Ovatko opettajanaiset hyviä sängyssä?
Kommentit (33)
Samassa koulussa missä työskenteli oli kaunis nelikymppien nainen luokanopettajana pari vuotta. Siinä sitten kävi niin että iltapäivällä kun koulu oli tyhjä harrstimme seksiä. Sen jälkeen panimme vielä hänen luona. Näin ollen vastaan että luokanopettaja on tosi kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin se olisi jotenkin riippuvainen ammatista.
Kyllä mä ainakin uskon että seksuaaliterapeutti panee keskimääräistä paremmin.
Voihan sellainen panna jos on mies. Naiset kun ei omaa vehjettä millä panna. Se mitä on kokemusta niin harvassa on naiset jotka ovat hyviä sängyssä. Harvinaista mutta sentään joku viitsi opetella kun neuvoin miten kosketella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niistä osa on ihan huippuja. Ovat usein kympin tyttöjä ja haluavat tehdä kaiken täydellisen hyvin...
T. Reksi
Kysymys rehtorille:
Millainen panokone miesopettaja on ja millainen ”Günther Himonussija” itse olet?
Minkälaista oma koulumenestyksesi on ollut?
M48
Olen 100% hetero, joten en osaa tuhon miesopettajien panokoneasiaan sanoa mitään. Miesopet ovat useimmiten hyvässä kunnossa joten siinä mielessä ainesta varmaan.
En ole mikään himonussija. 20 vuoden aikana 30 opesta olen pannut viittä. Ei siis minusta tavatonta. Mutta kaikki päättäneet hyvä ja halukkaita ja kaikki on käynyt päinsä.
Vastaus: On. Asuu nykyään Laajasalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niistä osa on ihan huippuja. Ovat usein kympin tyttöjä ja haluavat tehdä kaiken täydellisen hyvin...
T. Reksi
Kysymys rehtorille:
Millainen panokone miesopettaja on ja millainen ”Günther Himonussija” itse olet?
M48
Olen 100% hetero, joten en osaa tuhon miesopettajien panokoneasiaan sanoa mitään. Miesopet ovat useimmiten hyvässä kunnossa joten siinä mielessä ainesta varmaan.
En ole mikään himonussija. 20 vuoden aikana 30 opesta olen pannut viittä. Ei siis minusta tavatonta. Mutta kaikki päättäneet hyvä ja halukkaita ja kaikki on käynyt päinsä.
Koska olet rehtori, olet oppinut ja sivistynyt, korkeakoulututkinnon suorittanut kasvatus- ja johtamistaidon ammattilainen mutta et selvinnyt yksinkertaisesta kysymyksestä, saati pystynyt vastaamaan ymmärrettävällä lauseella.
;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Reksi
Kysymys rehtorille:
M48
Koska olet rehtori, olet oppinut ja sivistynyt, korkeakoulututkinnon suorittanut kasvatus- ja johtamistaidon ammattilainen mutta et selvinnyt yksinkertaisesta kysymyksestä, saati pystynyt vastaamaan ymmärrettävällä lauseella.
;)
Kirjoittelen tänne puhelimella ja se näemmä kääntelee kirjoittamia sanoja. Se että olen korkeakoulutettu johtamisen ammattilainen, ei tarkoita että vapaa-ajallani kirjoittaisin aina ja kaikkialla selkokielellä. Pahoitteluni siitä sinulle. Jotkuthan meistä ajattelevat että esim. lääkärit eivät koskaan sairastu mihinkään.
Oma koulumenestys oli aika keskitasoa enkä kyllä usko sillä olevan mitään tekemistä petipuuhataitojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Reksi
Kysymys rehtorille:
M48
;)
Kirjoittelen tänne puhelimella ja se näemmä kääntelee kirjoittamia sanoja. Se että olen korkeakoulutettu johtamisen ammattilainen, ei tarkoita että vapaa-ajallani kirjoittaisin aina ja kaikkialla selkokielellä. Pahoitteluni siitä sinulle. Jotkuthan meistä ajattelevat että esim. lääkärit eivät koskaan sairastu mihinkään.
Oma koulumenestys oli aika keskitasoa enkä kyllä usko sillä olevan mitään tekemistä petipuuhataitojen kanssa.
Miksi siis naisopettaja olisi aina ”kympin tyttö” mutta miesopettaja ja esimies vain keskinkertainen?
Rehtorin pitää ilman muuta osata kirjoittaa ilman perustavsnlaatuisia virheitä ”oma koulumenestykseni...”, josta herää epäilys - oletko läpäissyt edes lukiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Reksi
Kysymys rehtorille:
M48
Aikamoista. Nyt on pakko kysyä, että miten nämä tilanteet ovat edenneet? Ja mikä on tuo luku 30? Kaikki 20 vuoden aikana koulu(i)ssasi työskennelleet naisopettajat? Sama koko ajan ja ilmeisesti suht pieni? Sekin vielä.
Pakko sanoa että aika hurjalta kuulostaa. Itse olen 20 vuotta toiminut opettajana, olen ollut pitkään virassa, mutta silti mulla on ollut 6 miesesimiestä ja kolme naista, vara- ja apulaisrehtorit mukaan lukien. Yhdenkään kanssa en ole pannut, vaikka kieltämättä sellainen kympin tyttö aina olenkin ollut. Nyt aloin miettiä, että kuinkahan moni on.
Aikamoista. Nyt on pakko kysyä, että miten nämä tilanteet ovat edenneet? Ja mikä on tuo luku 30? Kaikki 20 vuoden aikana koulu(i)ssasi työskennelleet naisopettajat? Sama koko ajan ja ilmeisesti suht pieni? Sekin vielä.
Pakko sanoa että aika hurjalta kuulostaa. Itse olen 20 vuotta toiminut opettajana, olen ollut pitkään virassa, mutta silti mulla on ollut 6 miesesimiestä ja kolme naista, vara- ja apulaisrehtorit mukaan lukien. Yhdenkään kanssa en ole pannut, vaikka kieltämättä sellainen kympin tyttö aina olenkin ollut. Nyt aloin miettiä, että kuinkahan moni on.[/quote]
Moni. Ei sitä kannata kieltää tai hävetä. Paikka saattanut vaihdella: koulutuspäivää, illan istujaista jne. Ei koulun jumppasalissa tapahdu.
Ainakin yksi oli. Toisesta ei ole kokemusta.
Kävin Munkkiniemessä luokanopettajana luona. Nainen oli mahtava. Siitä on yli 10 vuotta mutta muistelen lämmöllä.
Tämän allekirjoitan. Ruotsin opettajat hoikkia, pitkiä, pienirintaisia. Lahnoja sängyssä.
Joutsa.