannattaa kuitenkin puhua sen miehen kanssa, sehän voi olla samanlainen kuin sinä halujen suhteen.

Vierailija
27/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pesty on ok ja jos kaverilla ei ole tauteja, niin mitä pelkäät? Miten vanha olet? Ehkä voitte kuitenkin aloittaa vähän kevyemmin, ei sitä ole varmasti heti pakko alkaa koko repertuaaria suorittamaan.. Tuntuu kuitenkin, että et ole valmis vielä mihinkään tuollaiseen..

Vierailija
28/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että pystyt suhteessasi muuten kaikkeen, jonka ajatellaan kuuluvan normaaliin ihmissuhteeseen. Kontrollifriikit yleensä eivät oikein osaa olla muutenkaan läheisessä suhteessa. Enkä tarkoita nyt vain seksiä. Eksäni oli pöpökammoinen kontrollifriikki ja kontrolloi myös tunteitaan. Yhtä lämmin ihminen kuin,pakastesei.

Vierailija
29/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relatiivipronominit kuntoon, jos suustasi ei oikeasti tule virtsaa!
Ja sängyssä voi tehdä kaikkea muutakin kuin ottaa suihin.

Vierailija
30/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietenkin: ...mitä EI ilkeisi suuhunsa.. t. 11

Vierailija
31/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 19:05"]

No riippuu varmaan miehestä, eivät kaikki miehetkään rakasta suuseksiä. (Vaikka harvassa taitavat olla ne, jotka eivät sitä halua saada...) Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että nykyajan yhteiskunta on monella tavalla ihan yliseksualisoitunut, mutta en oikein tajua asennettasi suuseksiin? Mulle tulee mieleen jotenkin ylihygieenisyys, bakteerikammo ja aika rajoittunut asenne, ei seksin suhteen, vaan sen suhteen, mikä on luonnollista ja mikä ei, vähän sama juttu kuin nämä ihmiset, jotka heittävät avaamattomat pakkaukset roskiin jääkaapista viimeisenä käyttöpäivänä edes haistamatta, koska pelkäävät NIIIN hirveästi pöpöjä. 

Oletko koskaan ajatellut, että koko ihmiskunta olisi tuhoutunut ja kuollut jo kauan sitten, jos toisen puhtaat sukuelimet olisivat jotenkin epähygieeniset?

[/quote]

Ihmiskunta tuhoutuu koko ajan...

[/quote]Miten? 
Maapallon väkiluku ylitti viime vuonna 7 miljardia ja edelleen näyttää kasvavan, vaikka ei pitäisi...

Vierailija
32/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on sama kuin ap:lla, eli en halua ottaa penistä suuhuni. Olen ollut elämäni aikana (olen 28 vee) neljästi parisuhteessa, ja näistä yhdessä suihinottamattomuuteni nousi ongelmaksi. Muut eivät edes pyytäneet. Tykkään kyllä muuten seksistä ja olen kokeileva.

Eli ap, rohkeasti vaan eteenpäin, siinähän se selviää. Joillekin miehille suuseksin saaminen on hyvin tärkeää, joillekin kivaa mutta ei välttämätöntä, ja jotkut ei tykkää ollenkaan. Eka ryhmä on tietääkseni isompi kuin viimeinen, mutta ei viimeinenkään olematon ole.

Vierailija
33/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ukko välttämättä myöskään halua tuota. siis edes sitä, että sä lipittäisit sen kikkeliä. kysy niin selviää. ja ainahan sä voit kokeilla kuorruttaa sen jollain vaikka makealla. hillolla tai jollain. sitten vaan laitat silmäsi kiinni ja kuvittelet imeskeleväsi jotain tikkunekkua :-)

Vierailija
34/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole omituinen, täällä on toinen samanlainen. Sen verran on kokemusta suuseksistä, että tiedän, että se inhottaa minua suunnattomasti. En halua pussata jalkoväliäni ja siltä se tuntuu, jos mies ensin nuolee alapäätä ja sitten haluaisi pussailla. Ei onnistu, yököttää. Enkä varmasti ote kenenkään kikkeliä suuhuni, samoista syistä kuin et sinäkään.

Jos suhteesi kaatuu siihen, ettet halua suuseksiä, niin ei se ollut tarkoitettu kestämäänkään. Mutta ennen kuin panette kannat vastakkain, niin jutelkaa toki asiasta. Mistäs sen tiedät, vaikka miehellä olisi sama vastenmielisyys suuseksiä kohtaan kuin sinullakin.

Vierailija
35/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 19:12"]

Relatiivipronominit kuntoon, jos suustasi ei oikeasti tule virtsaa!
Ja sängyssä voi tehdä kaikkea muutakin kuin ottaa suihin.

[/quote]

Relatiivipronomini oli oikein, mutta korrelaatti väärä. Sanajärjestys korjaa asian, ei pronominin muuttaminen.

Vierailija
36/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ennen antanut miehelleni suuseksiä, mutta kun se ei häntä niin kauheasti innosta, oon jättänyt sen pois. Sen sijaan hieron penistä öljyn kanssa. Mieheni antaa kyllä mulle suuseksiä. Mutta siis ei se suuseksi kaikille mitenkään ehdotonta oo, mieheni tykkää enemmän yhdynnästä.

Vierailija
37/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis kyllä sulateltavaa jos mies ei haluaisi nuolla mua. Onneksi nain miehen joka rakastaa suuseksiä :) Samoin kuin minä! Antavana sekä ottavana osapuolena. Eli kyllä parisuhde voi kaatua siihen jos on liian erilaiset mieltymykset seksiasioissa.

Vierailija
38/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti suhde ei kaadu. Mutta voi kaatuakin.

minulla viimeinen suhde kaatui, kun en antanut anaalia. Syy: ulkoiset peräpukamat jotka vuotaisivat ja lisäksi ärtyneen paksusuolen takia ainainen ripuli, aina vähän ulostetta peräsuolessa. Miehelle anaali oli niin tärkeää ette halunnut kanssani jatkaa.

Vierailija
39/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edellisessä, usean vuoden kestäneessä suhteessa, suostunut ottamaan suihin. Suhde kaatui ihan muihin syihin kuin kikkelin imemättömyyteen.

Vierailija
40/84 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tosiaan halua niin kannattaa ottaa puheeksi viimeistään siinä vaiheessa kun seksi tulee mukaan kuvioihin. Mies sitten päättää ottaako vai jättääkö. Niin oudolta kuin se kuulostaakin niin kaikki miehet ei edes halua suuseksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi