Kertoilkaa rouvat milt krapula panetus tuntuu
Kommentit (12)
Naisia haluttaa ehkä kerran viidessä vuodessa? Ei jaksa sitä pihtaamista.
Sykkii, kuumottaa, jalkoväli kostuu ja tekee mieli vaan tulla ja tulla koko ajan uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Sykkii, kuumottaa, jalkoväli kostuu ja tekee mieli vaan tulla ja tulla koko ajan uudestaan.
Onko ny semmoi olo?T.Horny
horny kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.. miestä ei tähän hätään oo helpottamaan mutta oon näppärä käsistäni ja lelujakin löytyy ;)
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa. Tietämäni naiset haluaa vain nukkua krapulassa. Joskus käyvät halaamassa vessanpyttyä. Kerran menin ehdottamaan seksiä kun itsellä oli aika paha krapula panetus. Juoksi heti vessaan ja kuulosti oksentavan. Vähän ikävää että mun kanssa siihen suhtaudutaan noin.
Vierailija kirjoitti:
horny kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.. miestä ei tähän hätään oo helpottamaan mutta oon näppärä käsistäni ja lelujakin löytyy ;)
Iso dildo on varmasti parempi kuin suurin osa miehistä. On se hyvä että edes leluista on tyydytystä naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa. Tietämäni naiset haluaa vain nukkua krapulassa. Joskus käyvät halaamassa vessanpyttyä. Kerran menin ehdottamaan seksiä kun itsellä oli aika paha krapula panetus. Juoksi heti vessaan ja kuulosti oksentavan. Vähän ikävää että mun kanssa siihen suhtaudutaan noin.
Krapulapanetus ja delirium tai alkoholimyrkytys ovat kuitenkin eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
horny kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääl vähän sama..vaimo tulee vast illalla onnex on tekopill..T.Horny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
horny kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso dildo on varmasti parempi kuin suurin osa miehistä. On se hyvä että edes leluista on tyydytystä naisille.
Oma puolisoni on jyrkästi eri mieltä tästä aiheesta: dildo vs. penis.
Hän pitää valtavasti siitä että panen häntä kalullani.
M48
Kyllä on kokemusta sellaisesta naisesta, jolla on järkyttävä kankkuspanetus. Siitä saisi uuden Bond-leffan nimen ..., kun mikään ei riitä. Aamupäivällä kun silmät aukeaa, niin ekaksi vessaan ja suihkuun, sitten jääkaapilta jotain hiilihappopitoista juomaa ja sitten se mambo alkaa. Kahdeksannen kerran jälkeen, kun kello on kääntynyt iltaan, niin alkaa vieläkin vonkaus, että voisitko mua vielä vähän tökkästä. Ei kyllä enää pysty suoriutumaan ja alkaa jo vähän pelon sekaisin tuntein odottamaan noita 'naisten iltoja'.
Kihelmöi, laittaa hieman kiukkuiseksi