Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ammatissa et pärjäisi?

Vierailija
26.09.2013 |

Minä en pärjäisi nuorisotyöntekijänä. Menisi hermo ns. asiakkaisiin... Pisteet sille korsolaisäidille, josta tänään Hesarissa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanopena, lastenhoitajana, vartijana, poliisina, asiakaspalvelijana. Hermot menisi noissa kaikissa. 

Vierailija
2/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en haluaisi olla teinien tai ylivilkkaiden lasten kanssa tekemisissä, eli yläkoulun opettaja tai nuorisotyöntekijä en haluaisi minkään olla. 

Teurastajan tai keinosiementäjän ammatti ällöttäis liikaa ja jonnekin raksalle miesten keskelle en haluaisi mennä. Voin kuvitella sen vähättelyn ja tytöttelyn määrää, mitä nainen saisi "miesten ammateissa" kokea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäisi oikein missään.

Vierailija
4/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsästäjä, teurastaja, tanssija, taiteilija esim.

Monia voi oppia, mutta noita tuskin oppisin.

Vierailija
5/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköasentajana, rekkakuskina, nosturinnokassa istujana(ei tietoa ammattinimikkeestä), teurastajana

Vierailija
6/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja, insinööri (surkea matikkapää) ja hoitotyö (erityisesti ajatus vanhus- tai vammaistyöstä yököttää, inhoan ihmisten eritteitä). Lääkäriksikään en hinkuaisi, en ainakaan kirurgiksi koska en kestäisi sitä, että jos mokaisin niin toinen kuolee/vammautuu.

Vierailija
7/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäis missään miesvoittoisessa ammatissa, en ihmisläheisessä (varsinkaan hoitotyö), enkä sellaisessa, missä tarvitsee älyä.

Eli en pärjäisi juuri missään, enkä pärjää.

Vierailija
8/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotyössä. Minua kiinnosti työ lääkärinä, kun olin teini-ikäinen. Ihmisten epäsiisteys inhottaa minua, joten olisin surkea lääkäri.

Vierailija
9/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lisää, että en vois olla bussi-, taksi- tai rekkakuski tai mikään muukaan kuljetusalan työntekijä. Hyvä jos luotan itseeni henkilöauton ratissakaan, saati sitten, jos joutuisin olemaan vastuussa isosta autosta ja muista ihmisistä.

Vierailija
10/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään kauhean fyysistä kuntoa vaativissa nykyään, olen kömpelö ja läski. Myöskään mikään missä pitää olla korkealla, mulla on kauhea korkeanpaikankammo. Ei myöskään hoitoalalle minusta olisi millään, mua säälittää liikaa kaikki vammaiset, vanhukset ja sairaat, kauheasta oksentamiskammosta puhumattakaan, eritteitä en kestäisi, nostan hattua kaikille niille joiden kutsumustyö on hoitotyö. Poliisin ja poliisivankilan vartijan työ on myös erittäin raskasta, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin, mies tekee sitä hommaa... voin kuvitella että tavallisen vankilan vartijan hommakin on aika raskasta välillä, ja sielläkin vähennetään porukkaa vaikka työt lisääntyy.

Vierailija
11/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotyö eli vanhusten hoitaja ja jotkut hoitsujen työt sekä kirurgi, koska ällötyn helposti ja jälkimmäisimmässä on liikaa vastuuta. Lentoemäntä tai lentäjä, koska en pidä lentämisestä.

Vierailija
12/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäisi tyrkyttämismyyntityössä, autokauppiaana, asuntoesittelijänä tai muussa sentapaisessa ammatissa. Olen tosi ujo ja huono kehumaan omaa tuotetta ja etenkin olen surkea asioiden kaunistelussa. En myöskään pärjäisi pappina, ujouden ja ateismin vuoksi.

Vierailija
13/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgina, leikkaussalihoitajana, teurastajana, turkistarhatyöntekijänä, bussikuskina, näyttelijänä, poliitikkona - minään näistä en pärjäisi. Esimiehenä olen ollut ja pärjäsin hyvin mutta enää en haluaisi niihinkään hommiin.

Koska otan vastuuni vähän liian vakavasti on paras olla vastuussa vain omista tekemisistään.

Vierailija
14/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäisi fyysisesti valtavan raskaissa töissä kovin hyvin, vaikka hyväkuntoinen nelikymppinen olenkin. Nuorten ja lasten kanssa pärjään loistavasti.

Vierailija
15/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäisi fyysisesti valtavan raskaissa töissä kovin hyvin, vaikka hyväkuntoinen nelikymppinen olenkin. Nuorten ja lasten kanssa pärjään loistavasti.

Vierailija
16/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri

t. sh

Vierailija
17/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tässä olisi kyse työttömistä, kaikkien meidän vastaajien pitäisi sanoa, että otetaan kaikki työ vastaan mitä annetaan, omista kyvyistä ja fyysisistä ja psyykkisistä ominaisuuksista huolimatta.

Vierailija
18/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten, vammaisten, lasten, alkkiksien tai narkkien hoitaja. En tiedä tappaisinko itseni vai potilaat.

Vierailija
19/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sh

t. lääkäri

Vierailija
20/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjänä en pärjäisi, sen olen käynyt jo testaamassa.

Myös työt, joissa pikkutarkkuus ja matemaattinen lahjakkuus ovat avainasemassa, voisivat olla haastavia.