Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut vihapuheen kohteeksi?

Vierailija
30.08.2020 |

Miten kestit sen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapuheethan pidetään yleensä uhrin selän takana ja tältä salassa, niin ettei hän vahingossakaan pääse puolustautumaan ja antamaan samalla mitalla takaisin, kokee vain selittämätöntä ahdistusta ja joskus vain huomioi jotain epämääräisiä heittoja, kun toisilla on hauskaa hänen kustannuksellaan. Oikeita reilukerholaisia. Ja taatusti niiiiin hyviä ihmisiä.

Vierailija
2/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenkin Peratsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa mm; ulkonäön takia, iän takia, pituuden takia. Eipä tuolle mitään voi. Paha mieli on, mutta ei tuohon tilaan voi jäädä vellomaan 😞

Vierailija
4/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vihapuheen kohteena yli 15-vuotta, ja en ole hyvin sitä kestänyt. Vihapuhe johti vakavaan kiusaamiseen, syrjimiseen ja yksinäisyyteen jotka taas aiheutti ahdistuksen, työkyvyn menetyksen ja ihmisten katoamisen ympäriltä sekä miesten hyväksikäyttö yrityksiä. Minua pidetään arvottomana ihmisenä ja täysin pilkkanaan ihmisten keskuudessa ja yritetään ajaa itsemurhaan kiusaamisen ja v****lun kautta, kun en ole pärjännyt elämässä tai mielenterveyteni menetyksen takia kun en ole pystynyt puolustautumaan koskaan näitä ilkeitä ja pahoja ihmisiä ja heidän suunnitelmallista maalitusta vastaan! Huomaan ihmisten tuijottavan, puhuvan halveksuvaan sävyyn missä olenkin ja naureskelevan minulle, syrjivän ja kuulen joidenkin haluavan minulle jopa kuolemaa. Olen täysin erakoitunut mutta en omasta tahdosta vaan jonkun pahantahtoisen ihmisen joka mustamaalaa minua kaikille ja kaikkialla jossa minut varmasti tunnistetaan. Kiusaajia minulla on iso "armeijallinen" enkä yksinäisenä ja maahan poljettuna heille pärjää eikä minusta taida olla enää mihinkään tässä elämässä ilman tukea ja jonkinlaista oikeutta;(.

Vierailija
5/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihatuin aikuinen ihminen kirjoitti:

Olen ollut vihapuheen kohteena yli 15-vuotta, ja en ole hyvin sitä kestänyt. Vihapuhe johti vakavaan kiusaamiseen, syrjimiseen ja yksinäisyyteen jotka taas aiheutti ahdistuksen, työkyvyn menetyksen ja ihmisten katoamisen ympäriltä sekä miesten hyväksikäyttö yrityksiä. Minua pidetään arvottomana ihmisenä ja täysin pilkkanaan ihmisten keskuudessa ja yritetään ajaa itsemurhaan kiusaamisen ja v****lun kautta, kun en ole pärjännyt elämässä tai mielenterveyteni menetyksen takia kun en ole pystynyt puolustautumaan koskaan näitä ilkeitä ja pahoja ihmisiä ja heidän suunnitelmallista maalitusta vastaan! Huomaan ihmisten tuijottavan, puhuvan halveksuvaan sävyyn missä olenkin ja naureskelevan minulle, syrjivän ja kuulen joidenkin haluavan minulle jopa kuolemaa. Olen täysin erakoitunut mutta en omasta tahdosta vaan jonkun pahantahtoisen ihmisen joka mustamaalaa minua kaikille ja kaikkialla jossa minut varmasti tunnistetaan. Kiusaajia minulla on iso "armeijallinen" enkä yksinäisenä ja maahan poljettuna heille pärjää eikä minusta taida olla enää mihinkään tässä elämässä ilman tukea ja jonkinlaista oikeutta;(.

Vaihda maisemaa ja sulje somet. Jos asut jossakin pikkupitäjässä niin tule tänne Helsinkiin. Täällä saa kadota massaan ja kukaan ei tiedä sinusta mitään ennakkoon, voit olla kuka haluat ja kertoa itsestäsi vain sen mitä haluat. Täällä on paljon maksuttomia juttuja, joista löytää uusia tuttavuuksia ja sitä kautta voi yrittää solmia myös ystävyyksiä. Aloita elämä puhtaalta pöydältä ja jätä menneet taaksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan