Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kävi päälle

Vierailija
29.08.2020 |

Olen edelleen aivan paniikissa. Tapahtui n. 2 tuntia sitten. Kyyneleet silmissä postaan vessasta, johon lukitsin itseni. Meillä tuli miehen kanssa riitaa kun epäilin että hän oli puhunut jollekkin toiselle naiselle (tämä epäily osoittautui kuitenkin vääräksi kun mies näytti kännykästä että kyseessä oli työkaveri ja keskustelu oli ollut työasioista), mutta se että hän ei heti näyttänyt tuota kriittistä todistetta johti siihen, että menetin malttini ja aloin raapia ja läpsiä häntä. Sitten miehen päässä napsahti ja hän tönäisi minut poispäin itsestään. Kaaduin maahan ja loukkasin kyynerpäätäni hieman. Olin aivan sanaton, kuten oli mieskin. Hänen katseestaan näki että itsekin tajusi tehneensä jotain todella väärää. Olen kahden vaiheilla soitanko poliisit ja/tai veljilleni, jotka voisivat opettaa miehelle vähän naisen kunnioitusta. En koskaan ajatellut joutuvani tähän tilanteeseen, mutta vahvakin nainen voi olla kotiväkivallan uhri.

N26

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soititko jo poliisit? Sisko sä oot niin oikeessa miehen ei koskaan pitäisi lyödä naista! Sun mies joutaa putkaan miettimään tekojaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla