Ikean 50 sentin hodarit nostaneet hintaa. Tästä tietää, että maailmanloppu on lähellä
Maksavat nyt 70 senttiä. Maailman ikonisin sisäänheittotuote on menetetty. Pian menetetään kaikki muukin.
Kommentit (22)
Kertoo surullista faktaa Suomen taloustilanteesta, kun isojen ketjujen ikonit ajetaan alas kannattamattomina.
Ai ne hodaritko itse nostaneet sitä hintaa. Jo on heikosti asiat jos tuo on sinulle maailmanloppu.
Vierailija kirjoitti:
Ompa pitkiä hodareita!
Lähtee isompikin nälkä.
Maailmaloppu alkoi jo kun euron juustot katosivat.
Jos hodarit ovat itse nostaneet hintaansa maailmanloppu voi hyvinkin olla lähellä.
Suomi on yrityshelvetti. Yrittäjät ja opiskelijat ovat tämän maan syrjityimmät ryhmät. Perusduunarilla on asiat oikeasti tosi hyvin näihin nähden.
IKEA joutuu muuttamaan pois Suomesta kun hodarit sopivat paikallisesti. Kilpailukyky vaarassa!
Hodarit puhuvat ha välittävät viestejä tuonpuoleisesta. Niitä on myös alkaskaapissa.
Kohta ne hodarit lähtee marssimaan kadulle, varo vaan ap.
Aika iso korotus. Esimerkiksi 3 hodaria ennen 1,50 ja nyt 2,10.
Olisiko Ikeassa myynnissä mitään sellaisia tavaroita, joilla voisin varautua odottelemaan maailmanloppua?
Hodarit ovat nyt järjestäytyneet ja vaativat parempaa korvausta. Barrikadeille! Tässä nähdään taas ay-liikkeen voima.
Niin ja lihapullat on vähentyneet lasten annoksesta ja hinnat niissäkin noussut☹️
Olisiko kymmenkunta vuotta sitten kun hodareiden hintaa nostettiin, silloinkin 70 senttiin. Muutaman kuukauden kuluttua hinta oli taas 50 senttiä. Ainakin minulle Ikean hodarit ovat olleet se Vantaan reissun kohokohta, ja aina tuolta on jotakin muutakin mukaan tarttunut. Eipä tarvitse sitten käydäkään enää, korotushan on prosenteissa yhtä posketon kuin sähkönsiirtoyhtiöillä, sähköä minun on pakko ostaa, hodareita ei.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja lihapullat on vähentyneet lasten annoksesta ja hinnat niissäkin noussut☹️
Järkyttävää! Hinnat nousee 😱
Prosentuaalisesti ihan jäätävä nousu. Toivottavasti kukaan ei osta uudella hinnalla.
Aika tuntuva korotus.