Haluaako kukaan mies edes minun kaltaista naista?
Viihdyn kotona ja tykkään tehdä omia juttujani, kuten lukea ja kirjoittaa. Opiskelen yliopistossa ja urheilen. Näen joskus kavereita. Haaveilen tavallisesta, rauhallisesta elämästä, jossa saan toteuttaa intohimoni kohteita. Olen enemmän intro- kuin ekstrovertti. Minulla on vaaleat, pitkät hiukset ja olen normaalipainoinen.
Kommentit (63)
Todennäköisesti sinä et haluaisi minua, koska olet normaalipainoinen.
Ap ja nämä kaksi seuraavaa voisivat perustaa introvertti-trion 😀
Vierailija kirjoitti:
Punapää intro miettii myös.
Blondi, brune ja punäpää introt...oon kuullu että introt on kinkympiä sängyssä;) te kolme kelpaisitte minulle sänkyyn ja mielellään samaan aikaan, nami M31
Ja miehelle on sitten se 100 kohdan vaatimuslista, nämä on nähty niin miljoona kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punapää intro miettii myös.
Blondi, brune ja punäpää introt...oon kuullu että introt on kinkympiä sängyssä;) te kolme kelpaisitte minulle sänkyyn ja mielellään samaan aikaan, nami M31
Kiitos, mutta ei kiitos.
Ap
Kuulostat vähän tylsältä. Tatuoitu jännä nainen on enemmän ikäluokkasi miesten makuun.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehelle on sitten se 100 kohdan vaatimuslista, nämä on nähty niin miljoona kertaa.
No kaikkiko pitäisi huolia?
Varmasti.
Mutta kohtaanto on aina haasteellisempaa jos ei ole kovin ulospäinsuuntautunut.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat vähän tylsältä. Tatuoitu jännä nainen on enemmän ikäluokkasi miesten makuun.
Joo, unohdin mainita, että olen myös tylsä.
Ap
Vaikuttaa hyvältä. Viettäisin mielelläni kanssa intohimoiset ja kiihkeät 5 minuuttia.
M44
Pidän seksistä ja läheisyydestä. Paljon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti sinä et haluaisi minua, koska olet normaalipainoinen.
Alapeukuttajille tiedoksi, että niin se vaan näyttää olevan. Normaalipainoiset naiset on kielletty minulta (myös normaalipainoiselta mieheltä) ja vain pullukoita olisi tarjolla.
Ap, miksi koet olevasi jotenkin ongelmatapaus deittirintamalla? Itse 43 vuotiaana miehenä en keksi mitään syytä listassasi, mikä olisi yleisempi turn off. Toki joku yksittäinen juttu varma jollekin miehelle on turn off. Kuitenkin kaikesta löytyy aina joku, mikä jollekin on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko he itse niin tylsiä että tarvitsevat toisen viihdyttäjäksi?
Eipä kiinnosta litania harrastuksia ja yli-opistollisuus, ennen kuin näen, minkä ulkonäön nainen omaa.
Ulkonäkö ja nuoruus ja terveys ovat ykkösenä, ja naisella saa olla omia harrastuksia, ja vaikka tuplatohtorin paperit. Mies ei tee mitään naisen työtitteleillä ja lukuharrasteilla. Ne on naisen omia juttuja, kuten autojen ja moottorien räpläys on miesten juttuja. Tuskin kiinnostaa naisia sellaiset sivujutut.
Olen samanlainen kuin sinä, mutta brunette. Täysin introvertti.
Haluaisiko joku mies minut?