Mies " pettää" netissä
Mitä ihmettä tekisin.. En tiedä mitä ajatella.. Itku kurkussa sekavin tuntein mietin mitä tämä nyt oikein on.. Mies jäi kiinni.. On kirjoitellut vieraan (melko kaukana asuvan)naisen kanssa erästä peliä pelatessaan ja sähköpostilla.. Jutut ovat kaikkea yksityiselämästä ja haaveista. Välissä haleja, pusuja, ja kosketteluja sinne ja tänne.. Haaveiluja näkemisestä..Sanotaan kuinka toista kaivataan ja ajatellaan päivät ja yöt.. MItä tekisivät toisilleen missäkin tilanteessa yms. Mies narahti jo aikaisemmin..Lupasi ettei enää.. Heti kuitenkin samana iltana taas samoja lurituksia, sanoja kuinka ei kadu mitään, eikä ole huono omatunto mistään.. Tunteet aitoja jne... Ja mistä sain nämä jutut selville... Mies on sammunut pari kertaa tietokoneelle peli kesken ja jutut näkyvillä :' ' ( Kyllä tätä Äityliä itkettää...Mitä ihmettä teen? Ajatukset ihan sekaisin...
Kommentit (7)
mun avioliittoni päättyi kun " viaton" nettituttavuus tuli ja vei koko miehen mennessään. Jälkeenpäin ajatellen tietysti hyvä kun vei, koska olen nykyään onnellisempi kuin koskaan, mutta haluan vaan sanoa, että varokaa nahkojanne noiden nettijuttujen suhteen, ne ovat viattomista suhteista kaukana.
koko perheensä " nettituttavuuden" takia, joten kyllä ne ovat viattomuudesta kaukana, ainakin tuolla ap:n miehen tasolla, jossa jo todella seurustellaan netissä :(. Sympatiat ja empatiat ap, minä jättäisin tuon miehen. Pettämisestä on nimittäin tosi vaikea päästä yli ja saisit pelätä koko loppuelämän sitä, että mitä mies taas koneella tekee.
Oletko kysynyt mieheltäsi haluaako hän erota tai mitä ajaa jutuillaan takaa? Tai ilmoita ykskantaan, että pakkaa tavaransa ja matkusta unelmiensa nettinaisen luo. Voipi olla, että todellisuus iskee hänelläkin sitten aika rankasti mutta se ei ole sinun ongelmasi.
Ei sinulla oikein ole kuin kaksi vaihtoehtoa joko puhua nyt se selväksi ja todella saada miehesi vakuuttumaan ettei voi jatkaa noin niin kauan kun olette yhdessä tai erota. Mitä tahansa päätätkin niin tsemppiä.
Älä nyt vain uskottele itsellesi, että ansaitset vain tuota meininkiä! Jestas sentään! Itsetunto normaalille tasolle, nainen!
JSSAP.
olethan jo nähnyt ettei se touhu siitä muutu vaikka mies lupaisi. Toi ei ole " pettämistä" vaan pettämistä. Miehesi petti sua, kärähti siitä ja lupasi ettei petä enää mutta petti ja pettää silti koko ajan.