Miehen yllättävä avautuminen
Olemme olleet muutaman viikon näkemättä miehen kiireiden vuoksi. Olen pyytänyt, että mies pitäisi enemmän yhteyttä viesteillä, kun puheluita ei ehditä soittelemaan kuin iltaisin. Ei kuulemma ehdi laittaa viestejä. Välillä miehen aikataulut on muuttuneet ja olen joutunut odottelemaan puheluita kun turhaan. Näistä olen välillä huomautellut.
Nyt yhtäkkiä mies huusi, että olen kohdellut häntä "kuin pa*kaa" nämä viikot. Minusta on epäreilua, että hyökkää tuolla tavalla yllättäen eikä kerro heti, kun asia alkaa häiritä. Onko käytökseni ollut pa*kasti kohtelemista? Mielestäni en siis ole ollut ilkeä.
Kommentit (11)
Jätin just tuollaisen. Jätä sinäkin
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole koskaan väärässä.
Tässä suhteessa mies on kerran myöntänyt olleensa väärässä. Muisti yhden asian väärin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Patosiko hän siis tunteita sisälleen vai miten oli "tuollainen"?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Käytti henkistä väkivaltaa ja kontroloi. Kaiken piti mennä hänen mukaansa. Saattoi keskellä yötäkin soittaa ja suuttui ei vastauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Käytti henkistä väkivaltaa ja kontroloi. Kaiken piti mennä hänen mukaansa. Saattoi keskellä yötäkin soittaa ja suuttui ei vastauksesta.
No tuo ulkopuolelle sulkeminen ja muu sulkeutuminen kyllä tuntuu henkiseltä väkivallalta. Etenkin, kun olen toivonut, että kertoisi asioistaan ja tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No tuo ulkopuolelle sulkeminen ja muu sulkeutuminen kyllä tuntuu henkiseltä väkivallalta. Etenkin, kun olen toivonut, että kertoisi asioistaan ja tunteistaan.
Tämä siis Ap
Ja kun tänään vihdoin näimme, niin sanoi, että tuli vain tunniksi, koska oli vihaisena odotellut minulta anteeksipyyntöä. Olisi siis ehtinyt viettää kanssani koko päivän, mutta antoi vihan estää ja tuli tunniksi huutamaan minulle, kun kyselin, miksei tullutkaan.
Ap