Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen lähes kaikille muille naisille

Vierailija
30.08.2020 |

Osaiskohan joku kertoa miksi juuri minun on pitänyt syntyä poikkeuksellisen rumaksi naiseksi? Kuten jo otsikkokin kertoo, olen ihan älyttömän kateellinen kaikille muille naisille ja ahdistunut omasta, rumasta, jopa hieman epämuodostuneesta, vartalostani. Miksi minulla ei voi olla samanlaista kaunista ja naisellista vartaloa, kuin naisilla nyt yleensä on? Onko minun olemassaoloni tarkoitus saada muut tuntemaan itsensä paremmaksi ja kauniimmaksi? Jotkut toki päästävät itsensä lihoamaan, mutta heilläkin on ylikilojen alla kaunis naisellinen vartalo, jossa on sopusuhtaiset mittasuhteet. Itse en ole lihava, joten laihduttamista on turha ehdottaa. Eikä laihduttaminen auta rumaan ja epäsuhtaiseen ruumiinrakenteeseen. En pysty kaventamaan ja pidentämään luustoani tai muokkaamaan sen mittasuhteita. Poistamaan rasvaa vain tietyistä kohdista, saati kasvattamaan itselleni kauniita naisellisia rintoja. Minun ulkonäössäni ei ole yhtään positiivista piirrettä, vain muutama neutraali piirre ja loppu on rumaa. Terveys ennen kaikkea, mutta en voi lakata tuntemasta kaikkea suunnattoman negatiivista oman olemukseni takia. Toivottavasti te muut osaatte olla tyytyväisiä itseenne. Muutama ylikilo tai joku yksittäinen pikku kauneusvirhe ei vielä tee kenestäkään rumaa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkalleen ottaen ap:n ulkonäössä on vikana?

Vierailija
42/47 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki manneniiniblonditkaan saa perhettä, jos yhtään lohduttaa.

”Saa perhettä” ???? Ihan kuka vaan saa perheen, mielestäni tyytyyy aika vähään jos se on meriitti :D Ihailu, huomio, hyvä duuni (naisilla naama vaikuttaa) ja sosiaaliset ympyrät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän (ehkä) tuskasi, mutta kun kukaan ei voi sille mitään millaiseksi on syntynyt.

En minäkään ole "kaunis", mutta olen oppinut ajattelemaan että on asioita joille itse ei voi mitään, ja olen oppinut että teen jotain niille asioille joille voin. Itseluottamus on kasvanut iän myötä ja olen itseeni tyytyväinen vaikka lisäkilojakin on kertynyt.

Löysin myös elämääni miehen joka rakastaa minua juuri tälläisenä kuin olen. Enää en muuttaisi itsessäni yhtään mitään. Tsemppiä sinulle.

Olet todella onnekas kun löysit ihmisen joka rakastaa sinua ja hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Minulle tuskin tulee ikinä käymään niin.

Ap

Ongelmasi ei ole fyysinen vaan psyykkinen.

Et rakasta itseäsi, ja heijastat sen vartalon vihaamiseen.

Miksi vihaat itseäsi?

Miten voit tietää tämän, näkemättä ap:ta? Että ongelma on psyykkinen eikä fyysinen? Etkö oikeasti usko että on olemassa epäonnekkaita ihmisiä jotka ovat syntyneet rumiksi?

Vierailija
44/47 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkalleen ottaen ap:n ulkonäössä on vikana?

Kaikki. Minulla ei ole ns. vartalotyyppiä, vaan olen erilaisista, toisiinsa sopimattomista osista kyhätty hylkeen tapainen sekaseikiö. Kohdalleni ei ole osunut yhtään kaunista, naisellisen siroa piirrettä. Sen luulisi olevan todennäköisyyksien valossa mahdotonta, mutta ei. No, jonnekin sen käänteisenkin geenilottovoiton on osuttava.

-iso pää

-pitkä selkä

-lyhyet jalat

-hoikka ylävartalo

-rasvaa keräävä alavartalo ( hoikimmillani olen ollut 45kg ja alaraajat olivat silti läskiset)

-paksut luut alaraajoissa

- rakenteellisesti paksu vyötärö

-kapeasta lantiosta huolimatta massiivinen neliskanttinen takapuoli ja ruma suora lantio

-rumat, pienet rinnat

Ap

Vierailija
45/47 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessasi olet kateellinen l-ä-h-e-s kaikille näisille. Keitä ovat ne, joille et oli kateellinen?

Vierailija
46/47 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisille

Vierailija
47/47 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessasi olet kateellinen l-ä-h-e-s kaikille näisille. Keitä ovat ne, joille et oli kateellinen?

Hyvin harvoin näen ketään itseäni rumempaa, mutta sanotaan nyt vaikka, että en kadehdi naisia, jotka ovat niin sairaalloisen lihavia, että heidän hormoonitoimintansa on selvästi häiriintynyt ja hiuksetkin ovat alkaneet lähteä päästä. Heilläkin tosin voi olla genettisesti paremmat lähtökohdat kuin minulla, ja luultavasti onkin, vaikkei se heidän tilassaan näykään päälle päin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi