IS: Hakkaraisen ex Orantes sanoo ihmettelevänsä, miten on mahdollista, että Hakkarainen edustaa Suomea Euroopan parlamentissa.
– Tosiasiassa hän on mies, joka tarvitsee apua, koska hänellä on alkoholiongelma. Minua hävettää koko tämä tilanne.
Millaisia ajatuksia herättää?
Kommentit (53)
Kielitaidoton seksuaalirikollinen edustamassa meitä maailmalla. Kyllä tekee suomikuvalle hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Kielitaidoton seksuaalirikollinen edustamassa meitä maailmalla. Kyllä tekee suomikuvalle hyvää!
Sanna korjaa asian olemalla helppo neuvottelukumppani EU- kokouksissa.
Miksei myös alkoholiongelmainen voisi edustaa Suomea Euroopan parlamentissa? Itse asiassahan hän ongelmineen edustaa Suomen kansaa paremmin ja totuudenmukaisemmin kuin moni oikea ”kansanedustaja”
Vierailija kirjoitti:
Miksei myös alkoholiongelmainen voisi edustaa Suomea Euroopan parlamentissa? Itse asiassahan hän ongelmineen edustaa Suomen kansaa paremmin ja totuudenmukaisemmin kuin moni oikea ”kansanedustaja”
Voisi siis ajaa alkoholiverotuksen yhdenmukaisuutta EU maihin. Suomessahan on EU- alueen kallein verotus mitä tulee alkoholiin.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin.
Huvittavaa, kuinka jotkut ovat katkeria jonkun toisen menestymisestä. Teuvo on noussut duunarihommasta eduskuntaan ja sieltä edelleen Eurooppaan poliitikoksi, ja hitto soikoon rehellisesti. Moni repii menestyksensä toisten selkänahasta ja olemalla ahne kusipää. Teuvo on itse rehellisesti vitsansa vääntänyt omalla tavallaan.
Hänhän edustaa meitä suomalaisia ja emmekö me ole juurikin hänen kaltaisiaan, aika monet ainakin.
Valitettavasti.