Olen kateellinen lähes kaikille muille naisille
Osaiskohan joku kertoa miksi juuri minun on pitänyt syntyä poikkeuksellisen rumaksi naiseksi? Kuten jo otsikkokin kertoo, olen ihan älyttömän kateellinen kaikille muille naisille ja ahdistunut omasta, rumasta, jopa hieman epämuodostuneesta, vartalostani. Miksi minulla ei voi olla samanlaista kaunista ja naisellista vartaloa, kuin naisilla nyt yleensä on? Onko minun olemassaoloni tarkoitus saada muut tuntemaan itsensä paremmaksi ja kauniimmaksi? Jotkut toki päästävät itsensä lihoamaan, mutta heilläkin on ylikilojen alla kaunis naisellinen vartalo, jossa on sopusuhtaiset mittasuhteet. Itse en ole lihava, joten laihduttamista on turha ehdottaa. Eikä laihduttaminen auta rumaan ja epäsuhtaiseen ruumiinrakenteeseen. En pysty kaventamaan ja pidentämään luustoani tai muokkaamaan sen mittasuhteita. Poistamaan rasvaa vain tietyistä kohdista, saati kasvattamaan itselleni kauniita naisellisia rintoja. Minun ulkonäössäni ei ole yhtään positiivista piirrettä, vain muutama neutraali piirre ja loppu on rumaa. Terveys ennen kaikkea, mutta en voi lakata tuntemasta kaikkea suunnattoman negatiivista oman olemukseni takia. Toivottavasti te muut osaatte olla tyytyväisiä itseenne. Muutama ylikilo tai joku yksittäinen pikku kauneusvirhe ei vielä tee kenestäkään rumaa.
Kommentit (47)
Kuntosalille ja ruokavalio kuntoon niin varmasti tulee hyvä kroppa.
Ja lopetat kateellisena olemisen, se on noloa ja viestii tyhmyydestä.
Puhut vain vartalostasi, entäpä sun kasvot? Mun mielestä ne on tärkein osa ulkonäköä.
Ja hyvä ryhti on myös tärkeä eli se miten kannat itsesi. Sitä pystyy treenaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on joku maailmankaikkeuden oma pila että tietyt ihmiset syntyvät niin rumiksi että heillä ei ole mitään mahdollisuutta. Mikä lie suuri viisaus siinä taustalla...
Tätäpä just tässä ihmettelen. Tasan ei todellakaan käy onnen lahjat.
Ap
Ymmärrän (ehkä) tuskasi, mutta kun kukaan ei voi sille mitään millaiseksi on syntynyt.
En minäkään ole "kaunis", mutta olen oppinut ajattelemaan että on asioita joille itse ei voi mitään, ja olen oppinut että teen jotain niille asioille joille voin. Itseluottamus on kasvanut iän myötä ja olen itseeni tyytyväinen vaikka lisäkilojakin on kertynyt.
Löysin myös elämääni miehen joka rakastaa minua juuri tälläisenä kuin olen. Enää en muuttaisi itsessäni yhtään mitään. Tsemppiä sinulle.
Kropan nyt saa vaikka rasvaimulla muotoiltua ja kirurgi laittaa tissit. Naama onkin sitten vaikeampi.
Vierailija kirjoitti:
Fitnessnaiset yök mitä paskaa!!! Ei kaikki pidät niistä salikissoista.
Vierailija kirjoitti:
Puhut vain vartalostasi, entäpä sun kasvot? Mun mielestä ne on tärkein osa ulkonäköä.
Ja hyvä ryhti on myös tärkeä eli se miten kannat itsesi. Sitä pystyy treenaamaan.
Ei naamassakaan ole kehumista, mutta meikattuna ja erittäin optimistisella asenteella menee ehkä keskinkertaisesta. Sillä ei pelasteta tätä katastrofia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fitnessnaiset yök mitä paskaa!!! Ei kaikki pidät niistä salikissoista.
Salilla voi saada lievästi pyöreän tai todella pyöreän pepun näin esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän (ehkä) tuskasi, mutta kun kukaan ei voi sille mitään millaiseksi on syntynyt.
En minäkään ole "kaunis", mutta olen oppinut ajattelemaan että on asioita joille itse ei voi mitään, ja olen oppinut että teen jotain niille asioille joille voin. Itseluottamus on kasvanut iän myötä ja olen itseeni tyytyväinen vaikka lisäkilojakin on kertynyt.
Löysin myös elämääni miehen joka rakastaa minua juuri tälläisenä kuin olen. Enää en muuttaisi itsessäni yhtään mitään. Tsemppiä sinulle.
Olet todella onnekas kun löysit ihmisen joka rakastaa sinua ja hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Minulle tuskin tulee ikinä käymään niin.
Ap
kauneus on katoavaista. Ja yliarvostettua.
Mene plastikkakirurgille äläkä valita. Ne muokkaa miehistäkin kauniita naisia, joten olet helppo potilas.
Vierailija kirjoitti:
kauneus on katoavaista. Ja yliarvostettua.
Olen samaa mieltä, mutta koska elämme maailmassa, joka palvoo kauneutta, se tarkoittaa, että minun roolini ei ole kehuttava.
Ap
Olet ehkä edellisessä elämässäsi ollut huikaiseva kaunotar ja tässä elämässä on aika tasoittaa tilejä....
Miten vanha olet? Nuorempana "rumuus" on suurempi kriisi, kun kaikki pyörii ulkonäön ympärillä. Vanhemmiten muut ominaisuudet tulevat paljon tärkeämmiksi. Jos olet mukava, lämmin ja kiva ihminen, sillä on paljon suurempi arvo kuin ulkonäöllä.
Niinpä niin.
Miksi ystävälleni syntyi cp-vammainen lapsi, joka ei puhu, ei syö ja on koko elämänsä pyörätuolissa muiden avun varassa?
Miksi naapurilleni annettiin raskausaikana Talidomidia ja hänen lapsensa syntyi ilman käsivarsia?
Vierailija kirjoitti:
Mene plastikkakirurgille äläkä valita. Ne muokkaa miehistäkin kauniita naisia, joten olet helppo potilas.
Se, että minusta muokattaisiin kaunis, maksaisi kymmeniä ellei satojatuhansia euroja ja olisi vuosien prosessi. Ei tavallisella työssäkävijällä ole varaa tai mahdollisuuksia sellaiseen. Eikä Suomessa edes tehdä esim. jalkojenpidennysleikkauksia, vaan sitä varten pitäisi mennä jonnekin aasian maahan. Jalkojen pidennyksessä potilas on kuukausia liikuntakyvyttömänä.
Ap
Pystyt menemään rasvaimuun ja hankkimaan implantit. Tee se, jos niin harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä edellisessä elämässäsi ollut huikaiseva kaunotar ja tässä elämässä on aika tasoittaa tilejä....
Miten vanha olet? Nuorempana "rumuus" on suurempi kriisi, kun kaikki pyörii ulkonäön ympärillä. Vanhemmiten muut ominaisuudet tulevat paljon tärkeämmiksi. Jos olet mukava, lämmin ja kiva ihminen, sillä on paljon suurempi arvo kuin ulkonäöllä.
Parisuhdemarkkinoilla ei. Täälläkin joka ketjussa ikisinkku peräkammarinpojatkin toitottaa miten ainoat asiat, mitkä naisessa merkkaavat ovat nuoruus ja kauneus ja muulla ei ole väliä. Ihan sama miten ihana ihminen olet.
Leila Koo kirjoitti:
Niinpä niin.
Miksi ystävälleni syntyi cp-vammainen lapsi, joka ei puhu, ei syö ja on koko elämänsä pyörätuolissa muiden avun varassa?
Miksi naapurilleni annettiin raskausaikana Talidomidia ja hänen lapsensa syntyi ilman käsivarsia?
Kauhea kohtalo heillä, mutta valitettavasti toisten kärsimys ei poista tai vähennä muiden kärsimystä, vaan ennemminkin lisää sitä. Saakohan syyllistäminen saa minut tuntemaan oloni paremmaksi vai pahemmaksi?
Ap
Eivät kaikki manneniiniblonditkaan saa perhettä, jos yhtään lohduttaa.
Se on joku maailmankaikkeuden oma pila että tietyt ihmiset syntyvät niin rumiksi että heillä ei ole mitään mahdollisuutta. Mikä lie suuri viisaus siinä taustalla...