Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

leluista

Vierailija
11.06.2011 |

Kertokaahan mistä sais tilattua jonku kivan paketin missä olis vibroja ym. kivaa? Entäpä nuo geisha kuulat, niitä oli niin monenlaista, mitkä olis hyvät alottelijalle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaisin myös vinkkejä siitä, mikä olisi luotettava nettikauppa josta hankkia ihan perus välineitä, dildoa yms.

Vierailija
2/5 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikauppa on vrteenotettava vaihtoehto, lähes kaikki kaupat toimittavat tavarat huomaamottomissa paketeissa. Itsellesi sopivan lelukaupan löydät varmasti pienellä Googlaamalla. Kaupoissa näkyy olena melkoisia hintaeroja täysin samojen tuotteidenkin kohdalla, joten vertaile valikoimia ja hintoja.

Kaikissa kaupungeissa (ainakin melkein)on alan kauppoja, sekin selviää Googlamalla. Kannattaa käydä ihan oikeassa kaupassa, ensimmäinen käyntkerta on tietenkin jännä ja iso kunnys.

Aina voi keksiä jonkin helpottavan selityksen kuten "ei itselle, vaan kaverin polttareihin" olen useasti ja monissa kaupoissa käynyt. Koskaan ei one tivattu miksi tänne tulit ei myöskään ole ollut sellaista tunnetta että olisi pakko ostaa jotan. Kun käyn autokaupassa en sieltäkään jokakerta osta autoa. Seksi kaupassa olen myös saanut asiallisia neuvoja, kun olen niitä rohjennut kysyä. Neuvojen kysyminen oli minulle paljon isompi kynnys, kun kauppaan sisään käveleminen.

M50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kyllä kaupassakin mutta netissä paremmin tuotteita, vaativako? eeih :) hotlips on ainakin luotettava ja kaikki toimii, ite tilaan yleensä sieltä. Smartballs varmaan hyvä aloittelijalle, niilä itekki alottanu.

Vierailija
4/5 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Hotlips ja Kaalimato on luotettavia toimittajia ja valikoimakin on aika laaja. Kannattaa vertailla vähän toimituskuluja ja -aikoja, edellä mainituissa ne ovat kuitenkin ihan kohtuulliset, mitä itse muistan tilailleeni.

Geishakuulista suosittelen aloittelijalle Smartballseja edellisen tapaan, ehdottomasti hintansa arvoiset! Esim. Joyballs (oisko hotlipsistä?) ovat melko saman oloiset, mutta yhtä hyvää treeniä ei niillä saa kuin Smartballseilla. Lihasten harjaantuessa voi tilata vaikka pienet lasi- tai metallikuulat.

Vierailija
5/5 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimato.com on hyvä osoite. Laaja valikoima ja täsmälliset toimitukset molemmista tilauksistani. Ja nimenomaan se kaalimato G3 oli viime tilauksessani. Tosi hyvä ja hiljainenkin. Geishakuulista suosittelen myös Smartballseja vaikka ne Joyballsitkin on mukavan tuntuiset vaikka koko työpäivän ajan...