Tarvin niin paljon mieheni läheisyyttä ja seksiä että mitään ei saada selvitettyä
Yleensä vedän vaikeiden ihmisten kanssa "kylmää linjaa" ja tästä on suuri apu jos ongelmia tulee, ihmiset useimmiten haluaa saada asiat selvitettyä. Mutta nykyisellään mun miehen tarve on niin kova, etten mieheni kanssa pysty mihinkään kylmäilyyn ja omat läheisyyden ja seksin tarpeeni heräävät ennemmin kuin miehen. Lopputulos on että moni asia on perheessämme päin honkia kun minkään asteiseen pihtaamiseen tai seksillä kiristämiseen en kykene. Mitä teen?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Seksin jälkeen mies ajattelee että kaikki on kunnossa.
Tämän takia kukaan aivot korvien välissä omistava ei edes HALUA kumppaniaan, ennen kuin vaikeat asiat on ratkottu. Ihan hirveää l o r t t o i l u a esittää, että rakastaa, jos ei edes rakasta, vaan on vihainen ja kärsii. Tai sitten, etteköosaa sanoa, että: EN MÄ SITTEN SUA HALUNNUT, AINOASTAAN PANOA JA SIIS TÄMÄ OLI IHAN PUHTAASTI SEKSIN TARVETTA EI NAISELLISTA HULLAANTUMISTA JA VÄLITTÄMISTÄ. Ettekö? Lehmät.
🤨 Luulen että mieheni nauraisi päin naamaa jos alkaisin tuollaista sössöttämään. Ja sen jälkeen taas seksiä.
15
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Seksin jälkeen mies ajattelee että kaikki on kunnossa.
Tämän takia kukaan aivot korvien välissä omistava ei edes HALUA kumppaniaan, ennen kuin vaikeat asiat on ratkottu. Ihan hirveää l o r t t o i l u a esittää, että rakastaa, jos ei edes rakasta, vaan on vihainen ja kärsii. Tai sitten, etteköosaa sanoa, että: EN MÄ SITTEN SUA HALUNNUT, AINOASTAAN PANOA JA SIIS TÄMÄ OLI IHAN PUHTAASTI SEKSIN TARVETTA EI NAISELLISTA HULLAANTUMISTA JA VÄLITTÄMISTÄ. Ettekö? Lehmät.
🤨 Luulen että mieheni nauraisi päin naamaa jos alkaisin tuollaista sössöttämään. Ja sen jälkeen taas seksiä.
15
😂 (Naurua hyvällä..)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15
No se on sun vikasi, jos et osaa saada viestiä perille. Mä vetäisin ranteeni ennemmin auki, kuin antaisin jonkun hepin omistavan k u s i pään kuvitella, että rakastan, jos asiat eivät selviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15
No se on sun vikasi, jos et osaa saada viestiä perille. Mä vetäisin ranteeni ennemmin auki, kuin antaisin jonkun hepin omistavan k u s i pään kuvitella, että rakastan, jos asiat eivät selviä.
Ei se onneksi ole kusipää. Se on vain sulkeutunut, sen kanssa on vaikea saada puhuttua asioita eteenpäin.
Eli pitäis siirtyä kylmäilystä tuliseen rähjäämiseen? 🤔 Rähjäänkin jos oon tarpeeksi raivona. Joskus se ei vaan toimi, tai ei jaksa...
Haiskahtaa Porvoon tuotteelta tämä aloitus. Ja kylmäily? Kuulostaa henkiseltä väkivallalta. Vaikutat ap oikein ihanalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet heikko tyhmä selkärangaton ämmä. Haluatko olla sitä jatkossakin?
Olipas tosi kypsästi sanottu. Jos nainen on seksuaalisesti halukas, ja vielä oman miehensä kanssa, niin heti ollaan tyhmä ja selkärangaton ämmä??
Onko sinulla itselläsi kaikki kohdallaan??
Ei, vaan seksuaalisuuden tai pihtaamisen yhdistäminen puoliensa pitämiseen ja asioista sopimiseen, on naurettavaa.
Voi olla hyvinkin seksuaalinen ja halukas miehensä kanssa ja myös älykäs, omata selkärangan ja mielipiteet. Ei murjottaminen ja seksillä kiristäminen ole kovin fiksu keino asiouden ja ongelmien ratkomiseen. Siitä kommenttini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet heikko tyhmä selkärangaton ämmä. Haluatko olla sitä jatkossakin?
Olipas tosi kypsästi sanottu. Jos nainen on seksuaalisesti halukas, ja vielä oman miehensä kanssa, niin heti ollaan tyhmä ja selkärangaton ämmä??
Onko sinulla itselläsi kaikki kohdallaan??No sellainen nainen on sitä todellakin, kuten aloituksestakin nähdään. Ei saa asioitaan ajettua, kun ajattelee alapäällään. Eli typerä lehmä ja ala-avoinen akka, ei mitään yläluokkaa ihmisenä.
Jotenkin käy sinua sääliksi. Taitaa olla asiat tosi huonosti itselläsi, tai itsetunto ihan nollassa kun pitää haukkua noin suureen ääneen. Ja tuosta omasta kirjoitustaidostasi sitten...eipä ole kehumista. Mutta, parempaa päivän jatkoa sinulle.
-eri, sivusta-
Joo, on kokemusta. Ajan myötä seksi tulee hiipumaan, esim koska mies haukkuu niin rumasti sinua ja ulkonäköäsi, että et enää halua. Sitten ei ole enää tuota ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä otit asian nyt jotenkin henk.koht? Aika noloa tuollainen huutaminen ja loukkaaminen.
Ymmärrän ap: tä hyvin. Minulla sama ongelma. Olen raskaana ja mies on todella loukannut pahasti ja mennyt kylmäksi. Silti, jos olen harvoin hänen lähellään kroppani pettää minut ja haluan seksiä vain ihan fyysisenä tarpeena. Se kuitenkin herättää minussa tuskan siitä, että henkinen yhteys on rikki. En myöskään haluaisi " palkita" miestä seksillä, koska hän ei sitä ansaitse. Ikävä tilanne, todella.
Vierailija kirjoitti:
Sun miehen tarve on kova?
S a a t a n a n kirjoituskyvytön i d i o o t t i ! Jos tarkoitat miehentarvetta, niin miksi sanot miehen tarve? Eri asia, v i t u n k ä ä p i ö..
Pilkunnussija iski jälleen.
Ai että ei pitäisi pihdata, vaikka toinen ei maksa vuokria, käyttää rahaa itsekkäästi miten sattuu niin että aletaan olla kusessa koko perhe????...
No enpä ole koskaa ketään miestä niin paljon halunut, en voi samastua. Epäilen, onko ap edes nainen. Jonkun teinipojan märkä uni tänne kirjoittelee...
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole koskaa ketään miestä niin paljon halunut, en voi samastua. Epäilen, onko ap edes nainen. Jonkun teinipojan märkä uni tänne kirjoittelee...
En kaivannutkaan mitään samastumista, tää kysymys oli niille joiden mielestä ilmeisesti missään olosuhteissa ei saa pihdata! Oli useampi sitä sarjaa tässä ketjussa..
No, ehkä täys pihtaaminen ei ole oikein mut ei nyt ainakaan tarttis ite olla aloitteellinen tai suostua muuhun kuin patjaksi jos tilanne täysin hanurista.
No mitä jos opettelisit puhumaan, etkä yrittäisi ratkaista ongelmia kiristämällä?
Puhuminen tietty yritetty ihan eka...
No, onpahan joku muukin edes sitä mieltä että ei seksiä ennen kuin asiat on mallillaan, eli samaa mieltä vaikka onkin paljon vihaisempi kuin eri mieltä olevat... T. Ap