Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaatko seurata BB taloa? Ikäsi?

Vierailija
29.08.2020 |

Minä 55-vuotias en ole koskaan katsonut, mutta äiti, nyt 76-vuotias, seuraa aina.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio enkä ole aiemminkaan katsonut. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Olen 38 v.

Vierailija
22/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson ainakin alun, että nään  millaisia ihmisiä sinne menee. Mutta jos siellä alkaa taas joku jokapäiväinen julkinen hässiminen, niin ei kiinnosta sellaista katsoa.  N33

Sama. Enkä jatkuvaa ryyppäämistä kato.

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran maksaa, jos tilaa puhelimeen katseluaikaa?

Vierailija
24/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä verran maksaa, jos tilaa puhelimeen katseluaikaa?

Ruutu+ on 9,95€/kk, sillä saa koneelle, älytelkkariin, puhelimelle ja tablettiin.

Tai näin ainakin nettisivujen mukaan, en ole itse koskaan mobiililla kokeillut.

Vierailija
25/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tämä vuonna menee yhtä kiinnostava porukka. Eiköhän kaikki täyspäiset säikähtäneet viime kautta ja tulossa on jotain bilenuorisoa ja wannabe-julkkiksia.

Vierailija
26/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ketä tulee sisään jos samanlaisia tylsimyksiä kuin vuosi sitten katsomatta jää.

Vierailija
27/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos talossa olisi uus huonejärjestys eli pohjapiirros ois mennyt uusiksi. Se piristäisi.

Vierailija
28/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, Ikää 41. Muutama kausi vain taitaa olla niitä mitä en ole katsellut

Olisi kivaa jos nykyäänkin olisi niitä psykologien mietteitä, ne ovat olleet aina mielenkiintoisimpia

Mutta olen kyllä myös utelias : d

Vierailija
29/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä viimevuotisista olivat tylsiä? Tuula ja Anu minusta lähinnä.

Vierailija
30/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson taatusti. En 24/7, mutta koosteet ja livet kyllä. Päivisin luen ketjua täältä. 56 v.

Vierailija
31/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin silloin muinoin, mutta nyt tätä uudelleenlämmittelyä en ole katsonut. Ehkä muutaman minuutin näin youtubesta viime kaudesta ja totesin, etten ole menettänyt mitään.

M49

Vierailija
32/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiloutuminen on kielletty, oten tuskin noilla ainakaan kuonokoppia on päällä. Läpinäkyvät peitot olisi aika jännä uudistus taloon.

Vierailija
33/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus-Anaali ois mukava pitkästä aikaa nähdä talossa. Myöskin Tscheryll, läyhä-Manta, Jätti-Matti, karvaselkä-Stefan pikku-Joonas ja Mensa-Esa

Vierailija
34/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en koosteita jaksa katsoa koska ne on tuotannon propagandaa ja tarinankerrontaa. Esim viime vuonna Krisun voittoon äänestäneet ei taatusti tienneet mikä mulkku se on oikeasti koska tuotanto suojeli. Koska viihdearvo. Epäilen ettei ihmiset myöskään tiedostaneet pekistä koosteista miten hurmaava tyyppi Kevin oli 24/7. Voitto meni ihan väärälle ihmiselle.

Vierailija
35/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion katsoa (liveä). Ainakin aluksi, mutta eihän sitä tiedä, jos tulee niin tylsää, ettei jaksa. Viime vuonna katsoin loppuun asti. Odotan mielenkiinnolla pääseväni seuraamaan etäältä ihmisten keskinäistä olemista, sosiaalisten suhteiden ja tilanteiden kehittymistä. On tärkeää nähdä tilanteet reaaliajassa.

Päälähetyksiä katson tapahtumien kertaamiseksi ja siksi, että on mielenkiintoista nähdä, miten tuotanto esittää tapahtumat yleisölle.

Jännittävää on myös seurata ulkomaailman reaktioita ohjelmaan. Mutta se on myös aika hämmentävää, koska ihmisten mielikuvat talon tapahtumista ja asukkaista alkavat elää netissä ihan omaa elämäänsä. En tiedä kannattaisiko keskusteluja seurata ollenkaan, etteivät ne vääristä omaa tapaa katsoa ohjelmaa.

29 v.

Vierailija
36/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on BB:n kanssa vähän on/off-suhde ja nyt pitkästä aikaa aion katsoa. N35

Vierailija
37/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina katsonut ja katson nytkin. Mies 53 vuotta ja vaimo myös seuraa.

Vierailija
38/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en koosteita jaksa katsoa koska ne on tuotannon propagandaa ja tarinankerrontaa. Esim viime vuonna Krisun voittoon äänestäneet ei taatusti tienneet mikä mulkku se on oikeasti koska tuotanto suojeli. Koska viihdearvo. Epäilen ettei ihmiset myöskään tiedostaneet pekistä koosteista miten hurmaava tyyppi Kevin oli 24/7. Voitto meni ihan väärälle ihmiselle.

Samaa mieltä. Toivoisin, että katsojat kiinnittäisivät enemmän tietoista huomiota myös tuotannon ratkaisuihin. Suurin osa tarttuu helposti tulkintoihin, joita ohjelman tekijät suoraan tyrkyttävät. BB kokonaisuutena voisi olla paljon antoisampaa seurattavaa, jos sitä katsoo useammasta näkökulmasta.

Vierailija
39/41 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/41 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo katsonut koskaan aiemmin, mutta viime syksynä kyllä seurasin silmä kovana ja tappelin itseäni vastaan, etten ota ruutuplussaa. 😁 Voisin harkita itsekin osallistuvani, jos elämäntilanteeni olisi sopivampi. Kiinnostaa se, millaisia ihmisiä sinne on valittu, erityisesti ekat jaksot ovat kiinnostavimpia.

En ajattele, että BB:n katsominen on jotenkin erityisen rahvasta, noloa ja sivistymätöntä, vaikka joo, en sitä nyt suosikkiohjelmakseni laskekaan. Ohjelma siinä missä muutkin. Ja olen 26v nainen kaksin maisterin paperein, että se siitä elämämkoululaisesta. 🙋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä