Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen pahoinpitelystä tuomittu pitäis laittaa

Vierailija
25.09.2013 |

..kuvan ja nimen kanssa lööppilehtien kansiin. Se olis paljon tehokkaampi rangaistus kuin joku naurettava ehdollinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei kuvia ja nimiä idiooteistakaan julkisuuteen.

 

Eihän ihmiset erottais naapurin jussia ja väkivallantekijää toisistaan ja sitten sais väärä ihminen turpiin tai jopa pääsis hengestään.

 

Oli ihan arkea briteissä, kun julkaisivat ysärillä 20 pedofiilin kuvat. Liian moni sivullinen kärsi ja yksi jopa kuoli.

Vierailija
2/7 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja niitä lapsiahan on tarkoituksena suojella, ei ole kiva että muut yhdistää kuvassa olevan lapseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut ap asiaa yhtään pidemmälle? Ja silti olet samaa mieltä???

Vierailija
4/7 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen pahoinpitely olisi pahempi asia kuin vaikkapa itsensä taaperoikäisen asteelle juoneen aikuisen pahoinpitely?

Vierailija
5/7 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 19:27"]

Miksi lapsen pahoinpitely olisi pahempi asia kuin vaikkapa itsensä taaperoikäisen asteelle juoneen aikuisen pahoinpitely?

[/quote]

 

On se. Aikuinen on fyysisesti isompi, vahvempi, itsellinen (ei ole riippuvainen pahoinpitelijästään kuten viitatussa tapauksessa), aikuisen psyyke ja minuus on vahvempi kohtamaan itseensä kohdistuvan traumaattisen hyökkäyksen kuin lapsen keskeneräinen minuus. Aikuinen on vastuussa myös itse  itsestään (ja juomisestaan) toisella tavalla kuin lapsi. Pitääkö vielä jatkaa..?

Vierailija
6/7 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä taidan olla edelleen sitä mieltä. Etenkin koska maamme oikeusjärjestelmä on niin löperö. Hyödyt ovat suuremmat kuin haitat. Enkä nyt hae sitä, että pahoinpitelijät pitäisi muiluttaa, vaan ennemmin sitä, että eivät esim. koskaan pääsisi mihinkään töihin ja joutuisivat elämään huonomaiseisina, yksinäisinä köyhinä loppuikänsä.

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus sulla on hyvä, mutta ei toi toimi, eikä noin pidäkään tehdä. Ajattele nyt sitä jotain espoolaista mamma, joka tuomittiin tukistamiseta, läppäisystä tms, että tuon tuomion jälkeen perheensä romuttuu, kokonaan?

 

Ja toisekseen, et halua muilutusta, milläs estät? Sitä tulis taatusti, ainakin tässä yhteiskunnassa, tai sitten täällä vain moralisoidaan, mutta siihen se jääkin, puhetta, puhetta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi