Mies kävi päälle
Olen edelleen aivan paniikissa. Tapahtui n. 2 tuntia sitten. Kyyneleet silmissä postaan vessasta, johon lukitsin itseni. Meillä tuli miehen kanssa riitaa kun epäilin että hän oli puhunut jollekkin toiselle naiselle (tämä epäily osoittautui kuitenkin vääräksi kun mies näytti kännykästä että kyseessä oli työkaveri ja keskustelu oli ollut työasioista), mutta se että hän ei heti näyttänyt tuota kriittistä todistetta johti siihen, että menetin malttini ja aloin raapia ja läpsiä häntä. Sitten miehen päässä napsahti ja hän tönäisi minut poispäin itsestään. Kaaduin maahan ja loukkasin kyynerpäätäni hieman. Olin aivan sanaton, kuten oli mieskin. Hänen katseestaan näki että itsekin tajusi tehneensä jotain todella väärää. Olen kahden vaiheilla soitanko poliisit ja/tai veljilleni, jotka voisivat opettaa miehelle vähän naisen kunnioitusta. En koskaan ajatellut joutuvani tähän tilanteeseen, mutta vahvakin nainen voi olla kotiväkivallan uhri.
N26
Kommentit (21)
Olisin ly önyt sua tur paan.
Tasa-arvoa.
Miehesi on siis kotiväkivallan uhri? Koettakaahan nartut oppia, ettei ketään voi loputtomiin läpsiä, enne kuin sieltä tule jo ihan vaistomainen puollustusreaktio.
Sinähän sen aloitit. Raavit ja läpsit. Hullu akka. Mies ei saa puhua muille kuin sulle?
Ketään kohtaan ei saa olla väkivaltanen. Eli sinua ei saa töniä mut et siekää jumalauta saa raapia ja läpsiä. Kumpiki teki vääri jote turhaa puhut et mies kävi sun kimppuun. Siehä se eka kävit hänen.
Meneppäs nyt ja anna miehelle peppua ja suikkaria sovinnon eleeksi.
Tämän saman kirjoittajan provot alkaa tosiaan jo olla tunnistettavia.
Toisen raapiminen on väkivaltaa. Ihan hyvä jos soittaisit poliisit niin veisivät sut putkaan rauhoittumaan. Vain naiset voivat saada tällaista draamaa tyhjästä.
Teistä molemmat ovat väkivaltaan taipuvia, itse raavit ja mies hakkaa, erotkaa nyt heti ensimmäisen ison riidan jälkeen, elämänkokemusta on sen verran että ei ne riidat lopu vaikka kuinka luvataan, pahenevat vaan...
Itkettää, tärisyttääkö? Toki ensimmäisenä kirjoitat asiasta av-palstalle. -5/5
Sinähän se raivopää väkivaltainen hullu olet, mies ainoastaan puolusti itseään.
Miehen puolelta vahinko tekstin mukaan. AP:n puolelta harkittu teko.
Olet varmaan provo (0/5) mutta jos joku otti tämän tosissaan niin lukekaa tämä lause ap:n tekstissä: "aloin raapia ja läpsiä häntä".
Sinä siis kävit miehen kimppuun.
Mies työnsi sinut pois (kukapa ei työntäisi pois raapivaa ja läpsivää ihmistä).
Hae itsellesi apua.
ju-tel-la toi-sen nai-sen kans-sa? RAPORTOI HETI MINULLE KUKA SE(SAASTA) OLI.
Taidat olla vähän.. nyt sitten ,menet varmaan juttelemaan jnkiun miehen kanssa, jase kertoo polvestasi tai kyynäpäästäsi kun sekoilit itsesi tuohon tilanteeseen. Olet väärä sille miehelle, tiedät kyllä miksi, muttet kestä sitä.
tuskin se provo se on oikeasti tommoinen totesi mies. en tiedä miksi se täällä majailee, huuteli ulko-ovelta kun pyrki sisään, väkivaltaisesti.
Voisiko poliisi viedä aloittajan putkaan rauhoittumaan, että mies voisi jatkaa lauantai-illan viettämistä?
Mies kirjoitti tämän niin että voi sitten estotta huutaa kitarisat väpättäen narttua muiden ukkojen kanssa joita vituttaa se että istuvat viikon bileiltana juoruamassa naisten palstalla.
Ei kannata mennä läpsimään isompiaan, siinä saa äkkiä pataan.
Toivottavasti ap vietiin putkaan.
Eihän tämä ole totta. Että ei saisi puhua toisen kanssa? Käsikisi käyminen on aina väärin, teki sen kumpi tahansa