Nyt ollaan ropleeman äärellä... Tarvitsen jelppiä!!!!
Minulla on oikein kaunis matto, joka sopii kotonani oikeastaan vain keittiöön. Noh, se oli ruokapöydän alla, kunnes likaantui ja nyt odottaa tuossa vieressä pesuun viemistä.
Aiemmin ruokapöydän viereinen tila oli ilman mattoa enkä tykännyt. Nyt matto on väliaikaisesti siinä kohdassa ja näyttää hyvältä.
Mutta tietysti ruokapöydän alue on nyt ilman mattoa. Haluaisin maton pöydän alle, mutta samanlaista mattoa en voi enää saada mistään eikä kahta erilaista voi laittaa samaan tilaan, näyttää tyhmältä.
Mitä teen!!
Kommentit (8)
Laitat toisen, erilaisen maton ruokapöydän alle, etkä kutsu ketään enää kylään. Muita vartenhan sinä kotiasi selvästi sisustat. Tai sitten menet mattokauppaan ja ostat uudet matot, jotta keittiösi näyttää tarpeeksi tasokkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Laitat toisen, erilaisen maton ruokapöydän alle, etkä kutsu ketään enää kylään. Muita vartenhan sinä kotiasi selvästi sisustat. Tai sitten menet mattokauppaan ja ostat uudet matot, jotta keittiösi näyttää tarpeeksi tasokkaalta.
Öööö.... Ihan itseäni varten sisustan ja minusta kaksi erilaista mattoa näyttää tyhmältä. Tai ainakin mielikuvissani.
Mistä ihmeestä edes keksit, että sisustaisin muita varten??
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mattoa samassa tilassa näyttää ihan hyvältä, jos eivät ole liian erilaiset. Eli uutta mattoa metsästämään, joka harmonisoi tämän maton kanssa. Katso vaikka netistä.
No täytyy sitten tuumailla... Mielikuvissani se vain näyttää tyhmältä, mutta katsotaan...
En nyt ihan ymmärrä, jos mielestäni asia x sisustuksessa näyttää tyhmältä, niin millä tavalla se on muita varten sisustamista?? Enköhän minä kotiani katsele ja silloin sen pitää olla MINULLE viihtyisä ja kaunis.
Olkkarinkin verhot menevät pian vaihtoon, koska en pidä nykyisistä enää. Ne heitän kylmästi roskiin.
Keittiön puolen (avokeittiö) verhot vaihdoin jo, luulin tosin että tein sen itseäni varten, mutta muita vartenhan sen sitten teinkin.
En ole koskaan käsittänyt miksi ruokapöydän alla on matto. lapsuudenkodissani oli niin ja se matto oli oikeasti puhdas ehkäs sen viikon vuodessa pesun jälkeen. Kun pöydän alla ei ole mattoa, lattian voi pyyhkiä ja pestä tarpeen mukaan ja aina on siistiä.
Eli laittaisin maton johonkin eri kohtaan ja pöydän alle en laittaisi mattoa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käsittänyt miksi ruokapöydän alla on matto. lapsuudenkodissani oli niin ja se matto oli oikeasti puhdas ehkäs sen viikon vuodessa pesun jälkeen. Kun pöydän alla ei ole mattoa, lattian voi pyyhkiä ja pestä tarpeen mukaan ja aina on siistiä.
Eli laittaisin maton johonkin eri kohtaan ja pöydän alle en laittaisi mattoa.
Minulla ei ollut sanavaltaa materiaaleihin tässä talossa, uudiskohde ja kaikki tehtiin samalla kaavalla ja samoilla materiaaleilla. En tykkää, että lattiaa on esillä yhtään enempää kuin on pakko.
Entiseen kotiin laitatin parketit, ikävä on, tosin en minä keittiöön laittaisi parkettia edelleenkään...
Ap
Kaksi mattoa samassa tilassa näyttää ihan hyvältä, jos eivät ole liian erilaiset. Eli uutta mattoa metsästämään, joka harmonisoi tämän maton kanssa. Katso vaikka netistä.