Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ammatissa et pärjäisi?

Vierailija
26.09.2013 |

Minä en pärjäisi nuorisotyöntekijänä. Menisi hermo ns. asiakkaisiin... Pisteet sille korsolaisäidille, josta tänään Hesarissa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pärjäis myyntityössä, jossa pitää myymällä myydä jotain. Oon kauhean huono sellasessa.

Sitten en pärjäis ammatissa, jossa joutuisi puhumaan isolle yleisölle - oon esityskammoinen.

Vierailija
22/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajana, muusikkona (ehkä triangelin soittajana voisin olla ok), tulkkina, sotilaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen ruotsinopettajana en pärjäisi, en myöskään olisi hirveän hyvä lh tai sh.

Rekkakuski

Vierailija
24/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä tuskin pärjäisin, oli ala mikä tahansa, en kestä niin suurta vastuuta, riskejä ja stressiä. 

Surkea olisin myös ilotyttönä, palkkamurhaajana tai alamaailman velkojana. 

Jos nyt listataan ihan tavallisia ammatteja, niin varmaankaan en kestäisi olla yläasteen opettajana, vankeinhoidossa, päihdetyössä, suositun ravintolan kokkina, enkä monessa muussakaan psyykkisesti hyvin rasittavassa ja stressaavassa työssä. 

Vierailija
25/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinjakajana. Siis sellaisena joka työntää sitä kärryä tai ajelee fillarilla ja kiipeää rappuja. Olen ihan hyvässä kunnossa mutta jotenkin se työ tuntuu minusta todella vaativalta. Iso kiitos siis kaikille postinjakajille! Pelkään myös korkeita paikkoja. En mitenkään niin paljon että mielummin kuolen kuin kiipeän Eiffeltorniin mutta kuitenkin. Ehkä saattaisin tottua siihen korkeuteen? En voisi myöskään teurastaa eläimiä tai tehdä niillä mitään kokeita. En ole mikään eläinaktivisti mutta omin käsin en kykenisi näitä tilanteita viemään läpi.

Vierailija
26/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäänlaisissa hoitohommissa, paitsi ehkä eläintenhoitohommissa tai lääkärinä. Puhelinmyyntityö ja muu kokoaikainen myyntihomma olisi myös vaikeaa.

Vierailija
27/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pappina, en pystyis pitämään lasten/nuorten hautajaisia, se olis pelkkää itkua, samasta syystä en myöskään voisi olla töissä missään lasten teho-osastolla, syöpäosastolla tai muualla missä lapsia voi kuolla, oon ihan liian herkkä semmosiin töihin, olen siis lastenohjaaja ammatiltani.

en myöskään ikinä pärjäisi puhelinmyyjänä enkä minkään tuotteen myyjänä, en osaa tuputtaa ihmisille mitään

Vierailija
28/28 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla. en osaa edes yksinkertaisinta matikkaa ja olen hidasälyinen. Pelkäisin eniten kaupankassoja,en mitään muuta. En osaa kertotauluakaan.8 plus 8 on mulle jo vaikeeta muistaa ulkoa samoin  9plus9. Laske siinä paniikissa sitten ja näytä hölmöytesi....ei ne laskukoneet riitä en usko kuitenkaan.