Arto vakuutti mut ettei Hells Angels ole rikollisjärjestö
Kommentit (47)
Siinä ohjelmassa esiintyi VARATUOMARI Heikki Salo. Varatuomari ei ole tuomari, vaan oikeustieteellinen arvonimi. Salo toimiin asianajajana.
"Heillä on oma 'kansallispuku', käyttäytymissäännöt, lyhytjännitteisyys ja kohonnut rikosaste. Eikö HA siis kuulu 'kiihottaminen kansanryhmää vastaan' lain suojelukseen? Muutkin samankaltaiset ryhmät saavat tämän lain suojelun ja ihmiset joutuvat käräjille jos ovat muuta mieltä. Tuskin suvaitsevat malttavat odottaa kun joku rasistipersu joutuu selittelemään oikeudessa yleistyksiään hämäristä mopojengeistä."
Mä haluaisin kuulla kun joku rasistipersu menisi selittelemään liivijengiläisille...
Eikai ne nyt Artolle rötöksiään paljasta:D
Kyllä koko maailma muutenkin tietää.
Minä teen kantelun tuosta seurasta kun sinne ei hyväksytä naisia. Rasistista on!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 21:08"]
Siinä ohjelmassa esiintyi VARATUOMARI Heikki Salo. Varatuomari ei ole tuomari, vaan oikeustieteellinen arvonimi. Salo toimiin asianajajana.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Varatuomari
[/quote]
Ja eikö Salo ole itse puolustanut noita hemmoja?
Kuka vittu tänne vauvasivuille tällasta tekstiä kirjottelee...? Vaimojensa tossun/tussun alla elävät "kunnon perheenisät" pyöreile rilleineen ja valkaistuine hiuksineen...Vai muuten vaan elämäänsä ja turvonneeseen perseeseensä kyllästyneet hikiset kotirouvat.
Ei uskaltanut totuutta kertoa!