Tarvin niin paljon mieheni läheisyyttä ja seksiä että mitään ei saada selvitettyä
Yleensä vedän vaikeiden ihmisten kanssa "kylmää linjaa" ja tästä on suuri apu jos ongelmia tulee, ihmiset useimmiten haluaa saada asiat selvitettyä. Mutta nykyisellään mun miehen tarve on niin kova, etten mieheni kanssa pysty mihinkään kylmäilyyn ja omat läheisyyden ja seksin tarpeeni heräävät ennemmin kuin miehen. Lopputulos on että moni asia on perheessämme päin honkia kun minkään asteiseen pihtaamiseen tai seksillä kiristämiseen en kykene. Mitä teen?
Kommentit (40)
Mitä ongelmia on, niin osaisin arvioida pitäisikö ne selvittää vai riittäisikö vaan että antaisit olla ja nauttisit elämästä.
Tärkein, onko miehesi luotettava?
Nauti kyydistä. Onhan päivä vielä huomennakin.
Olet heikko tyhmä selkärangaton ämmä. Haluatko olla sitä jatkossakin?
Täältä pointisit sinne! Tällaisia naisia Suomi ja isänmaa tarvitsee.
M43
Eikö muitten koskaan tarvi kylmäillä miehen kanssa? Ongelmia että mies ei puhu, keskustele, suunnittele asioita kanssani jotta saataisiin järkevä, hyvää tulosta tuottava arki, luuhaa paljon poissa kotoa, rahankäyttöongelmat, tuittuilu.
Vierailija kirjoitti:
Olipas tosi kypsästi sanottu. Jos nainen on seksuaalisesti halukas, ja vielä oman miehensä kanssa, niin heti ollaan tyhmä ja selkärangaton ämmä??
Onko sinulla itselläsi kaikki kohdallaan??
Vierailija kirjoitti:
M43
Jos tällaisia olisi enemmän oltais kaaoksessa koko Suomi. T. Ap
Meillä taas sujuu miehen kanssa kaikki muutkin asiat paljon paremmin kun molemmat on halukkaita ja rakastellaan paljon. Kummankaan ei tarvitse puutteessa olla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ongelmia on, niin osaisin arvioida pitäisikö ne selvittää vai riittäisikö vaan että antaisit olla ja nauttisit elämästä.
Tärkein, onko miehesi luotettava?
Luotettava missä? Ei kai kukaan kaikessa 100% luotettava oo...
Tämän palstan aloitukset vain huonontuvat päivä päivältä. Tämä oli joskus asiallinen palsta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muitten koskaan tarvi kylmäillä miehen kanssa? Ongelmia että mies ei puhu, keskustele, suunnittele asioita kanssani jotta saataisiin järkevä, hyvää tulosta tuottava arki, luuhaa paljon poissa kotoa, rahankäyttöongelmat, tuittuilu.
Kyllähän sen kaikki tajuaa, että pihtaaminen on nyt vaan älyttömän huono keino! Itse ainakin rakastan rakastelua niin paljon, että en alkais pihtailemaan. Silloin vasta, jos ongelmat olisi sellaisia, että ero vain olisi vaihtoehto :(
Se luottamuksesta puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Jep, samaa mieltä. Mun ratkaisu oli ero.
Ap, ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Seksin jälkeen mies ajattelee että kaikki on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Jep, samaa mieltä. Mun ratkaisu oli ero.
Mutta kun ne puheet erostakin jotenkin nollautuu sängyssä. Ja tiedän että muuttopäivänäkin päädyttäisiin sänkyyn. Ja loppujen lopuksi mitään eroa ei edes tulisi, vaan kaksi asuntoa jossa rakasteltaisiin.
15
Vierailija kirjoitti:
Millälailla SEKSI liittyy parisuhteen mielipide-eroihin tai ongelmiin??? Itselleni ei tulisi MIELEENKÄÄN haluta miestä, joka on loukkaava ja ilkeä tai edes muulla tavalla saanut mieleni matalaksi. Ihan oikein sulle s a a t a n a n V a j a k k i, että saat vihdoinkin seksikiristyksestäsi huolimatta maistaa paskaa suussasi. Nauti.
Mä olen aina selvittänyt asiat, jotka eivät käy suuttumallä ja rähjäämällä toiselle ilkeästi ja häpäisevästi (mitään muuta mieheskään ei ansaitse), ja seksiä haluan vasta sitten, kun asiat ovat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas tosi kypsästi sanottu. Jos nainen on seksuaalisesti halukas, ja vielä oman miehensä kanssa, niin heti ollaan tyhmä ja selkärangaton ämmä??
Onko sinulla itselläsi kaikki kohdallaan??
No sellainen nainen on sitä todellakin, kuten aloituksestakin nähdään. Ei saa asioitaan ajettua, kun ajattelee alapäällään. Eli typerä lehmä ja ala-avoinen akka, ei mitään yläluokkaa ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Seksin jälkeen mies ajattelee että kaikki on kunnossa.
Tämän takia kukaan aivot korvien välissä omistava ei edes HALUA kumppaniaan, ennen kuin vaikeat asiat on ratkottu. Ihan hirveää l o r t t o i l u a esittää, että rakastaa, jos ei edes rakasta, vaan on vihainen ja kärsii. Tai sitten, etteköosaa sanoa, että: EN MÄ SITTEN SUA HALUNNUT, AINOASTAAN PANOA JA SIIS TÄMÄ OLI IHAN PUHTAASTI SEKSIN TARVETTA EI NAISELLISTA HULLAANTUMISTA JA VÄLITTÄMISTÄ. Ettekö? Lehmät.
Onnea