Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kielsi tulemasta poikansa Yo-juhliin...

Vierailija
29.08.2020 |

Minulla ja kaverin sukuun kuuluvalla miehellä oli orastava romanssi viime vuonna. Nyt kumpikin olemme toisissa parisuhteissa.

Tein ystäväni lapsen Yo-juhliin tarjottavia, ja olin mukana järjestelyissä. Yllätyin, kun ystäväni viime viikolla sanoi että ”Ymmärräthän, on parempi ettet sitten itse juhliin tule, kun X tulee naisystävänsä kanssa”.
Olin ymmälläni - minun ja X:n välit on hyvät. Meillä ei ole draamaa yms. ja tiedämme molemmat olevamme uusissa parisuhteissa, toki. Olemme asiasta puhuneetkin jne.

Muut ystävät kutsuttiin nyt illalla suvun jälkeen, minä en saanut kutsua sinnekään. Minulle kyllä hän moneen kertaan sanoa kuinka illalla tulevat ystävät.

Loukkaantuisitko?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin.

Vierailija
2/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ystävä tekee noin???

Vierailija
4/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan liian täydellinen

Vierailija
5/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan liian täydellinen

Ööö?

Vierailija
6/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavaa tuossa on se että (ilmainen?) apusi kelpasi kyllä ja ilmeisesti vasta jälkeenpäin kun kaikki oli valmista kerrottiin ettet ole tervetullut. Ja muisti vielä mainita että kaikki muut on kutsuttu.

Tais olla ystävyys tässä. Miten hitossa tuosta ei voisi olla loukkaantumatta, täysi kusetushan tuo oli.

Vierailija
7/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en haluaisi ystävääni juhliin, miksi ihmeessä käyttäisin häntä niiden järjestämiseen. Kuulostaa hyväksikäytöltä tuollainen suhde.

8/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. "ystävyys" loppuisi kuin seinään, se on varma. Olen muutenkin superronkeli ystävien kanssa, en jaksa mitää hyvän-päivän-tuttuja tapailla ja tuollainen saisi nopeat lähdöt. Toteaisin, että ei tässä mitään. Ja yhteyden pito loppuisi siihen.

Vierailija
9/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenköhän tuo herra X, ihmetteliköhän hän kun puutut ja ajatteli, että jäit nyt sitten hänen ( & rouvansa) tähden pois?

Vierailija
10/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi jos toinen niin pyytää. Mutta saisi kyllä selittää paremmin myöhemmin

Vierailija
11/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajoissa niitä tarjottavia teitte, jos jo viime viikolla sinulle kerrottiin että et ole tervetullut?

Muutenkin ihan liian sakeaa settiä, 0/5

Vierailija
12/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajoissa niitä tarjottavia teitte, jos jo viime viikolla sinulle kerrottiin että et ole tervetullut?

Tein kakkupohjat, pullat pakastimeen, pikkuleivät rasiaan.

Tämän ”ilmoituksen” jälkeen tein to-pe kakut valmiiksi asti - pahoilla mielin, mutta hyviä juhlia toivottaen. Itse olen käyttäytynyt kyllä tässä asiassa harvinaisen asiallisesti ja sivistyneesti, vaikka kiukku nousi, sen voin myöntää. Mutta ystävälleni en sitä näyttänyt.

Vasta tänään jotenkin alkoi kyllä tuntua erityisen pahalta, kun näki FB:ssä kuvia juhlista ym.

Ap

Vierailija
13/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ”ilmoituksen” jälkeen tein to-pe kakut valmiiksi asti - pahoilla mielin, mutta hyviä juhlia toivottaen. Itse olen käyttäytynyt kyllä tässä asiassa harvinaisen asiallisesti ja sivistyneesti, vaikka kiukku nousi, sen voin myöntää. Mutta ystävälleni en sitä näyttänyt.

Vasta tänään jotenkin alkoi kyllä tuntua erityisen pahalta, kun näki FB:ssä kuvia juhlista ym.

Ap

Ei ihan kuulosta vuoden 2020 ylioppilasjuhlien tarjottavilta. Eli provohan tämä 

Vierailija
14/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ystävä?

Minusta ei kuulosta ystävältä laisinkaan.

Ehkä kakkukaveri, jos sitäkään.

Kun sanoi; ”jos ymmärrät”.... niin ei sun tarvi ymmärtää. Tai ymmärsitkö sä edes? Mä meinaan en.

Miten voi ymmärtää noin äimistyttävää pyyntöä? Ihan vaan toteamuksensa.

Onko tuo tyyppi sen arvoinen, että haluat laittaa energiaasi siihen vai olisiko mukavampi pysyä irti?

Ainakin hän järjestelee muiden asioita ja puuttuu toisten asioihin, jotka eivät hänelle kuulu. Mun mielestä mokasi.

Ehkä sä et tiedä kaikkea. Siellä on joku tosi mustasukkainen?

Vierailija
15/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aa, tää on sitä pirjoheikkilä-vitsi-osastoa?

Vierailija
16/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo, valitettavasti.

Ap

Vierailija
17/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ihan kuulosta vuoden 2020 ylioppilasjuhlien tarjottavilta. Eli provohan tämä 

No mitäs sitten tarjotaan?! Meillä ainakin tarjottiin viime vuonna juurikin edellämainittuja!

-ohis

Vierailija
18/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliasta ystävältä olla kutsumatta, jos kerran muut kutsutaan illalla? Miksi ei voinut silloin kutsua? Ihmeellistä käytöstä, törkeää suorastaan.

Vierailija
19/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitenköhän tuo herra X, ihmetteliköhän hän kun puutut ja ajatteli, että jäit nyt sitten hänen ( & rouvansa) tähden pois?

Miksi ajattelisi näin, jos molemmat nykyään tahoillaan uudessa suhteessa?

Ja jos ajattelisi, ei se olisi huono asia; korkeintaan tuosta voisi päätellä että ap kunnioittaa tätä miestä ja uutta suhdetta niin paljon, että pysyy ”pois tieltä”?

Vierailija
20/37 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviin tapoihin kuuluisi häneltä nyt kyllä kiittää sinua. Onko kiitosta edes kuulunut???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän