Ristiäisten juomatarjoilut
Toinen lapsi syntyi juuri ja ristiäisiä suunnitellaan. Juomatarjoiluja ja määriä pähkäilen, 21 vierasta tulossa ja heistä 15 aikuista. Hahmottelin tällaista listaa, saa kommentoida:
Alkumaljat, skumppa
Aperitiivi, Campari t.vast.
Ruokajuomina puna- ja valkoviinivaihtoehdot sekä olut
Jälkiruokakahvien kanssa konjakki tai calvados
Määrät on vähän hakusessa, skumppaa riittänee 3-4 pulloa, Campari 2 pulloa, viinejä 5 + 5 pulloa, olutta 48 tlk, konjakki/calvados 1-2 isoa pulloa Vai mitä arvioisit itse?
Kommentit (13)
Appiukon maankuulu omenakilju listalle myös!
Oletteko muistaneet ottaa huomioon jatkot? Meillä meni kottikärryllinen lonkeroa pelkästään niihin ja kossucolia niihin. Ihanat oli pikku Janica-Marcuksen pippalot. :-)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa tarjolle myös joku raikas booli josta jokainen voi hakea itse, siinä tapauksessa nuo mainitsemasi määrät riittänevät.
Kastemalja sopii boolimaljana. Trendikästä
Alakanttiin on kyllä nuo määrät, itse tuplaisin kaikki. Onhan karaokelaitteisto hommattu?
Sahtia ja sen tekijäukko baarimikoksi sahtipisteelle.
Saako se juhlakalukin vetää kännit?
Ymmärrän tuskasi. Jotkut menestyvät mutta sinun ainutkertainen elämäsi on täyttä paskaa. Köyhäilyä ja epäonnistumisia. Ylenkatsetta ja halveksuntaa tulee joka suunnasta.
Toinen lapsi? Monesko kymmenes, sikiät kun porsas. 🤭
Sori ap, on niin kulunutta trollausta että ei naurata enää edes ajatuksen tasolla.
Toivottavasti joku porukasta pysyy sen verran selvin päin, että vauvaa ei oteta huostaan sitten, kun poliisi tulee paikalle.
Kannattaa laittaa tarjolle myös joku raikas booli josta jokainen voi hakea itse, siinä tapauksessa nuo mainitsemasi määrät riittänevät.