Ovatko opettajanaiset hyviä sängyssä?
Kommentit (33)
Ihan kuin se olisi jotenkin riippuvainen ammatista.
Eivät ole, jatkuva kontrolli päällä niin orkku on tiukassa.
Mutta sinun on syytä olla hyvä tai jäät luokalle. Sinua kun arvioidaan kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin se olisi jotenkin riippuvainen ammatista.
Kyllä mä ainakin uskon että seksuaaliterapeutti panee keskimääräistä paremmin.
No mitä luulet kun käyvät viinakaupassakin naapurikunnassa tai mieluummin vieläkin kauempana.
Maineestaan tarkkoja siveyden sipuleita, joista seksihurjastelijaa et saa esiin vaikka miten kuorit.
Vierailija kirjoitti:
No mitä luulet kun käyvät viinakaupassakin naapurikunnassa tai mieluummin vieläkin kauempana.
Maineestaan tarkkoja siveyden sipuleita, joista seksihurjastelijaa et saa esiin vaikka miten kuorit.
Sä asut jossain lestapitäjässä itse, kun noin hyvin olet asioista perillä?
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole, jatkuva kontrolli päällä niin orkku on tiukassa.
Mutta sinun on syytä olla hyvä tai jäät luokalle. Sinua kun arvioidaan kaikessa.
Opettajapiireissä pyörineenä yleisesti ottaen noin. Mutta onneksi siellä on myös poikkeuksia 😎
Olin yhteen englannin opettajaan suhteessa aikaan ja tämä sai takaapäin naidessa usein rajun orkun ääntään säästelemättä. Otti myös suihin niin että halusi niellä lastit. Tiedä sitten oliko perus opettajakaavasta poikkeava tapaus.
Hyvä naisopettaja on hyvä; on tiukka ja ei ole kuiva.
Kyllä niistä osa on ihan huippuja. Ovat usein kympin tyttöjä ja haluavat tehdä kaiken täydellisen hyvin...
T. Reksi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niistä osa on ihan huippuja. Ovat usein kympin tyttöjä ja haluavat tehdä kaiken täydellisen hyvin...
T. Reksi
Kysymys rehtorille:
Millainen panokone miesopettaja on ja millainen ”Günther Himonussija” itse olet?
Minkälaista oma koulumenestyksesi on ollut?
M48
Enkun opet petoja,ruotsin kielen kauheita lahnoja
Black18 kirjoitti:
Enkun opet petoja,ruotsin kielen kauheita lahnoja
Esteettinen ranskakielen opettajan vulva ja fistingistä tykkäävä saksanmaikan rönttönen.
En tiedä luokanopettajista, mutta ainakin mun entinen lukion enkunmaikka oli... ;)
Opettajat on kontrollifriikkejä ja aina omasta mielestään oikeassa. Ei jatkoon.
Ei ainakaan oma akka ole kovin kummoinen
Taannoinen Ruotsin-Saksan maikkani tosi taituri.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, ainakaan oma vaimoni.
Miksi olet parisuhteessa hänen kanssaan jos seksi ei tyydytä sinua?
Käsittääkseni opettajakoulutuksessa ei painoteta seksin opetusta.