Hengenvaarallisesti lihava - miten niin monella lapsi?
Usealla sarjan lihavista naisista ollut lapsi, ja äidillä sairaalloinen ylipaino jo odotusaikana. Miten voi tulla raskaaksi kun ylipainoa niin paljon, miten se on mahdollista?
Suomessahan sanotaan että pienikin ylipaino vähentää mahdollisuutta tulla raskaaksi.
Kommentit (38)
Ja se tohtori Now.
Vanha mies, mutta tosi taitava ja osaa auttaa noita lihavia. Osaa myös sanoa tiukasti niille.
Assantin veljekset jäi mieleeni.
https://www.thelist.com/196004/what-happened-to-the-assanti-brothers-fr…
Suurimalla osalla näistä lihavasta on taustalla joku trauma. Tosi moni on raiskattu ja joku sukulaisukko on käyttänyt hyväksi vuosikausia. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Suomesta löytyisi noin lihavia ihmisiä. Yhdysvalloissa on saatavilla ihan joka paikasta roskaruokaa ja se on halpaa.
Ei se ole uskon asia, Suomesta kyllä löytyy tuon painoisia ihmisiä. Täälläkin on ollut linkki lehtijuttuun, josta kerrottiin suomalaisesta naisesta joka oli 270 kg tehdessään elämäntapamuutoksen. Eikä hän ole ainoa sen kokoinem Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Suurimalla osalla näistä lihavasta on taustalla joku trauma. Tosi moni on raiskattu ja joku sukulaisukko on käyttänyt hyväksi vuosikausia. Hyi!
Jonkun kohdalla kävi niinkin, että äiti tiesi hyväksikäytöstä, mutta ei auttanut millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun kohdalla kävi niinkin, että äiti tiesi hyväksikäytöstä, mutta ei auttanut millään tavalla.
Minä en ole ihan varma aina, onko puoletkaan noiden traumasepustuksista totta.
Muutenkin yhtään eivät kestä epämukavuutta kun uikuttavat ja valittavat ja itkevät kuin infantit.
Todella moni heistä on saanut lapsen nuorena, parikymppisenä, ja toisekseen ylipaino-ongelma ei ole ollut vielä niin paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti näiden läheisetkit on tosi lihavia. Ja miksi ne yleensä istuu syömässä sohvalla tai nojatuoleissa eikä pöydän ääressä?
Säälittää myös niiden lapset.
Pahalta tuntuu myös, jos äiti joutuu pesemään tai hoitamaan vessareissun - yleensä vessatuolissa 😟Ja sen lisäksi noilla on koiria jotka tuskin saavat liikuntaa laisinkaan :( ja asutaan jossain pienessä tavaraa täynnä olevassa asunnossa.
No niinpä. Viimeksi kun katsoin niin sillä naisella oli yhdeksän koiraa. Kuka niitä hoiti?
Monessa jaksossa on tullut ilmi, että ne lihavat ihmiset suuttuu jollei niille tuo roskaruokaa. Antaisivat vaan suuttua, kun eihän ne pysty itse mihinkään.Maksatko siitä, että saat katsoa uusimman kauden tuollaista roskaa?
Miten niin? Mistä tiedät, että ohjelma on "roskaa"?
Mulle ainakin tulee hyvä mieli, jos joku noista onnistuu laihtumaan.
No tulee tietenkin, mutta eihän tuossa ohjelmassa ole viiden jakson jälkeen mitään uutta ikinä. Se määrittelee sen roskaksi, varsinkin, kun siinä seurataan roskkaväen touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ihan varma aina, onko puoletkaan noiden traumasepustuksista totta.
Muutenkin yhtään eivät kestä epämukavuutta kun uikuttavat ja valittavat ja itkevät kuin infantit.
Minäkin olen skeptinen näiden suhteen. Amerikkalaiset rakastavat draamaa. Talenteissa yms taitokilpailuohjelmissakin hyvin pärjäävillä on aina jokin traaginen taustatarina, mihin muistetaan viittailla joka välissä. Itse taito on sitten toissijaista, kunhan saadaan nyyhkytellä. Jos ei ole draamaa niin sitä tehdään väkisin jostain, vaikka valehtelemalla tai suurentamalla asioita.
Tää ohjelma kuvaa niin amerikkaisten ihmisten luonnetta !
He uskovat että kaiken voi hoitaa puhumalla . Menevät erikoislääkärin luokse PUHUMAAN , että ovat tehneet kovasti TÖITÄ laihtuakseen ! ! ! MITÄ töitä ? Kaiikki tuossa sarjassa olevat sairaalloisen lihavat
sanovat jossain vaiheessa "olen tehnyt kovasti töitä laihuakseni". MIkä vitsi.
Amerikkalaisethan eivät osaa eikä kehtaa tehdä kotiruokaa. Siksi ja sentähden siellä on joka kadun kulmassa pikaruokala ja grillibaari.
Huomio kiinnittyi jo siinä toisessa amerikkalaisessa lihavuus ohjelmassa ( Suurin pudottaja USA ) siihen,
kun VALMENTAJAT ja ravintoterapeutit antoivat ohjeita VAIN miten syödään terveellisesti RAVINTOLASSA.
Kun on helppo elämä, kaiken voi ostaa maa, niin siinäpä sitä seisotaan kolmesataa kiloisena aikansa.
Kunnes sydän sanoo POKS ! Amerikkaista unelmaa.
Lapset on varmaan hankittu ennen kuin kilot on kertyneet.
Erikoista, kun nämä läheiset ovat myös sairaalloisen lihavia, eivätkä ymmärrä olevansa lihavia. Miksi he eivät laihduta samaan aikaan, tukeakseen läheistään? Kertoo Usan lihavuudesta, kun läheiset kuvittelevat olevansa normipainoisia, vaikka painoa on 200kg. Luulisi omaisten alkavan dieetille, tukeakseen omaistaan. Usa:ssa taitaa 200kg olla normipaino.
Vierailija kirjoitti:
Lapset on varmaan hankittu ennen kuin kilot on kertyneet.
Joskus joo, mutta on myös sellaisia, jotka olleet tosi lihavia jo lapsen saadessaan.
Mä olen 180cm ja 120kg nainen. On mullakin ihan luomusti alkunsa saanut lapsi ja heti tärppäsi eli ei ollut vaikeutta tulla raskaaksi.
Ihmettelen sitä, että nämä ylilihavat eivät käy töissä. Asuvat joissain rumissa asunnoissa, kuitenkin heillä on varaa ostaa ruokaa niin paljon, että lihoavavat noihin mittoihin. Olen kuvitellut, että usa:ssa ei sosiaalihuoltoa ole. Miten heillä on varaa syodä niin paljon? Eikö Usa:ssa joudu tekemään montaa työtä, että pienituloinen saa edes vuokransa maksettua? Suomessa ei ole varaa syödä noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä, että nämä ylilihavat eivät käy töissä. Asuvat joissain rumissa asunnoissa, kuitenkin heillä on varaa ostaa ruokaa niin paljon, että lihoavavat noihin mittoihin. Olen kuvitellut, että usa:ssa ei sosiaalihuoltoa ole. Miten heillä on varaa syodä niin paljon? Eikö Usa:ssa joudu tekemään montaa työtä, että pienituloinen saa edes vuokransa maksettua? Suomessa ei ole varaa syödä noin paljon.
Sulla on väärää tietoa. Kyllä siellä sosiaaliavustuksia saa. Täällä oli vähän aikaa sitten ketjukin tästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on väärää tietoa. Kyllä siellä sosiaaliavustuksia saa. Täällä oli vähän aikaa sitten ketjukin tästä aiheesta.
Eikä ruoka ole kallista. Ulkona syöminen on.
Vierailija kirjoitti:
Tää ohjelma kuvaa niin amerikkaisten ihmisten luonnetta !
He uskovat että kaiken voi hoitaa puhumalla . Menevät erikoislääkärin luokse PUHUMAAN , että ovat tehneet kovasti TÖITÄ laihtuakseen ! ! ! MITÄ töitä ? Kaiikki tuossa sarjassa olevat sairaalloisen lihavat
sanovat jossain vaiheessa "olen tehnyt kovasti töitä laihuakseni". MIkä vitsi.
Amerikkalaisethan eivät osaa eikä kehtaa tehdä kotiruokaa. Siksi ja sentähden siellä on joka kadun kulmassa pikaruokala ja grillibaari.
Huomio kiinnittyi jo siinä toisessa amerikkalaisessa lihavuus ohjelmassa ( Suurin pudottaja USA ) siihen,
kun VALMENTAJAT ja ravintoterapeutit antoivat ohjeita VAIN miten syödään terveellisesti RAVINTOLASSA.
Kun on helppo elämä, kaiken voi ostaa maa, niin siinäpä sitä seisotaan kolmesataa kiloisena aikansa.
Kunnes sydän sanoo POKS ! Amerikkaista unelmaa.
Kyllä amerikkalaiset kokkaavat kotona ihan normaalisti suurin osa. Ei kannattaisi lihavuussarjonjen perusteella tehdä yleistyksiä. Kouluteutut amerikkalaiset elävät äärimmäisen terveellisesti. Sopii mennä katsomaan vaikka New York Cityyn, ei siellä katukuvassa lihavia juurikaan ole puhumattakaan vaikka jostain San Fransiscosta.
Se oli aika kylmäävä jakso missä pieni lapsi kylpi yksinään kun äiti ei mahtunut vessan oviaukosta sisään. Kurotteli vaan siitä ulkopuolelta että kaikki on ok mutta mitään ei voisi tehdä jos tulisi ongelmia kylpemisessä.
Talossa oli onneksi isoäiti auttamassa, eihän tuosta muuten tulisi mitään, mutta kyseinen isoäiti vaikutti olevan jo aika kyllästynyt tyttärensä tilanteeseen.