Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisen mulkun ja väsymättömien keinokullien välinen taisto

Vierailija
27.09.2013 |

Seksikaupat ja pian marketitkin ovat pullollaan erilaisia väriseviä sauvoja, pilluvatkaimia, tehosekoittimia ja klitoriskiihottimia. Olen muutaman kerran kuullut naisen suusta: "Kyllä se huonon miehen voittaa", kun olen kysynyt, mitä mieltä hän on vibraastaan. Pitääkö tuo toteamus paikkansa yleisemminkin ja mitä toi "huono mies" oikein tuossa yhteydessä tarkoittaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä aito kulli hakkaa sauvat mennen tullen. Aito on lämmin, pehmeä, mutta kuitenkin niin ihanan kova. Sit se viel ruikkiiki.

Vierailija
2/16 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa on keinokullin suihinotosta naiselle ja vielä vähämmän sähkökullille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oikea lämmin kulli voittaa mennen tullen nämä keinovatkaimet. Voihan niillä puutteessaan vähän oloa helpottaa, mutta ei niillä tyydytetty olo tule. Mikään ei voita sitä ihanaa lämmintä, hellää miestä siinä lähellä käsineen, kielineen ja aitoine vehkeineen.

Vierailija
4/16 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 07:44"]

Kyllä mun mielestä aito kulli hakkaa sauvat mennen tullen. Aito on lämmin, pehmeä, mutta kuitenkin niin ihanan kova. Sit se viel ruikkiiki.

[/quote]

Nii i lämmin ja ihanan iso, nutta useimmiten isot kanget eivät ole kovia vaan puolikovia. Onko minulle sitten vaan sattunut näitä?. Uskoisin sen puolijäykkyyden johtuvan siitä että suuri kulli ei saa niin paljon verta kun pitäisi.

Vierailija
5/16 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 työntöä minuutissa loputtomiin :) Mitähän ukko sanois kun rahtais tollasen ovesta sisään.... toihan jaksaa niinkauan kun loviisan voimala pyörii :)

http://www.hotlips.fi/tuote/versa-fuk-love-machine/848518004970/

Vierailija
6/16 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 07:34"]

Seksikaupat ja pian marketitkin ovat pullollaan erilaisia väriseviä sauvoja, pilluvatkaimia, tehosekoittimia ja klitoriskiihottimia. Olen muutaman kerran kuullut naisen suusta: "Kyllä se huonon miehen voittaa", kun olen kysynyt, mitä mieltä hän on vibraastaan. Pitääkö tuo toteamus paikkansa yleisemminkin ja mitä toi "huono mies" oikein tuossa yhteydessä tarkoittaa?

[/quote]

Huono mies tarkoittaa varmaan miestä, jota kiinnostaa vain oma nautintonsa tai jonka tapaamisesta jää muuten paha mieli (esim. huono käytös). Seksi mukavan ja huomaavaisen kumppanin kanssa on tietysti noin miljoona kertaa parempi vaihtoehto kuin tekomulkulla surruuttelu, mutta tekomulkulla voi kuitenkin saada orkun ilman lieveilmiöitä.

Vierailija
7/16 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 10:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 07:44"]

[/quote]

Isokullisella tahtoo noi aivotki mennä tiltille, kun kaikki veri pakkautuu mulkkuun.

Nii i lämmin ja ihanan iso, nutta useimmiten isot kanget eivät ole kovia vaan puolikovia. Onko minulle sitten vaan sattunut näitä?. Uskoisin sen puolijäykkyyden johtuvan siitä että suuri kulli ei saa niin paljon verta kun pitäisi.

[/quote]

Vierailija
8/16 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on pelkkä penis tarjolla, niin moottoroitu voittaa. Yleensä on penis ja mies. Mieheltä saa hellyytä, läheisyyttä yms. sen peniksen lisäksi. Jos ei saa, niin silloin kilpailee tekopeniksen kanssa samassa sarjassa.

Vierailija
9/16 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono mies kääntää orkun jälkeen kylkee ja alkaa kuorsaamaan. Vituttaa tollanen, kun ite jää ilman. Vaan otapa väsymätön värisijä, niin ei lopu hommat kesken vaan pian olet taivaassa. Ihanaa.

Vierailija
10/16 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 17:33"]

Huono mies kääntää orkun jälkeen kylkee ja alkaa kuorsaamaan. Vituttaa tollanen, kun ite jää ilman. Vaan otapa väsymätön värisijä, niin ei lopu hommat kesken vaan pian olet taivaassa. Ihanaa.

[/quote]

Kyllä sitä nyt sovataan miestä, mutta yritäpä saada ittes tiineeksi sillä keinomulkullasi. Saat kuule sölököttää aikas kauan ja veikkaan, ettet sittenkään kantavaksi tule.

Mutta huudapa paikalla raavas mies, jolla on seisova kalu ja terveet pussit, niin jo vain tulet tiineeksi miltei pelkästä housujen heilautuksesta.

Vierailija
11/16 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 17:33"]

[/quote]

Kyllä sitä nyt sovataan miestä, mutta yritäpä saada ittes tiineeksi sillä keinomulkullasi. Saat kuule sölököttää aikas kauan ja veikkaan, ettet sittenkään kantavaksi tule.

Mutta huudapa paikalla raavas mies, jolla on seisova kalu ja terveet pussit, niin jo vain tulet tiineeksi miltei pelkästä housujen heilautuksesta.

[/quote]

Jos ei lapsia ole toiveissa, niin keinomulkun spermattomuus on vain plussaa :D

Vierailija
12/16 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinomulkkua ei voi sillai runkata kuin aitoa. Tai tietysti voi, mutta ei se keinokulli siitä ala sen enempää seisomaan eikä ruikkimaan. Se on nimittäin ainakin mulle nautinto, kun saan vedellä miehen mulkkua orkun partaalle niin, että mies vikisee nautinnosta.

Vierailija
13/16 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keinomulkussa on puolensa. Sen voi ottaa käteen vaikkapa tyynyn alta silloin, kun pillua kutittaa ja survaista sisään. Teepä se tolle vaari-iässä olevalle miehelle. Ensin otat mulkun varresta kii ja alat vatkaamaan, että edes hiukan alkas seisoksiin. Sit odotat, että ukko könyää kovan ähinän ja huohotuksen kera päällesi ja alkaa kädelllä sohia puolivelttoa mulkkua sisään. Eheiii, kyllä sitä mieluummin kaivaa sen keinomulkun tyynyn alta ja antaa ukon nukkua.

Vierailija
14/16 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 20:09"]

Kyllä keinomulkussa on puolensa. Sen voi ottaa käteen vaikkapa tyynyn alta silloin, kun pillua kutittaa ja survaista sisään. Teepä se tolle vaari-iässä olevalle miehelle. Ensin otat mulkun varresta kii ja alat vatkaamaan, että edes hiukan alkas seisoksiin. Sit odotat, että ukko könyää kovan ähinän ja huohotuksen kera päällesi ja alkaa kädelllä sohia puolivelttoa mulkkua sisään. Eheiii, kyllä sitä mieluummin kaivaa sen keinomulkun tyynyn alta ja antaa ukon nukkua.

[/quote]

Vaari-ikäinen mieskin tarvitsee kiihoitusta. Kuvailemasi toimenpiteet tuolla asenteella höystettynä eivät olisi saaneet mulla viisaria värähtämään edes teini-ikäisenä, jolloin stondis oli muuten koko ajan. Sinulle sopinee kumikulli paremmin kuin oikea.

Vierailija
15/16 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli paras,yritä tekomulkulla saada itsesi tiineeksi,oikee suomalainen nainen,häntä arvostan.

Vierailija
16/16 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumikulli mukana leikeissä aina joskus.

Eipä taida vaimo sillä yksin huvitella.