Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä niitä fiinejä 30-40v naisia löytää?

Vierailija
04.06.2016 |

Niitä sellaisia joita on mainoksissa, jotka käyttää korkkareiden kanssa tiukkoja farkkuja ja kauluspaitaa josta ylimmät napit auki. Ovat yleensä pitkiä ja vaaleahiuksisia ja hoikkia ja tykkäävät juoda viiniä macbook sylissä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräs. 

Vierailija
2/24 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä eräs. 

Ai jaa. Missäs te noin yleensä laidunnatte muualla kuin mammapalstalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisohvalta pitäisi mennä pelastamaan, muualla niitä ei juuri näe.

Vierailija
4/24 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla muutama.

Vierailija
5/24 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräs. Vaikka korkokenkiin en kylläkään jalkojani survo. Enkä tykkää farkuistakaan kun ne kiristää, ja sama juttu kauluspaidan kanssa. Hiukset on tummat (vähän harmaatakin). Juon mielummin olutta tai väkeviä.

Vierailija
6/24 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisista länsimaista ulkomailta.

Suomalaiset naiset valitettavasti ovat, sori vain, tyyliltään aika homssuisia verrattuna moniin muihin länsimaalaisiin naisiin.

Vierailija
7/24 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä eräs. Vaikka korkokenkiin en kylläkään jalkojani survo. Enkä tykkää farkuistakaan kun ne kiristää, ja sama juttu kauluspaidan kanssa. Hiukset on tummat (vähän harmaatakin). Juon mielummin olutta tai väkeviä.

Eli et oikeastaan vastaa ap:n kuvausta ollenkaan. Edes etäisesti. Tuskin olet edes nainen. Tämä selvä. OK.

Vierailija
8/24 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo täällä kans! Paitsi että olen jo reilusti yli 40, enkä meikkaa ja tukkakin on ruskea ja luonnontilassa. Enkä ole koskaan omistanut korkokenkiä. Kuljen suurimman osan ajasta verkkareissa ja reikäisessä T-paidassa. Vyötärölläkin on muutama ylimääräinen kilo. Mut muuten täsmää ihan presiis.:-D

Vierailija
9/24 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

he description of characters wearing tight jeans and open-collared shirts while enjoying wine with a MacBook on their lap reminds me of the diverse lifestyle choices you can explore in Bitlife. https://bitlifefree.io/

Vierailija
10/24 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kysyisit asiaa uudestaan sitten kun sinulla ei enää ole finnejä naamassa.

Vierailija
11/24 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tältä palstalta ainakaan.

Vierailija
12/24 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseessä ja kyynärpäästä ylös päin olkapäähän yleensä.

Vierailija
13/24 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä, lenkiltä koiran kanssa, remontoimasta satavuotiasta hirsitaloa.

Vierailija
14/24 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Paitsi, että olen kaukana fiilistä, en juo mitään alkoholia, ja näytän nytkin ihan röllipeikolta.

Vierailija
15/24 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo täällä kans! Paitsi että olen jo reilusti yli 40, enkä meikkaa ja tukkakin on ruskea ja luonnontilassa. Enkä ole koskaan omistanut korkokenkiä. Kuljen suurimman osan ajasta verkkareissa ja reikäisessä T-paidassa. Vyötärölläkin on muutama ylimääräinen kilo. Mut muuten täsmää ihan presiis.:-D

Nainen joka ei omista tai käytä korkokenkiä, tulee retuuttaa hiuksista roskiin epäkuranttina ja viallisena.

Vierailija
16/24 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee pihalle

Vierailija
17/24 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi melkein, mutta en ole kyllä pitkä, 160 cm :D Mutta kyllä meitä businessnais-tyylisiä löytyy ainakin tietynlaisilta toimistotyöpaikoilta paljonkin. Ongelma meidän tapaisten tapaamiseen voi olla se, että monet ei enää 30 v iän jälkeen juuri käy missään juhlimassa tms missä ihmisiä tapaisi. En itsekään käy juurikaan kuin töissä, ruokakaupassa ja kuntosalilla. 

Vierailija
18/24 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan kävisin tuollaisesta fiinistä naisesta. En kylläkään käytä korkkareita, mutta pukeudun kauniisti, meikkaan ja laitan hiukset joka päivä ja ylipainoakaan ei ole. Mutta minulla on kyllä ihan aviomies ja perhe, joten eipä ap minua mistään "löydä".

Vierailija
19/24 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Euroopasta. Täällä naiset pitävät itsestään oikeasti huolta. Ei ole mitään virtahepoja, suomursuja tai jokinorsuja, kuten Suomessa melkein kaikki. Läsähtävät kaikki jo 25v Suomessa... Kamalaa katseltavaa.

Vierailija
20/24 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ja studiolla yleensä olen. Lykkyä etsintään!