Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marimekon kuosit aivan järkyttävän rumia, ja nekin kopioitu.

Vierailija
26.09.2013 |

Miksi ihmeessä eivät ole kopioineet edes jotain hienompia kuoseja? Marimekolla ei ole kuin muutama siedettävä kangas, eli lähes kaikki on toinen toistaan rumempia, ja olen aina ihmetellyt kuka niitä ostaa.

On tainnut olla tämä klassinen "keisarinuudetvaatteet"-ilmiö, eli hienojen ihmisten on täytynyt tykätä marimekosta kun se on niin ihanan kallista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan. Elin 70-luvulla lapsuuttani enkä tykkänyt yhtään silloinkaan niistä kuoseista. Olivat silloin hyvin arkisia vaatteita. Nyt ne vanhat unikot, jokapojat, satulat ym. on kaivettu esille "mestariklassikoina" ja rinnalla on ollut myös täysin linjatonta uustuotantoa. 90-luvun mallit ja vaatteet olivat mustia. Ja viimeisimpänä nämä plagiointikohut.

Vierailija
2/2 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä myös -74, enkä ole tykännyt mistään "retrosta" eli järkyistä 70-luvun oranssi-ruskea tunkkaisista ja liian räikeistä väriyhdistelmistä. Muutenkin kaikki 70-luvulla tehty on pääsääntöisesti vaan rumaa, muoti oli aivan uskomattoman rumaa, ja jotenkin tuo marimekko on yrittänyt sitä muotia jatkaa ikuisesti kankaissaan. Myös tuo Heljä Liukko-mikälie on kans outo tapaus, sen "taidetyöt" on myös aivan järkyn rumia, en seinälleni pistäisi vaikka maksettais, sen tekeleet näyttää alakoululaisten tekeleiltä. Minä arvostan taiteessa ym. sellaista joka on niin hienoa että itse en osaisi sitä tehdä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan