Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Hakkaraisen ex Orantes sanoo ihmettelevänsä, miten on mahdollista, että Hakkarainen edustaa Suomea Euroopan parlamentissa.

Vierailija
30.08.2020 |

– Tosiasiassa hän on mies, joka tarvitsee apua, koska hänellä on alkoholiongelma. Minua hävettää koko tämä tilanne.
Millaisia ajatuksia herättää?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EU:lla on juuri sellaiset MEP:it kuin se ansaitsee. Kansa on puhunut - Pulinat pois!

Valitettavasti.

Vierailija
42/53 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teukka on äijä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitaidoton seksuaalirikollinen edustamassa meitä maailmalla. Kyllä tekee suomikuvalle hyvää!

Vierailija
44/53 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielitaidoton seksuaalirikollinen edustamassa meitä maailmalla. Kyllä tekee suomikuvalle hyvää!

Sanna korjaa asian olemalla helppo neuvottelukumppani EU- kokouksissa.

Vierailija
45/53 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei myös alkoholiongelmainen voisi edustaa Suomea Euroopan parlamentissa? Itse asiassahan hän ongelmineen edustaa Suomen kansaa paremmin ja totuudenmukaisemmin kuin moni oikea ”kansanedustaja”

Vierailija
46/53 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei myös alkoholiongelmainen voisi edustaa Suomea Euroopan parlamentissa? Itse asiassahan hän ongelmineen edustaa Suomen kansaa paremmin ja totuudenmukaisemmin kuin moni oikea ”kansanedustaja”

Voisi siis ajaa alkoholiverotuksen yhdenmukaisuutta EU maihin. Suomessahan on EU- alueen kallein verotus mitä tulee alkoholiin.

Vierailija
47/53 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin.

Vierailija
48/53 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi mainittu.

Vierailija
49/53 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kuinka jotkut ovat katkeria jonkun toisen menestymisestä. Teuvo on noussut duunarihommasta eduskuntaan ja sieltä edelleen Eurooppaan poliitikoksi, ja hitto soikoon rehellisesti. Moni repii menestyksensä toisten selkänahasta ja olemalla ahne kusipää. Teuvo on itse rehellisesti vitsansa vääntänyt omalla tavallaan.

Vierailija
50/53 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/53 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja fiksu nainen.

Vierailija
52/53 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
53/53 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän edustaa meitä suomalaisia ja emmekö me ole juurikin hänen kaltaisiaan, aika monet ainakin.